Stránka 1 z 1
Napsal: stř 12.09.2012 08:51
od matiz
Prijela ke mne petka, bohuzel automat ma uz po smrti. Nezaradi zpatecku, prevodovka v nouzaku. Je to mechanicka zavada. Poprosil bych o Vase reference na jednotlive servisy. Pokud mozno v okoli OV, neni absolutni podminkou.
Zajimal by mne i nazor na porizeni starsi prevodovky a repas nedelat.
Napsal: stř 12.09.2012 13:27
od Killingman
Ahoj, už jsem to tu psal - já mám osobní zkušenost s brňákama s Romanem Šabatou, dělali mi převodovku na E39. ZA DEN!
Nouzový režim, do kopce mi to stálo
Viděl jsem jak to vyhodili z auta, skoro celý rozebrali, vyměnili nějaký lamely a další balast, vyvrtali díry na SONAX a pak dali zpátky. Od té doby jezdím cca 30.000km bez cukání a bez problémů. Když jsem tam byl na výměně oleje, tak tam jednu 535D měli, taky umřelá převodovka. Ale cena byla, mám pocit, že říkali 70.000?
http://www.prevodovky-brno.cz/
Napsal: stř 12.09.2012 13:56
od matiz
Napsal: stř 12.09.2012 15:32
od Vlasta
Napsal: čtv 13.09.2012 08:58
od Eks
Killingman píše:
Viděl jsem jak to vyhodili z auta, skoro celý rozebrali, vyměnili nějaký lamely a další balast, vyvrtali díry na SONAX a pak dali zpátky.
http://www.prevodovky-brno.cz/
Prosím tě to slyším poprvé, k čemu, proč a kam se vrtá díra na Sonax.
Díky Zd.
Napsal: čtv 13.09.2012 10:32
od Killingman
Eks píše:
Prosím tě to slyším poprvé, k čemu, proč a kam se vrtá díra na Sonax.
Díky Zd.
Tak nejsem mechanik, ale dávají tam nějaký vložky na pístky od Sonaxu, přes který jde olej. Že ty původní díry v kterých to běhá jsou opotřebovaný. Vyvrtají větší díru a dají do ní tu vložku s novým pístkem.
Napsal: čtv 13.09.2012 14:29
od rooc
Co jsem slysel, tak NE Kojetin...