Napsal: úte 21.08.2012 22:33
Zdravím asi před půl rokem jsem si koupil e34ku s motorem m50b25. Po zkušenosti z předchozího auta(Alfa Romeo 164 2.0 T.S., které mělo 144hp a 189 Nm) jsem zjistil ,že v nižších otáčkách 1800-2500 je skoro nemožný udržet u bmw rychlost např 90km/h s rozumnou spotřebou. Jen malinké stoupání a auto zpomaluje....Nebo také když chci plynule zrychlit z 80 na 130 na 5. stupeň , auto prostě nemá sílu. Je to normální u téhle motorizace, nebo mám nějakou závadu?¨¨
Spotřeba když nekoukám na ukazatel,ale nešlapu tomu se drží většinou na 12l. Když šetřím jak blázen, furt koukám na ukazatel a jel jsem z Itálie měl jsem 8,2l.
Podle grafu : http://www.bmwpower.cz/technika/m50/M50-06.jpg by mělo mít auto výkon ve 2000ot kolem 60hp a něco přes 170Nm nemělo by to stačit na udržování rychlosti??
Jak mám autu zvýšit výkon v nižším pásmu otáček?
Když by se kuchnul kat, získám nějaké navýšení výkonu či upravení výkonové křvky k lepšímu? Pomůže nějak výměna filtru za bavlněnou vložku nebo konus? Taky mě napadlo jiná výfuková soustava...
Na úpravy typu: výměny vačky a přeplňování zatím nejsou a asi i dlouho nebudou finance..
Přemýšlel jsem i o odlehčení setrvačníku, resp. výměnu za jednohmotu z m20b20+odpruženou lamelu, protože otáčky padají či stoupají se strašnou prodlevou.
Napadlo mě také dát L.S.D z e34 m20b25 s převodem 3,73 tím bych měl alespoň délky stupnů dle mého gusta:)
Má někdo zkušenosti ohledně těchto úprav?
Zatím jsou to jen plány do budoucna, ale chci mít jasno, abych věděl na co začít šetřit:)
Spotřeba když nekoukám na ukazatel,ale nešlapu tomu se drží většinou na 12l. Když šetřím jak blázen, furt koukám na ukazatel a jel jsem z Itálie měl jsem 8,2l.
Podle grafu : http://www.bmwpower.cz/technika/m50/M50-06.jpg by mělo mít auto výkon ve 2000ot kolem 60hp a něco přes 170Nm nemělo by to stačit na udržování rychlosti??
Jak mám autu zvýšit výkon v nižším pásmu otáček?
Když by se kuchnul kat, získám nějaké navýšení výkonu či upravení výkonové křvky k lepšímu? Pomůže nějak výměna filtru za bavlněnou vložku nebo konus? Taky mě napadlo jiná výfuková soustava...
Na úpravy typu: výměny vačky a přeplňování zatím nejsou a asi i dlouho nebudou finance..

Přemýšlel jsem i o odlehčení setrvačníku, resp. výměnu za jednohmotu z m20b20+odpruženou lamelu, protože otáčky padají či stoupají se strašnou prodlevou.
Napadlo mě také dát L.S.D z e34 m20b25 s převodem 3,73 tím bych měl alespoň délky stupnů dle mého gusta:)
Má někdo zkušenosti ohledně těchto úprav?
Zatím jsou to jen plány do budoucna, ale chci mít jasno, abych věděl na co začít šetřit:)