Stránka 1 z 1

Napsal: stř 12.09.2012 22:09
od Haste
Zdar,

zase mam zanesene trysky ostrikovace predniho skla. Chtel bych je poradne procistit a potreboval bych poradit, jak se k nim nejlepe dostat. Chci je vyndat, profouknout a dat je na chvili do teple "odmastovaci" lazne.

Mohli by jste mi nekdo krok za krokem popsat postup, jak je co nejjednoduseji vyndat? Diky.

Napsal: stř 12.09.2012 22:20
od starML
Vyloupneš pár klipů, které drží odhlučňovací deku na kapotě. Odpojíš hadičky a konektory výhřevu. Ty trysky jsou zajištěny dvěma háčky - celé to je z umělé hmoty. I když ta hmota není z NDR, kde soudruzi dělali chyby, dávej pozor, aby jsi ty "packy" neulomil. Vytlačíš je nahoru a můžeš si hrát. Naštěstí nové nejsou moc drahé. Ale když už je budeš mít venku, uvažuj o jejich náhradě za rozprašovací a taky vyhřívané, které má třeba Octavie nebo Fabie. Hadičky +/- pasují, konektory výhřevu budeš muset předělat. Ale nikomu neříkej, že to je z Ochcávky, dramaticky by to snížilo hodnotu auta. :D

Napsal: stř 12.09.2012 22:28
od Haste
Diky. Jeste jeden dotaz.

Jak je mozne, ze pri "intensive cleaning" jde z 2 trysek (jedne na kazde strane) normalni silny proud, kdyz pri normal cisteni nejde ven nic. Je to stejna situace jako jsem uz mel a pomohlo procisteni (tehda jsem to nedelal ja sam).

Napsal: čtv 13.09.2012 06:39
od Perunwit
ostřikovače... to je věc... mě fungují podle (jejich) nálady... někdy stříkají někdy ne... nebo třeba v půlce ostřiku stříkat přestanou... prostě ZÁHADA :lol:

startML: prosímtě, ty vyhřívané jsou standardem na jaké octavii konkrétně? Nebo na všech? Abych věděl, co koupit... ročník, model... jo, a je to na E34 1990.

Nikomu neřeknu, že je to z Koncernu :twisted: !

Napsal: čtv 13.09.2012 21:01
od starML
Jak to bude u e34 nevím, záleží na velikosti díry. Já tu kapotu měl u lakýra (kamínky a pod), tak se to zvládlo přitom, ani nevím o kolik a jestli to zvětšoval. Moje pátrání po rozprašovačích už bylo dříve, přečti si http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0 . V podstatě tam jdou použít z Fabie-II a Octavie-II, první jsou menší, druhé větší. Intenzivní a normální ostřik jsem spojil T-éčkem, jak se to mezi sebou popere neřeším.

Napsal: pát 14.09.2012 06:17
od Perunwit
paráda... už to mám naštudované, zkusím naťuknout mechoše, jestli by mi s tím pomohl.... dyž jedu s tátovou fóbií, tak mě vytáčí, že mu musím závidět to rozprašování :twisted:

Napsal: pát 14.09.2012 12:34
od Haste
Perunwit píše:paráda... už to mám naštudované, zkusím naťuknout mechoše, jestli by mi s tím pomohl.... dyž jedu s tátovou fóbií, tak mě vytáčí, že mu musím závidět to rozprašování :twisted:
Taky to jsou rokem vyroby trosku jine auta, ze... Spis by me zajimaly prakticke zkusenosti, jestli je lepsi mit ostrik primo na steracich nebo zminovane rozprasovace.

edit: Jsem vcera poresil ten svuj problem. Jen odpojit hadicky od tech trysek bylo trosku narocnejsi. Drzelo to tam opravdu fest. Horka jarova lazen + dratek + profuky pomohly :)