Stránka 1 z 1

Napsal: pon 24.09.2012 14:22
od mafes
Zdravím hoši mám problém. Moje Bmw začlo z ničehonic vynechávat. Projevuje se to tak že auto jede normálně ale když sešlápnu plyn naplno tak se rozklepe jak ratlík, strašně pomalu akceleruje a dle ucha to vyzerá že vypadne jeden válec. Tak samo na volnoběh, když vytáčím tak do těch 4000 tak je to OK, ale nad 4000 to začne vynechávat. Nějaký tip kde začít? Je to M52 523i.

Napsal: pon 24.09.2012 14:28
od mafes
Občas to udělá i při rozjezdu. Začínalo to nenápadně, že to sem tam škublo, když jsem přidal na tempomatu ale teď už to dělá pořád.

Napsal: pon 24.09.2012 16:27
od darklord
Zacal by som diagnostikou. A pokracoval podla toho co sa najde tam. Moze to byt od KO sviecky, cievky, vstrek, tlak paliva, az po podpaleny ventil alebo rozsekane piestne kruzky...

Napsal: pon 24.09.2012 16:49
od mafes
Jasný, zatím nemám přístup k diagnostice, nicméně jsem analogicky došel k podezření na vadnou jednu cívku. Můj dotaz zní, můžu na vyzkoušení použít náhradní cívku která mi tu zbyla z E36 325 M50 bezvanos? Podotýkám, že se ptám než ji vytáhnu z motoru - neviděl jsem ji jestli je vizuálně jiná tak prosím hned nebrblejte že jsem slepý

Napsal: pon 24.09.2012 17:41
od darklord
Tak keby si ju videl tak sa toto nepytas ;)

Napsal: pon 24.09.2012 19:31
od noname
cívky jednoduše proměř, odpor mezi krajními piny by měl být okolo 1,0 dle stáří, duležité je aby nebyly mezi nimy rozdíly více jak 2 desetiny

Napsal: pon 24.09.2012 20:47
od E30STORM
Je to buď čidlo klikové hřídele , nebo čidlo vačkového hřídele .
Až zjistíš co to je, napiš to tady, takhle přesně se to projevovalo mě , ale můžu se plést.

Napsal: pon 24.09.2012 21:34
od Vena
Mě to na 523i blblo podobně, s tím, že občas to bylo ok, občas ne a to stačilo chcípnout a znova nastartovat. Bylo to čidlo vačky. Nicméně zajeď někam na diag, tam bych začal, jak Ti tu už radí jiní...

Napsal: úte 09.10.2012 13:18
od mafes
Nevím, diagnostika vyhodila akorát výpadky dvou válců a čidlo teploty nasávaného vzduchu ( 150 stupnu ), koukal jsem po něm ale bohužel bude asi součástí váhy vzduchu..když odpojím váhu vzduchu tak to dělá pořád to samé..tak nevím, měl jsem zničené to koleno mezi váhou a klapou, vyměněno, nicméně beze změny..Vypozoroval jsem, že za studena to je lepší, sem tam to zarve i na plný plyn ale zahřáté je to v háji.

Napsal: ned 21.10.2012 14:19
od bagy
mafes píše:Zdravím hoši mám problém. Moje Bmw začlo z ničehonic vynechávat. Projevuje se to tak že auto jede normálně ale když sešlápnu plyn naplno tak se rozklepe jak ratlík, strašně pomalu akceleruje a dle ucha to vyzerá že vypadne jeden válec. Tak samo na volnoběh, když vytáčím tak do těch 4000 tak je to OK, ale nad 4000 to začne vynechávat. Nějaký tip kde začít? Je to M52 523i.



Měl jsem stejný problém...výměna cívek a vše bylo potom ok....i spotřeba se potom zlepšila.

Napsal: úte 05.03.2013 20:52
od nick350
to čidlo teploty nasávaného vzduchu jsem měl taky KO. Je to taková malá potvůrka u sání mezi váhou vzduchu a sáním(pod škrtící klapkou a potenciometrem). Je na něho dost blbý přístup, musíš odmontovat vzduch.filtr komplet a strčit ruku do těch míst jak jsem psal zespodu! a nahmatáš ho...je to dvoupinový konektor. Kdybys chtěl tak ho mám i novej