Stránka 1 z 1

Napsal: pon 19.11.2012 12:55
od E30STORM
Chci se jen zeptat , zda někomu tento separátor skutečně zapříčinil to, že mu auto kouřilo.

Jedná se o to , že poslední 3 týdny, jen při prvním-studeném startu auto pořádně zakouří , dávám to za příčinu tomuto separátoru , jelikož to doposud nedělalo , nebylo s autem ježděno nikdy do omezovače a začlo to ze dne na den.

Napsal: pon 19.11.2012 17:17
od Velvetek
Když jsem se o něm dozvěděl u své první 3.0d, tak tam byl hodně špatný, ale auto stejně nehulilo. Je divné, že by to začalo opravdu ze dne na den. Pokud jsi ho neměnil, vyměnil bych ho tak i tak, je to prevence a není to vysoká investice a často se pak začne chovat lépe (nebo pomůže placebo efekt :wink: ).

Napsal: pon 19.11.2012 22:33
od E30STORM
Tak díky, spíš mě zajímal benzín , myslím si že to asi bude mít jiné chování , ale u tak to vyměním.
Fakt to přišlo ze dne na den.

Napsal: úte 20.11.2012 10:23
od Velvetek
Chlape, to jsem si v názvu nevšiml, sorry :wink:

Napsal: stř 21.11.2012 11:04
od Sonny
Ja mam 3.0i N52 a kouri mi to taky, ale je to jen para. Ty tam v tom citis olej? Ted v zimne to "huli" docela dlouho, prej se v tom poslednim tlumici muze nakondenzovat az 2l vody... Jinak separator jsem jeste nemenil, ale mrknu na nej.

Napsal: stř 21.11.2012 22:33
od E30STORM
Mám ten stejný motor .
Pára je normální když je tak vlhké počasí, to bych neřešil o nic nejde.
Né jen že cítím, první start hodně zakouří a není to uplně černý dým, spíš jako nespálený benzín který nateče do válců.
Mám podezření na některý vstřikovač , ale zjistit se to nedá , první vteřinu po ranním startu totiž motor jede na 5 válců a tím pádem i zakouří , no asi vyměním všechny vstřiky , změřím tlaky ve válcích a budu chytřejší.

Napsal: čtv 22.11.2012 00:33
od Sonny
Rozumim, dodatecne teda doporucuju jeste diagnostiku, nejlepe zrejme DIS.