Stránka 1 z 1
Napsal: úte 06.11.2012 20:55
od Rider23
Zdravím,
jelikož jsem nedávno zjistil, že moje bmw 525d e60 facelift 2007 s motorem 3,0d 145kw se neohřeje za jízdy na více než 60°c vyměnil jsem oba termostaty... Nejprve ten EGR, to sem se dostals teplotou až na 70, dnes i ten hlavní a už mám běžně 91-93st... Na diagnostice se však objevila závada: 480A SYSTÉM ČÁSTIUC FILTRU FILTR PŘEPLNĚN!!!
Předpokládám, že tím, že auto kdo ví jak dlouho jezdilo s vadnýma termostatama a tudíž se motor delší dobu nedostal na provozní tepélotu 90 stupňu, neblya spustena regenerace po delsi dobu... Da se regenerace spustit nejak nuceně??? Dodám, že auto má najeto cca 200t km...
Díky za rady a tipy...
Petr
Napsal: stř 07.11.2012 08:42
od mari
Jde to spustit nuceně, ale obávám se že ti to udělaj pouze v BMW a to ještě asi ne všude.
Napsal: stř 07.11.2012 12:12
od matiz
Ja ji vynutit umim, klidne i opakovane. Jsem z opavy. Jde zmerit i pruchodnost filtru po regeneraci. Pokud se ti nespousti, bude treba hledat pricinu jinak filtr zabetonujes.
Napsal: stř 07.11.2012 14:11
od originalbmwparts
Rovněž umím spustit nuceně. Praha 731703680
Napsal: stř 07.11.2012 14:25
od Rider23
díky za návrhy, já jsem ale ze Znojemska, takže Opava a Praha krapet z ruky... Já nevím, jestli se mi spousti nebo ne, jelikoz mam auto dva mesice a melo vadne termostaty, takze se neohral motor na provozni teplotu a nebylo mozne ji spustit automaticky a termostat hlavni sem vymenil az vcera, takže sem ujel s ohratym motorem jen 10km domu ze servisu... treba se spusti sama az pojedu nekde delsi streku...
doufal sem spis v nejakou radu ve smyslu, jak s autem jet, abych to vyvolal tu automatickou regeneraci... treba jet konstante na 2500ot po dobu tri minut nebo podobne....
Napsal: stř 07.11.2012 16:40
od matiz
Na tu radu zapomen, staci kdyz budes mit v pameti zavad chybu ktera bude branit spusteni regenerace a uz se ti nespusti. Bohuzel to neda nijak znat. Akorat se ti ucpava filtr. Ted jsem tady mel petici z roku 01/2005 a filtr jak novy. Kolik mela nalitano tezko rict, tem 120k proste neverim. I kdyz vypadala pomerne hodne slusne,
Napsal: stř 07.11.2012 17:56
od Teddy
Mě se první regenerace po opravě (bylo toho víc) spustila až když jsem táhnul za autem loď.

))) 1,8 tuny po dálnici. Do tý doby jsem to nijak nepozoroval. Ale asi se spouští. Nedávno jsem po příjezdu čuchal co se to na autě pálí.... doufám, že to byl jen rozžhavenej vejfuk z regenerace.

Praskalo v něm jak vychládal.
Pravda je, že od tý doby co jse táhnul tu loď jelo auto líp a líp. Spotřeba tehdy klesla o litr.
Napsal: stř 07.11.2012 18:50
od Rider23
Tak zavada tam byla jen jedna, ta co sem psal vyse, ale podle diagnostiky je auomaticka regenerace umoznena, tak sem ji chtel jen jit naproti nejakym zpusobem...
Napsal: stř 07.11.2012 19:07
od Vlasta
200t km je nastavená životnost filtru
Napsal: stř 07.11.2012 20:14
od Teddy
Mě mechanici radili ohřát motor, pak na dálnici, zařadit za 3 a při otáčkách nad 3 tis to dřít tak 10 - 15 km. Prej jestli ani tohle jí nespustí tak se musí hledat závada. No nespustilo jí to, ale závada se našla. Prasklý svody a vlnovec.
Jinak se vyvaruj přidání až na podlahu. To případnou regeneraci zase přeruší, aby měl motor max. výkon.
Napsal: čtv 08.11.2012 02:00
od rooc
matiz píše:Na tu radu zapomen, staci kdyz budes mit v pameti zavad chybu ktera bude branit spusteni regenerace a uz se ti nespusti. Bohuzel to neda nijak znat. Akorat se ti ucpava filtr. Ted jsem tady mel petici z roku 01/2005 a filtr jak novy. Kolik mela nalitano tezko rict, tem 120k proste neverim. I kdyz vypadala pomerne hodne slusne,
Ja si teda myslim, ze michal ma ve svoji petce realne kilometry:-) prece ti nic nebranilo kouknout se na sporadicke chyby ne:-)
Napsal: čtv 08.11.2012 02:03
od rooc
Ale k tematu, pokud je zadrbanej opravdu nad ramec, tak tomu ani nucena regenerace nepomuze. Muzes to vycistit...pokud se chces vydat touto cestou. Na druhou stranu jak psal vlasta, 200kkm je uz limit, kdy ho vola vsemocny...
Napsal: čtv 08.11.2012 02:04
od JH76
Podle čeho poznám, že se regenerace spustila a probíhá? Předpokládám, že kontrolka na to žádná není (přitom by být klidně mohla). Nastane nějaký specifický zvuk? Zvýší se hlučnost, sníží výkon? Rád bych to nějak rozeznával, abych v tu chvíli třeba nekončil jízdu a naopak se jel ještě projet, aby se regenerace nepřerušila bez dokončení.
Napsal: čtv 08.11.2012 02:06
od rooc
Auto je tupejsi na plyn a duni to. Poznas to. Meloby to mit takovej "baryton"
Napsal: čtv 08.11.2012 02:11
od JH76
Hmm, něco takovýho jsem zaznamenal zatím jen jednou (auto mám 2000 km), na konci října, když jsem valil po dálnici do Německa. Bylo to když jsem jel do kopce, ale zrovna moc jsem to nešvihal (na dálnici ležel sníh. Trvalo to ale jen necelou minutu a pak ten zvuk přestal...
Napsal: čtv 08.11.2012 02:17
od rooc
To je to co psali nahore...moc pridas, nebo udelas neco, co se autu nelibi a zrusi se to. Nebo se to vypalit stacilo. Nekdy to ani nezpozorujes. Tempomat a pustene radio
Napsal: čtv 08.11.2012 08:34
od mari
Tak to jsou tu kluci šikovný když umí regeneraci, v čem to spouštíte ?? Z DPF jde udělat i bublifuk
http://www.youtube.com/watch?v=Syh_GWj7EaQ
Napsal: pát 09.11.2012 14:32
od Honza325
Já mám najeto cca 250tis. na 530d 2005 a mĕ se vypaluje cca jednou týdnĕ. Trvá to jak kdy,ale klidnou jízdou v rozmezí 4-8km. Jinak auto je potvrzuju línĕjší,automat se při rychlosti do 90km/h snaží držet otáčky trochu pod 2tisíce a zvuk jak 3.0i s ladĕnym výfukem nebo jak to popsat

jinakvýfuk si pak taky vesele praská.. po vypálení se mi zdá vždy auto výkonĕjší.. nevim teda jestli tim,že se probudí z lenosti nebo tim,že se zlepší průchodnost.. Ale asi už ho mám mĕnĕnej. V servisce to mám zapsaný. Koupil jsem to při cca 235tis.km v DE.. toť moje poznatky
