Stránka 1 z 1

Napsal: úte 21.08.2012 21:27
od KKKuba
Ahoj, je tady někdo z vysočiny co má pětku s tímhle motorem a byl by ochotnej mi ukázat jak to jede? Pořád se mi zdá že ta moje moc nejede, tak bych chtěl nějaký srovnání.

Omlouvám se pokuď jsem to napsal do špatný sekce... :oops:

Napsal: stř 22.08.2012 06:44
od Perunwit
... musíš vyndat z kufru ty pytle s cementem, co tam máš od doby, kdy brácha stavěl barák :-).
ne vážně, na tema výkon 525i... není to žádnej trhač asfaltu, podle mě je to nejnižší smysluplná motorizace do E34, mě to v nižších otáčkách taky zrovna nepálí gumy, mám bezVanos, jeho síla přichází nad 3000, ale jezdi furt s autem takhle vytočeným, pak se vytočíš na pumpě taky :-)
jinak já jsem z Plzně, kdybys něco potřeboval.

Napsal: stř 22.08.2012 16:12
od KKKuba
Hele bráchu nemám, ale možná mi tam ségra narvala koně, jdu se podívat :D

Jinak vanos by to chtělo no, ten je asi znát fest, hlavně na spotřebě..

Napsal: stř 22.08.2012 16:37
od sharewood
...moc bych se s tím,že máš bezVanos netrápil a nepřikládal tomu takový význam.Je lepší v nižších otáčkách,ale výkon a spotřebu až tak výrazně neovlivní stejně jako motorizace v 528i.E34 má svojí váhu a rozhodně to trhač asfaltu není, jak je psáno výše, ale rozumný kompromis. Mám E34 525iX Touring a srovnáním na asfaltu bych tě potěšil, jelo by ti lépe.Na sněhu zase sebe :-)

Napsal: stř 22.08.2012 20:50
od KKKuba
jj ta váha tam je znát, je to pěkně vidět při prudký akceleraci... Z místa nic moc, ale zkus jet chvilku tak na 3500ot a pak dupnout na plyn, docela mazec.. :)

Chtělo by to osmiválec, jenže jich očividně moc není.. :(

Napsal: čtv 23.08.2012 07:04
od Perunwit
přesně tak... pružný zrychlení kolem 3500 je příjemný, zvuk nádhernej nosově kovovej... to auto je prostě udělaný pěkně po staru na kovadlině a dost váží no...
V8 by byla super na vyzkoušení, ale domů ne-e, protože potom už je jenom V12 :lol: takhle má člověk ještě kam jít.

Napsal: čtv 23.08.2012 15:08
od Filozof
PARDON TOTO SEM NEPATRI MELO JIT O PAR POSTU JINAM .... mam zde otevřených více oken :D
------------------------------------------------

Vlastním E34 525i 24v vanos - abych pravdu řekl motor je super na R6 prostě ideální kompromis výkon\spotřeba

Myslím si že hodně ovlivní komplet závodní výfuk nebo alespon sportovní sehnat s katama ... kamarád měl před x lety takto upravenou 5er a celkem to bylo znát. plus fitr KN sportovní a taky vyházet z auta zbytečnosti ...
Ono se to nezdá ale když vyhodíš plno krámu v autě co se vozí navíc a máš lehké ALU a dobré pneu s ideální tlouštkou 205-225mm a dalších xx drobností na autě je to pak znát. Kola dělají hodně pokud máš balony 245-255ky tak to prostě nejede ...to je dobré na 400konové auto ne na 192koní když je jich tam po 20 letech 170-180 budeš rád.

Ideálni odpověd je asi 540i pokud chceš krouták.

Nebo pak ty úpravy komplet výfuk nejlepe pořešit s odborníkem co dělá na závodní auta ..udělá to klidně 20-40koní s katama...

vačka je drahá a víc pak chlastá ale zase jede líp je to o těch xx věcí co udělají celek auta ale stojí to pak ranec. .
Chip nevim podle mě má vliv na upravené auto seřízení map na úpravu jinak ne ...
Hodně jistě udělá diferenciál tam se dá hodně vyhrát ...
Klidně 2-3s na zrychlení ale auto pak pojede třeba jen 200km-h.

Setrvák , spojka ,,,,atd. viděl jsem 525i jak jela stejně jak M5 do cca 140-150km pak mu M5 začala ujíždět a to bylo jen těmato úpravama zrychlení kolem 5.5s no a max cca 205km-h...

Napsal: pát 24.08.2012 16:31
od KKKuba
Váži dost, dle tp 1550kg. Jenže to má dneska kdejaká nákupní taška... :D

A V8 mi připadá ještě jako relativně rozumná koupě, narozdíl od V12...