Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 01.11.2012 08:47
od Hanes08
kluci tak sem jel do autorizováného servisu bmw s tím že mi tam na 100% vyřeší problém s vybíjením.Auto nechali uspat aby zjistili ktérá jednotka se neuspává prý zjistili je to ježek tak sem ho nechal vyměnit zaplatil sem a jel domu.S úsměvem jdu spát že auto šlape jak hodinky.Ráno jedu do práce a v poho jdu s práce.Po nějakých 9hod. je baterie o5 vybitá tak sem to nakopl přes kabely a jel z5 do bmw a prý mi to dela radio tak ho odpojili.Přijel sem domu ráno jdu k autu a o5 vybitá.Baterie je good takže sem tam hned volal a oni ze mam zase přijet ale až za 5 dni kurna auto uz mělo šapat jak hodinky sem zklamaný jel sem schválně do autorizovaného servisu ať to mám 100% a ono hovno :mad: sem z auta v prdeli kurva Nevíte co by to mohlo byt thx za odpověď pokud někdo odpoví :roll: :roll:

Napsal: čtv 01.11.2012 10:56
od Dan td
Kolik témat se stejným problémem hodláš založit??? :roll:

Napsal: čtv 01.11.2012 14:24
od bibikuba
měl jsem ten samej problém u stejný káry,jen jsem neměnil ale měřil :wink: nakonec jsem zjistil že je všechno v cajku-KO starter,protáčel se mi pastorek...Starter jsem vyměnil a vybíjení se nekoná :D :D je to ale rada jedna z X věcí který to můžou bejt.....

Napsal: čtv 01.11.2012 14:53
od Kugelig
bibikuba píše:měl jsem ten samej problém u stejný káry,jen jsem neměnil ale měřil :wink: nakonec jsem zjistil že je všechno v cajku-KO starter,protáčel se mi pastorek...Starter jsem vyměnil a vybíjení se nekoná :D :D je to ale rada jedna z X věcí který to můžou bejt.....
To bych si nechal rád vysvětlit jak starter, který je KO může přes noc vybít akumulátor. Chápu, že po 10 minutovém točení motorem starter všechnu kapacitu akumulátoru spotřebuje. Ale když do něj nic neteče?

Napsal: čtv 01.11.2012 15:11
od bibikuba
mám ho doma,můžu ti ho darovat a sám uvidíš :D :D Půl dne odstavené auto sice nastartovalo ale s odřenýma ušima.Po dni stání jsem nikdy nenastartoval-chovalo se to jako KO baterka..Baterka na zátěžáku OK,bludný proudy po uspání jednotek OK,kostra OK takže další možnost startér-vyndal jsem ho a odvezl do Bosch servisu na měření-utrženej pastorek..Samo každej tvrdil že to nemůže způsobovat vybíjení AKU ale je to tak-jak jsem psal můžu ti ho darovat a můžeš ho kuchnout :wink: :wink: Po výměně za origo použitej to maká normálně-nemám důvod vést chytré řeči nebo se hádat jestli jo nebo nee,můj problém byl prostě ve startéru :wink:

Napsal: čtv 01.11.2012 17:43
od beny-maser
měřili jste proudy po usnutí?
mě to na e34 dělaly budíky, ale jenom když mrzlo, pokud bylo léto tak nic nebraly v zimě si ale přitápěly.
Jinak startér už jsem vyděl taky dobře KO ve vinutí byl zkrat a žral neskutečně moc.
To jen aby jsi ten startér úplně nevyloučil a hodil po něm očkem.

Napsal: čtv 01.11.2012 19:37
od bibikuba
jinak abych upřesnil co jsem psal o startéru a co tu zminuje beny-master :) u mě se vadný startér projevoval tak že při plné Aku stejně moc dobře netočil a bylo znát že bere jak čert :D :D to může bejt docela směrodatná diagnostika.......