Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pon 08.10.2012 16:55
				od sedmicee
				Ahojte mám problém asi s převodovkou, když jedu ustálenou rychlostí např 100km/h auto v přibližně stejných intervalech cuká - klesají i otáčky
nebo když se rozjíždím, tak před 2000ot/min semtam zaškube, jakoby se zasukuje.
jinač řadí pěkně při přeřazování neškube
ve 170000tis byl měněn olej v převodovce, nyní co překročil 200000 začíná zlobit.
Potřeboval bych radu co zkontrolovat, popřípadě jestli zavčasu nevyrazit na repas převodovky
díky vám moc za odpovědi, jsem s toho dost špatný 
 
PS: jedná se o 540i Touring 2002 E39 steptronic m62b44 double vanos
 
			
					
				
				Napsal: pon 08.10.2012 17:59
				od texxx
				nejspíš ti odchází měnič v převodovce.....
			 
			
					
				
				Napsal: pon 08.10.2012 18:09
				od sedmicee
				vypadá to na něj, děkuji za odpověď
			 
			
					
				
				Napsal: pon 08.10.2012 18:28
				od sedmicee
				Koho by jste doporučili na opravu, slyšel jsem že přes BMW je největší frajer Snejk. Dělá i automaty??
			 
			
					
				
				Napsal: pon 08.10.2012 18:43
				od texxx
				jestli dělá i automaty nevím,zkus se ho zeptat.....kdyby ti to vyhovovalo v Brně tak není problém to udělat....
			 
			
					
				
				Napsal: pon 08.10.2012 18:55
				od sedmicee
				V brně??, kdo??
			 
			
					
				
				Napsal: pon 08.10.2012 19:22
				od texxx
				já)...máme dílnu v Brně a děláme hodně automaty.....
			 
			
					
				
				Napsal: úte 09.10.2012 12:33
				od Strosek
				sedmicee píše:Ahojte mám problém asi s převodovkou, když jedu ustálenou rychlostí např 100km/h auto v přibližně stejných intervalech cuká - klesají i otáčky
Když jedeš okolo 100 km/h, tak v takový rychlosti už to jede v režimu "lock-up" - přenos krouťáku se přenáší sepnutou Lock-up lamelou ( něco jako spojka u manuálu ) - bez hydrodynamického prokluzu
 = projevy, které popisuješ nemaj s hydrodynamickým měničem nic společného.
Možná blbne právě tak Lock-up Flansch.
Přepnutí na "lock-up" poznáš tak, že ti najednou roste rychlost auta a přitom nevzrůstají otáčky motoru. Trvá to jen okamžik. Přepne se to při ubrání plynu v jakékoli rychlosti nad nastavenou rychlostí, při které spíná Lock-up flansch - každý to má trošku jinak - většinou od 90 - 100 km/h.
 
			
					
				
				Napsal: úte 09.10.2012 15:16
				od sedmicee
				Děkuji za odpověď, právě bych to chtěl za včasu řešit, ale ke komu to dát. nějaký fakt borec přes automaty??
			 
			
					
				
				Napsal: úte 09.10.2012 15:23
				od filini28
				Fakt borec?
Hodně doporučovaný jsou 
http://www.prevodovka.cz ,i mne delal predchozi vuz.On sam ma BMW a vi co dela,vyplati se dojet !