Stránka 1 z 1
Napsal: stř 12.09.2012 22:09
od Haste
Zdar,
zase mam zanesene trysky ostrikovace predniho skla. Chtel bych je poradne procistit a potreboval bych poradit, jak se k nim nejlepe dostat. Chci je vyndat, profouknout a dat je na chvili do teple "odmastovaci" lazne.
Mohli by jste mi nekdo krok za krokem popsat postup, jak je co nejjednoduseji vyndat? Diky.
Napsal: stř 12.09.2012 22:20
od starML
Vyloupneš pár klipů, které drží odhlučňovací deku na kapotě. Odpojíš hadičky a konektory výhřevu. Ty trysky jsou zajištěny dvěma háčky - celé to je z umělé hmoty. I když ta hmota není z NDR, kde soudruzi dělali chyby, dávej pozor, aby jsi ty "packy" neulomil. Vytlačíš je nahoru a můžeš si hrát. Naštěstí nové nejsou moc drahé. Ale když už je budeš mít venku, uvažuj o jejich náhradě za rozprašovací a taky vyhřívané, které má třeba Octavie nebo Fabie. Hadičky +/- pasují, konektory výhřevu budeš muset předělat. Ale nikomu neříkej, že to je z Ochcávky, dramaticky by to snížilo hodnotu auta.

Napsal: stř 12.09.2012 22:28
od Haste
Diky. Jeste jeden dotaz.
Jak je mozne, ze pri "intensive cleaning" jde z 2 trysek (jedne na kazde strane) normalni silny proud, kdyz pri normal cisteni nejde ven nic. Je to stejna situace jako jsem uz mel a pomohlo procisteni (tehda jsem to nedelal ja sam).
Napsal: čtv 13.09.2012 06:39
od Perunwit
ostřikovače... to je věc... mě fungují podle (jejich) nálady... někdy stříkají někdy ne... nebo třeba v půlce ostřiku stříkat přestanou... prostě ZÁHADA
startML: prosímtě, ty vyhřívané jsou standardem na jaké octavii konkrétně? Nebo na všech? Abych věděl, co koupit... ročník, model... jo, a je to na E34 1990.
Nikomu neřeknu, že je to z Koncernu

!
Napsal: čtv 13.09.2012 21:01
od starML
Jak to bude u e34 nevím, záleží na velikosti díry. Já tu kapotu měl u lakýra (kamínky a pod), tak se to zvládlo přitom, ani nevím o kolik a jestli to zvětšoval. Moje pátrání po rozprašovačích už bylo dříve, přečti si
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0 . V podstatě tam jdou použít z Fabie-II a Octavie-II, první jsou menší, druhé větší. Intenzivní a normální ostřik jsem spojil T-éčkem, jak se to mezi sebou popere neřeším.
Napsal: pát 14.09.2012 06:17
od Perunwit
paráda... už to mám naštudované, zkusím naťuknout mechoše, jestli by mi s tím pomohl.... dyž jedu s tátovou fóbií, tak mě vytáčí, že mu musím závidět to rozprašování

Napsal: pát 14.09.2012 12:34
od Haste
Perunwit píše:paráda... už to mám naštudované, zkusím naťuknout mechoše, jestli by mi s tím pomohl.... dyž jedu s tátovou fóbií, tak mě vytáčí, že mu musím závidět to rozprašování

Taky to jsou rokem vyroby trosku jine auta, ze... Spis by me zajimaly prakticke zkusenosti, jestli je lepsi mit ostrik primo na steracich nebo zminovane rozprasovace.
edit: Jsem vcera poresil ten svuj problem. Jen odpojit hadicky od tech trysek bylo trosku narocnejsi. Drzelo to tam opravdu fest. Horka jarova lazen + dratek + profuky pomohly
