Stránka 1 z 1
Napsal: stř 10.10.2012 07:20
od Hanes08
Cus hosi mam bmw e39 530d a mam problem kdyz mi auto stoji zhruba 9 hod. tak se mi vybije baterka a musim ji nakopnout pres kabely

Baterku mam asi 2 mesice starou uz druhou ta orvni zacala delat stejny proble po 4 mesicich nevim proc nebo co to muze byt prosim o nejakou radu nebo zkusenost jestli nekdo mel stejny proble dik vsem
Napsal: stř 10.10.2012 08:08
od StepanMatl
Většinou to dělá tzv. ježek - je to soustava odporů topení. Je tady toho o něm spousta.
Napsal: stř 10.10.2012 08:50
od Strosek
Hanes08 píše:Cus hosi mam bmw e39 530d a mam problem kdyz mi auto stoji zhruba 9 hod. tak se mi vybije baterka a musim ji nakopnout pres kabely

Baterku mam asi 2 mesice starou uz druhou ta orvni zacala delat stejny proble po 4 mesicich nevim proc nebo co to muze byt prosim o nejakou radu nebo zkusenost jestli nekdo mel stejny proble dik vsem
Já bych udělal to, že bych postupně vyndaval pojistky a připojoval multimetr - kde by byl odběr, tak po tom bych šel.
Může to být jakákoli kravina. Jednomu známému pořád svítilo světlo v kufru - špatný spínač.
Napsal: stř 10.10.2012 08:51
od Strosek
Hanes08 píše:Cus hosi mam bmw e39 530d a mam problem kdyz mi auto stoji zhruba 9 hod. tak se mi vybije baterka a musim ji nakopnout pres kabely

Baterku mam asi 2 mesice starou uz druhou ta orvni zacala delat stejny proble po 4 mesicich nevim proc nebo co to muze byt prosim o nejakou radu nebo zkusenost jestli nekdo mel stejny proble dik vsem
Já bych udělal to, že bych postupně vyndaval pojistky a připojoval multimetr - kde by byl odběr, tak po tom bych šel.
Může to být jakákoli kravina. Jednomu známému pořád svítilo světlo v kufru - špatný spínač "za děkuju" z vrakáče.
Napsal: stř 10.10.2012 09:35
od beny-maser
Jak už bylo řečeno vyndavat pojistky a měřit odběr, pokud to po 9hod už nenastartuje tak to bude někde velkej odběr a mělo by být snadné ho najít,mě to na e34 dělaly budíky
Co startér je ok? může mít vynutí ve zkratu
Napsal: čtv 01.11.2012 08:45
od Hanes08
kluci tak sem jel do autorizováného servisu bmw s tím že mi tam na 100% vyřeší problém s vybíjením.Auto nechali uspat aby zjistili ktérá jednotka se neuspává prý zjistili je to ježek tak sem ho nechal vyměnit zaplatil sem a jel domu.S úsměvem jdu spát že auto šlape jak hodinky.Ráno jedu do práce a v poho jdu s práce.Po nějakých 9hod. je baterie o5 vybitá tak sem to nakopl přes kabely a jel z5 do bmw a prý mi to dela radio tak ho odpojili.Přijel sem domu ráno jdu k autu a o5 vybitá.Baterie je good takže sem tam hned volal a oni ze mam zase přijet ale až za 5 dni kurna auto uz mělo šapat jak hodinky sem zklamaný jel sem schválně do autorizovaného servisu ať to mám 100% a ono hovno

sem z auta v prdeli kurva.Nevíte co by to mohlo byt thx za odpověď pokud někdo odpoví
Napsal: čtv 01.11.2012 19:20
od StepanMatl
A kolik Ah ta baterka má? Nekoupils dvakrát nějakej čínskej sráč za tisícovku?
Napsal: čtv 01.11.2012 22:10
od Teddy
Jen ze zvědavosti....
Budeš pak po tom servisu požadovat vrácení nějakých peněz? Jak píšeš rádiem to evidentně nebylo a ježek je otázkou. Jinak v autorizáku tě jen pozdraví na recepci a seš o litr lehčí.

Tak jestli si taky za tu práci nějak ručí.
Já už do autorizáku nejezdim. Dělaji tam dost často smrkáči co o autech nic neví. Připojí kabel a co jim řekne diagnostika to vymění. Víc neřeší. Většinou je ale problém v kontaktech, v čidlech a podobných drobnostech.
Určitě ale nejsou všichni stejní!!
Napsal: čtv 01.11.2012 22:15
od Teddy
Jo, jinak k tématu.... Baterku připoj přes ampérmetr, nech auto usnout a pak postupně tahej pojistky. To je nejjistější a nepotřebuješ servis.
Já mam taky v autě obyč baterku za 2.500,- a zatim šlape. Mimochodem koupil jsem jí taky kvůli špatně diagnostikovaný závadě v autorizáku (INVELT). Ta stará (údajně vadná) pořád vesele točí třílitrem v lodi.