Stránka 1 z 3

Napsal: úte 02.10.2012 09:47
od Whizour
Ahoj. Zná někdo tento motor? Nějaká zkušenost? Je v automatu.

Napsal: úte 02.10.2012 12:17
od ada540i
Ahoj, když jsem si vybíral auto, měl jsem zálusk na e60 545i. Přečetl jsem si o tomhle motoru hodně a nakonec jsem do něj nešel. Výkon, zvuk, spotřeba všechno super, ale bál jsem se toho problému s mazáním posledních dvou válců. Znám ve svém okolí dva lidi s tímto motorem jeden v e60 a druhý v e65 a oběma se přidřel 7 a 8 válec. Opravit to prakticky nejde, jedině koupit novej blok za 150tis. Kč + dalších 50tis. Kč za práci, nebo koupit použitej motor a riskovat znova. Ano, pravděpodobně to byla jenom smůla, ale i tady na fóru je pár lidí co se jim to stalo. Takže těžko říct, motor je to dobrej, ale chce to i trochu štěstí při výběru.

Napsal: úte 02.10.2012 12:25
od Filozof
ada540i píše:Ahoj, když jsem si vybíral auto, měl jsem zálusk na e60 545i. Přečetl jsem si o tomhle motoru hodně a nakonec jsem do něj nešel. Výkon, zvuk, spotřeba všechno super, ale bál jsem se toho problému s mazáním posledních dvou válců. Znám ve svém okolí dva lidi s tímto motorem jeden v e60 a druhý v e65 a oběma se přidřel 7 a 8 válec. Opravit to prakticky nejde, jedině koupit novej blok za 150tis. Kč + dalších 50tis. Kč za práci, nebo koupit použitej motor a riskovat znova. Ano, pravděpodobně to byla jenom smůla, ale i tady na fóru je pár lidí co se jim to stalo. Takže těžko říct, motor je to dobrej, ale chce to i trochu štěstí při výběru.
nebylo to vyřešeno faceliftem ? trpěli na to jen první motory 4,5ky do továrních uprav roku 05/9 či 07 ....nevím ovšem je to otázka ...nějaké řešení či jak toto řešit úpravou ?
Jistě by něco poradili technici od BMW pokud to někdo řešil....

Já do 4,5ky chtěl taky jít.

Napsal: úte 02.10.2012 12:32
od ada540i
Podle mě se v roce 2005 přestala 545i vyrábět, místo toho začali dělat 540i a 550i a to už jsou zase jiné motory.

Napsal: úte 02.10.2012 13:04
od Whizour
Aha Aha. Díky moc. Takže když se dívám na motory 540i 545i 550i tak se spíš dívat na 540i a 550i, je to tak že. Kterej z nich si myslíte že je lepší? Dívám se na e60 e61.

Napsal: úte 02.10.2012 13:51
od ada540i
Nejlepší bude 550i po FL, ale ani tyhle motory nejsou úplně bez problémů. Já tě nechci nijak strašit, ale doby nesmrtelných M60tek jsou pryč. Tyhle nový motory maj různý vychytávky jako Efficient dynamics, Valvetronic atd. Záleží na tom kolik si ochoten investovat do provozu auta. Pokud tě občasná větší investice nijak zvlášť nerozhází, tak ti 550i udělá skvělou službu. Je to poslední V8 bez turba s výkonem skoro jako e39 M5, takže jízdní zážitky budou vynikající, je to jen na tobě a na tvojí peněžence :)

Napsal: úte 02.10.2012 14:38
od skoda105s
545i je jen pred FL. Asi rok se daval 50i i pred FL, takze u 550i je potreba davat pozor na rok 2007, kdy probehl facelift.

Mimochodem 540i je vubec nejvzacnejsi e60, je jich min nez M5 i 550i.

K tomu 45i: hodne lidi z klubu ma 745i, takze bych se spise poptal v 7er...

Napsal: úte 02.10.2012 17:45
od barnys
Tady se muze napsat jakykoliv motor od bmw a uz se tu pisou spatny veci

Sam 550i vlastnim a rekl bych ze zatim nejlepsi motor , super spotreba ,vykon ,zvuk . Vrele tohle auto doporucuju

Napsal: úte 02.10.2012 18:23
od ada540i
Já neříkám, že je ten motor špatnej, naopak je ve všem lepší než jeho předchůdce, ale je to vykoupeno o něco vyššími náklady to je vše. Ačkoli ve srovnání s dieselem je na tom pořád dobře. Při koupi takovýho auta jako je e60 550i to prostě chce mít nějakej peníz v záloze. Potom už zbývá jen jezdit a užívat si :driver:

Napsal: úte 02.10.2012 19:30
od mari
545i je pecka, neni na něm nic co by mělo od koupě odrazovat. Rozbít se může všechno, jde jen o to jak tomu jde člověk naproti.

