Stránka 1 z 1

Napsal: pát 19.10.2012 13:48
od xdreamerx
takhle si to stojim v kopci cumakem dolu(kopec mirnej), zarazena zpatecka a vypnuty motor a auto se stejne pomalinku sesunuje dolu! kde muze byt problem? ze by tlaky, a pistni krouzky? ale motor tahne normalne a olej taky ok. Je to e39 2001 manual!

Napsal: pát 19.10.2012 15:26
od libovka
Sice je super že je to E39 možná by bylo lepší co napsat za motor.

Jinak aby to nepopojíždělo z kopce tak je v autě věc které se říká ruční brzda.Je prevda že v BMW né vždy funguje.

Napsal: pát 19.10.2012 15:30
od xdreamerx
jj presne tak, ne vzdy funguje :D , coz je i muj pripad.
Je to 525D.

Napsal: pát 19.10.2012 18:33
od starynovy
co spojka? je zdrava? ci uz preklzuje pri kazdom rozbehu..

Napsal: pát 19.10.2012 19:29
od xdreamerx
Spojka je OK, krasne zabira. Max ceho jsem si jeste vsiml, ze mi neco mlati primo pod autem, presne v pulce. Nezalezi jestli tam je rychlost, proste si to obcas zacne bouchat. A zvuk to je takovi jakoby v necem bouchala tvrda guma.Ty rany citim i na podlaze ridice. Vim,ze tohle muze byt cokoliv, ale treba to ma spojitost...

Napsal: pát 19.10.2012 22:04
od libovka
Co hardyspojka?

Napsal: pát 19.10.2012 22:24
od xdreamerx
tu poznam jak, ze je v haji?? Staci to dat na hever a zkusit tam vuli nebo se musi sundat dolu, vim ze je videt pouze jedna strana u ty hardyny. A kdyby byla KO,myslis ze to resi i muj problem s tim popojizdenim z kopce nebo pouze jeden z vice problemu :)

Napsal: pát 19.10.2012 22:55
od starynovy
oprav si rucnu :D zaradit kvalt je len pomoc, a dodatocna istota ze to nezbehne kopcom 40kmh ale len krokom v najhorsom, z piestov prirodzene kompresia unika, ak je to strmy kopec, nieje sa comu divit ze to po case zlezie..

Napsal: pát 19.10.2012 23:07
od xdreamerx
jj rucku by to chtelo opravit, ale prej je s tim strasny prace-to mi rekli v servisu. Ze tohle v bmw maj celkem slozite reseny. Ale tak urcite by to bylo levnejsi reseni nez rozdelavat komplet motor a zjistovat kudy to unika... Na druhou stranu to nechat byt a cekat az se s tim stane neco horsiho me desi.

Napsal: pát 19.10.2012 23:25
od StepanMatl
Ručku bys měl mít funkční už jen proto, abys prošel na STK.
Ale teda je to divný, mně zatím každý auto vydrželo stát i v krpálu libovolně dlouho a ani se nehlo (bez ručky).
Na seštelování ručky nic složitýho není, šteluje se samostavem skrz buben, ale nejdřív by to chtělo buben sundat a podívat se na pakny, jestli tam ještě vůbec nějaký máš.

Napsal: pát 19.10.2012 23:36
od xdreamerx
Me do ted kazdy auto taky drzelo z jakyhokoliv kopce! Jen tohle je problem. Auto stoji a popojede, cca 1,-1,5 cm pak se zastavi a po 4s zase popojede.

Napsal: pát 19.10.2012 23:38
od starynovy
postav to z toho kopca na kvalte, otvor kapotu a pocuvaj, ak to fuci, a meni sa to, ked sa prevali zacne silnejsie tak to skutocne otaca motorom, ak nie tak sa toci nieco ine..

Napsal: pát 19.10.2012 23:50
od xdreamerx
Doufam, ze to s motorem neotoci, ale tak zkusim to :wink:
Jake jsou jeste jine moznosti ,proc to popojizdi, jestli teda nejake jsou, krome tech tlaku??

Napsal: pát 19.10.2012 23:53
od starynovy
potom uz len spojka, zbytok je pevny, a normalne sa nema dovod pretocit, to by robilo neplechu aj za cesty.. no to ze to kazde 4s poskoci o kusok skor nasvedcuje ze sa prevaluje motor.

Napsal: sob 20.10.2012 00:01
od cmelak
Tohle bych neřešil u e39, myslím že jsem to četl i v manuálu, že ten motor je prostě na tu váhu slabej a může se normálně protočit, proto se tam taky doporučovalo dát pokaždý ručku pokuď parkuješ z kopce.

Napsal: sob 20.10.2012 00:05
od starML
- protáčí motorem, protože jsou nízké kompresní tlaky nebo povolené svíčky
- prokluzuje spojka
- poškozená převodová kola nebo hřídel v převodovce (že by to bouchání?)
- paranormální jevy => tátovi v roce 1981 ujel rok starý Moskvič asi 70 metrů pozpátku a skončil vedle sušáků na prádlo mezi paneláky. Protože se k tomu volali policajti, vím, že táta dostal fouknout a údajně měla být zařazena "jednička". Od té doby vozil s sebou dřevěný klín, spotřeboval i 4 ročně :D

Napsal: sob 20.10.2012 03:35
od xdreamerx
Takze ted jsem to zkousel pekne v noci-aspon je na to klid a z poslechu motoru nic neslysim, Jo a auto se ted sune stejnym tempem, sice snecim ale popojizdi. je to fakt pomalu,skoro to neni ani videt, kdyby to pritom nevrzalo,tak o tom ani nevim!!

Napsal: sob 20.10.2012 03:47
od xdreamerx
starML píše:- protáčí motorem, protože jsou nízké kompresní tlaky nebo povolené svíčky
- prokluzuje spojka
- poškozená převodová kola nebo hřídel v převodovce (že by to bouchání?)
- paranormální jevy => tátovi v roce 1981 ujel rok starý Moskvič asi 70 metrů pozpátku a skončil vedle sušáků na prádlo mezi paneláky. Protože se k tomu volali policajti, vím, že táta dostal fouknout a údajně měla být zařazena "jednička". Od té doby vozil s sebou dřevěný klín, spotřeboval i 4 ročně :D
No povolene svicky by asi byli mooooc slyset ne?
Spojka mi zabira normalne dle me, a zadne vylitavani otacek!
Mno a to bouchani...ze by to tedy delala ta hardy spojka a nechala ujizdet i auto?

Napsal: sob 20.10.2012 08:44
od cmelak
Taky mi to z kopce krapet prokluzuje, ale když stočíte kola směrem k obrubníku tak už bych se nebál :)

Je možný že jsou nízký kompresní tlaky, protože už mám nalítáno u 530d 370tkm tak ty pístní kroužky už asi taky netěsní jak by měli:)

Pokuď by tohle dělala spojka tak mám pocit, že už by musela tak prokluzovat, že bych se s tím sotva rozjel :lol: