Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 08.11.2012 15:17
od salz1111
zdar hoši tak jsem vymenil svičky a chci nastartovat a misto toho aby to točilo...tak to strili jak z kulometu ten starter

co s tim je? ani nerikejte že mi odesel starter z ničehonic diki...
Napsal: čtv 08.11.2012 15:56
od Raadii
Nemáš v prdeli baterku? To občas pak takhle jakoby hlasitě cvaká a nemá sílu otočit motorem.
Napsal: čtv 08.11.2012 17:21
od loyd-krismas
jo jo, tohle dělá baterka

Napsal: čtv 08.11.2012 18:58
od salz1111
jo baterka je hyn chytl jsem to pres druhe auto a podruhe už ani to ne ..ale už se mi zdala posledni dobou slaba už asi nedrži proud bo byla nabijena hold nove svičky maji vetši odběr..koupim radsi novou mužu použit misto 85A třeba 100A?
Napsal: ned 11.11.2012 19:43
od Tompo
Ta 100vka je pro TDS ještě OK, měl jsem už ve dvou TDS a fungovalo to dobře
Napsal: ned 11.11.2012 20:23
od darklord
No, na TDS by som dal baterku co ma aspon 500A. 100A nenastartuje ani skodovku.
Napsal: ned 11.11.2012 20:35
od Tompo
je to sice slovíčkaření, nicméně 100Ah a více mají startovací proud 720A a více...
Napsal: ned 11.11.2012 22:17
od Lucifer
Koukni i na kostru motoru

Napsal: pon 12.11.2012 00:33
od Kugelig
Tompo píše:je to sice slovíčkaření, nicméně 100Ah a více mají startovací proud 720A a více...
Při tomto proudu - nějaké ztráty, je to pořád přes 8 kilowat výkonu do elektromotoru starteru. 8kW motor je už pořádnej kus mědi. Nechal jsem si měřit průtok do starteru na 525tds a bral 320 A. To je 3,5kW, což by bylo v limitní možnosti toho elektromotoru. Soudím, že kapacita akumulátoru nad 100 Ah může více zatěžovat alternátor, neb tento pracuje do větší zátěže pokud je aku více vyčerpán.