Stránka 1 z 1
Napsal: pon 29.10.2012 13:55
od jerrykx
Čaues,
chtěl bych poprosit o pomoc. Koupil jsem si e39 540i 99 a mam 2 problémy s kterými si nevím rady.
V autu je namontované neorigo rádio, něco v tomto stylu:
http://www.mmtuningauto.cz/8-5-lcd-all- ... non-e1022/
....samozřejmě bych chtěl vrátit původní originál, když toto vyjmu a připojím origo rádio a bc, tak mi nejde rádio zapnout a nevím kde hledat chybu. Mám tuto verzi rádia/obc:
http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... MVf0lg.jpg
LCD se rozsvítí, vše funguje, podsvícení rádia funguje jen nevím jak ho zapnout či zprovoznit.
Druhý problém je v topení, auto chvilku topí/chvilku ne...při nastavení max. teploty topí vždy, ventily jsou vpořádku.
Předem díky za postřehy a rady

Napsal: pon 29.10.2012 13:59
od Dettektorr
No je dobrý vědět, že ty žádný origo radio nemáš, máš jenom displej s kazeťákem. K tomu abys to rozchodil potřebuješ radio modul. Obvykle se tady prodává za bratru 2,500 Kč (tuším BM54) a je vzadu v kufru. K tomu samozřejmě kabelový svazky. Tož tak.
Napsal: pon 29.10.2012 13:59
od Dettektorr
Topení, zkusil bych hledat ježek, je tady toho jak v zologický.
Napsal: pon 29.10.2012 14:08
od jerrykx
Dettektorr píše:No je dobrý vědět, že ty žádný origo radio nemáš, máš jenom displej s kazeťákem. K tomu abys to rozchodil potřebuješ radio modul. Obvykle se tady prodává za bratru 2,500 Kč (tuším BM54) a je vzadu v kufru. K tomu samozřejmě kabelový svazky. Tož tak.
A jak poznam, že radio modul nemam? nepředpokládam, že auto vyjelo z fabriky s navigací ale bez rádia....promiń, ale sem v e39 neznalý.
O ježku sem čelt, ale zdali se nemýlim ježek ovládá jen ventilátor, nebo tomu není tak?...co vše ovládá, jaká je jeho funkce?
Napsal: pon 29.10.2012 14:18
od Dettektorr
modul poznáš tak, že se koukneš do kufru u sedana vlevo u kombika vpravo. Na ježka ti někdo odpoví, byl to jen můj tip. Já ho nedělal, a jsem tomu rád.
Napsal: pon 29.10.2012 14:30
od jerrykx
Dettektorr píše:modul poznáš tak, že se koukneš do kufru u sedana vlevo u kombika vpravo. Na ježka ti někdo odpoví, byl to jen můj tip. Já ho nedělal, a jsem tomu rád.
jasný, díky moc

Napsal: pon 29.10.2012 21:32
od kupca
Podle mého:
ježek řídí ventilátor, ne teplotu.
Co tedy znamená chvíli topí, chvíli ne? Jak jsi zjistil, že jsou ventily v pořádku? (jen otázky, nic rejpavého)
M62B44 potřebuje pomocné čerpadlo topení, na volnoběh bez něj moc netopí - je nedostatečný průtok vody topení. Ventily můžou na max topit, ale přesto nemusí být v pořádku a pak zlobí teplota. Mám nastaveno 20°C , vytopí auto a pak najednou jde u spolujezdce ledový vzduch. Po chvilce zas horký - blbne mi ventil.
Moduly rádia jsou i u touringa vlevo, vpravo je baterka. Pokud to rádio, které máš na obrázku, bylo původně v autě, tak bys tam měl mít i kabeláž, pochybuju o tom, že by to někdo tahal ven, ačkoli možné je vše.
Když vyndáš to rádio, které tam máš teď, tak uvidíš "pozůstatky" původní kabeláže a vzadu vlevo bys měl mít vidět konce kabelů taky.
Napsal: pon 29.10.2012 21:46
od jerrykx
TEPLOTA: Ventily rozebral, očistil, namazal.. Při nastartování a stud. motoru topí..klidná jízda po městě topí. Jakmile vyjedu mimo město..začnu tomu šlapat..v tu ránu přestává topit(pouze při nastavení na 32C° topí).
RADIO: Vlevo mam changer a navi..vpravo mam toto

Napsal: stř 31.10.2012 10:37
od jerrykx
nikdo nic

Napsal: stř 31.10.2012 15:04
od Dettektorr
ta fotka je modul parkovacího asistenta PDC.
Napsal: stř 31.10.2012 15:05
od kupca
Vlevo tedy originál changer a jinak nic? žádné volné dráty? pokud ne, tak tam zřejmě bylo originální rádio "obyčejné" ne s tím displejem.
Vpravo to je parkovací systém.
Teplota:
Z mého pohledu ventily, vodní pumpa, radiátor topení. Kolik ti ukazuje teplotu motoru při testu na budíkách? (test tuším číslo7) Když stojíš a když jak píšeš na to šlapeš?
Napsal: pát 02.11.2012 13:15
od jerrykx
Vlevo originál changer a navi jinak nic(volné kabely žádné). Zkusil dát kazetu do BC, bohužel mechanika bez reakce(jinak na připojení motůrku mechaniky kazety uvnitř BC k baterce je funkční)..přikládam obrázky... Nějaký nápady? Pohledat jakým stylem(prasečinou) je zapojený to LCD rádio?


Opětovně vyndal a vyčistil ventily. A hle..začlo to fungovat. Má to mouchy, ale nastavení teploty reaguje lépe(topí i v jiným tepl.režimu než 32°C). Opravdu nejspíš bude chyba zde. Přitom ventily nevypadají nějak špatně(žádný extra rez,či nánosy atp uvnitř u válečků). Zkusím sehnat jiný a tím snad vyřeším problém, případně vyloučim jednu možnost.
Napsal: ned 04.11.2012 21:06
od jerrykx
Napsal: pon 05.11.2012 08:53
od originalbmwparts
co kouknout na pojistky, náhoda je blbec....a tuneři taky:-)))
Napsal: pon 05.11.2012 11:07
od jerrykx
Pojistky jsem kontroloval jako prvni a jsou v cajku..
Napsal: pon 05.11.2012 11:13
od Snejk
a co s tim prijet ke mne ja to dam dohromady

Napsal: pon 05.11.2012 12:15
od jerrykx
Bylo by to nejrozumnejsi reseni. Prahu mam trochu z ruky,ale uz kvuli jedny veci tam pojedu. Kdyz by jsi mi zanechal na sebe kontakt(do SZ) predem bych se ti ozval a domluvilo by se cas atp..
Napsal: stř 07.11.2012 23:35
od jerrykx
Rádio vyřešeno..dohledání modulu(v kufru vzhledem k rezervě tak vlevo nahoře pod plast.krytem) Zapojení původních kabelů a BC funguje "jak za mlada"..
Nahození jiných ventilů uplně tak moc nepomohlo. Pro změnu spolujezdec topí na max(nezávisle na nast.teplotě)..u řidiče ze začátku fungovaly, po chvíli opět studený(při nastavení 25°C a víc topí). Doufám, že i tyhle ventily nejsou uplně ok..