Napsal: úte 02.10.2012 21:32
od M4we
Souhlasím s pozitivními názory na 545i. N62 je asi poslední osmihrnek, kam jde dát plyn bez problému.
Osobně si na ni taky brousím zuby.
Jen bych rád věděl jestli jde nějak včas přijít na to nedostatečné mazání posledních dvou válců? Nebo je to časovaná bomba? nejsem automechanik.
550 bude je taky super..ale už je přece jenom cenově někde jinde a taky to není motor bez chyb.

Napsal: stř 03.10.2012 07:23
od barnys
do 550i jde dat taky plyn bez problemu , sel bych rovnou do 550i vetsi vykon a mensi spotreba

Napsal: stř 03.10.2012 07:56
od M4we
barnys píše:do 550i jde dat taky plyn bez problemu , sel bych rovnou do 550i vetsi vykon a mensi spotreba
To sice jo, ale uz se tam soucasne s plynem musí každý několikátý vstřik (nevím kolikátý) vstříknout benzín kvůli dochlazení vstriku. Uz to není zdaleka tak efetivní.

Napsal: stř 03.10.2012 09:55
od Whizour
Mari- ty máš 545i a máš automat nebo manuál?

Díky všem za info.

Napsal: stř 03.10.2012 11:27
od Sweden
Taky přemýšlím že bych šel z 530d do 545i,km najedu čím dál méně a to chrochtychrocht mně prostě nějak přestává bavit poslouchat.Rád se dozvím další informace.Motory jsou naprosto identické ze 7er takže se má počítat i s možným problémem O-kroužku? :wink:

Napsal: stř 03.10.2012 12:42
od eric
Taky by mě zajímal ten motor 550i s LPG.Teď mám 540i (e39) na LPG a je to super,ta e60 s 545i by byl malý výkonový přechod,takže přichází v úvahu ta 550i.taky jsem četl,že se musí současně s plynem občas vstřikovat benál,ale zase si říkám,že ten motor bude jinak úspornější,než stará 4.4,takže i kdyby stoupla spotřeba třeba o 2 litry benálu na 100km v rámci toho přívstřiku s LPG,tak pořad jezdit s 550i za v přepočtu třeba cca 9l benzínu není přeci špatný.Spíš by mě zajímalo,jestli tam tedy není nějaký konstrukční neduh tak jako na té 545i,protože o tom už jsem četl fakt mockrát,což mě dost odradilo,když pominu i celkem nic moc výkonový rozdíl oproti 4.4.Ještě by bylo zajímavé vědět něco o 760i,jestli to má někdo na LPG,nějaký neduhy,spotřeba? :?:

Napsal: stř 03.10.2012 13:06
od mari
Whizour píše:Mari- ty máš 545i a máš automat nebo manuál?

Díky všem za info.
Já mám bohužel naftu a teď toho lituju že jsem ho nekoupil, protože když jsem se v něm svezl tak to byl nářez, nikdy jsem nejel v rodinym autě co je takhle rychlý. A ten zvuk, to je óda pro ucho.

Napsal: stř 03.10.2012 15:16
od barnys
M4we píše:
barnys píše:do 550i jde dat taky plyn bez problemu , sel bych rovnou do 550i vetsi vykon a mensi spotreba
To sice jo, ale uz se tam soucasne s plynem musí každý několikátý vstřik (nevím kolikátý) vstříknout benzín kvůli dochlazení vstriku. Uz to není zdaleka tak efetivní.

u 550i ne tam je to s plynem stejny jako u 545i pouze u 760i je to jine

Na jare jsem daval plyn do me 550i a dodnes bez jedine problemu spotreba super za 1000kc najedu 470 dalku 530km .Vykon stejny mozna mi trochu prijde ze to na ten plyn jede i lip

Napsal: stř 03.10.2012 16:02
od M4we
Ok, tak díky za poučení. 550 moc neznám. Měl jsem za to, že je to tam řešené už jinak. 8)

Napsal: stř 03.10.2012 22:46
od eric
barnys píše:u 550i ne tam je to s plynem stejny jako u 545i pouze u 760i je to jine

Na jare jsem daval plyn do me 550i a dodnes bez jedine problemu spotreba super za 1000kc najedu 470 dalku 530km .Vykon stejny mozna mi trochu prijde ze to na ten plyn jede i lip
Tak to je super zpráva,podle toho,co píšeš,tak máš kombi spotřebu při ceně LPG cca 16kč cca 13.3l LPG na 100km,dálku ještě o něco míň.To já mám těch 13.3l na dálku,kombi 15.5l.Takže ten tvůj motor,který má o skoro 100PS více,je úspornější,než ten 4.4.Jaký máš ještě prosím r.v. a manuál,nebo automat?