Stránka 1 z 1

Napsal: úte 21.08.2012 19:16
od kubikula420
Cau mam problem a nevim co stim hlavne za studena ale i zatepla motor ma nepravidelnej chod a neklidnej na volnobeh otacky nelitaj ale rucicka se lehce hybe pride mi jak kdyby vynechaval nekdy nejakj valec svicky nove ty co tam maj bejt jedna se o e39 m52 2.3

Napsal: úte 21.08.2012 20:15
od Krasavec
Tak to jsme na tom stejně :-) Ale u mě stačí abych se rozjel a pak už to nedělá .. Ale předpokládám že tam bude něco se vzduchem .. U mě to ovlivňuje ještě LPG

Napsal: úte 21.08.2012 20:31
od kubikula420
no me jeste napada setrvak :( pac nekdy ale tedkon vic kdyz to chcipam tak to zarachoti a jeste kdyz vynechava tak v tom taky boucha

Napsal: úte 21.08.2012 21:01
od Berserg
Může to být váha vzduchu. Nicméně záleží jak je to "houpání" velké...pokud je to více méně bezvýznamné tak bych to neřešil. A nebo napíchnout na diagnostiku a člověk uvidí víc!

Napsal: úte 21.08.2012 21:30
od kubikula420
Diagnostika nic nepise vahu jsem odpojoval a zadna zmena po pripojeni skoro chciplo ale zas se vratilo do normalu vybrace zas nejsou nejak priserny ale spis to ze tam neco do tehle kmitu zacina bouchat jakoby ze strany svodu ale tezko rict zvuk se nese a takhle urcit to moc nejde ale po dani svicek co tam maj bejt tak je to lepsi ale uz jsem docela v koncich bojim se toho setrvaku to je hrozne drahy + prace jeste ale nemusel by to bejt ale pri tom chcipnuti je to jak nafta ale jak kdy byl sem v servisu udelalo to jednou pak jsem to zkousel jeste dvakrat ale to uz chcipalo +- normalne

Napsal: úte 21.08.2012 22:19
od dadaseg
Co třeba silentbloky na motoru?

Napsal: stř 22.08.2012 06:17
od kubikula420
take moznost a jak je odzkouset?

Napsal: stř 22.08.2012 06:39
od vladymat
Mám obdobný problém. U E39 523i r.v. 1999 se systémem LPG mi se mi otáčky po nastartování, kdy je motor studený, drží okolo 800. Až se motor zahřeje, spadnou někam ke 400 až 500. Občas na volnoběch začínají sami od sebe kolísat mezi 500 až 800, jak kdybych tůroval a pak zase spadnou. Svíčky jsem měnil minulej týden - NGK V-LINE BKR6EQUP a v pondělí byl na servisu plynu, kdy se kompletně měnily vstřiky a ostatní serepetičky kolem toho. Včera a dneska se mi stalo, že mi auto za jízdy 3x chcíplo, když jsem přeřadil z trojky na dvojku a dojížděl ke křižovatce, což není příjemný, když člověk musí být neustále ve střehu, aby počítal s tím, že mu zatuhnou brzdy a volant. Sazím na vadné čidlo, což doufám potvrdí i diagnostika.

PS: Nechtěl jsem zakládat nový topic s podobným tématem, díky za pochopení.

Napsal: pát 24.08.2012 16:23
od kubikula420
tak je to asi ten setrvak pac kdyz pri tom bouchani vyslapnu spojku tak to prestane

Napsal: pát 24.08.2012 18:23
od RuDoSh
Já jsem měl špatné těsnění pod víkem ventilů a neřekl bych co ten falešný vzduch udělá za bordel.

Napsal: pát 24.08.2012 20:24
od kubikula420
jo tesneni vika jsem mel taky problem furt mi tekl olej na svody chce to vymenit i ty gumy pod srouby dnes sem jeste pretesnil sani a vycistil klapku i volnobeznej ventyl zlepseni ale to bouchani tam je ale jak jsem psal vyslapnu spojku a prestane to tak ze asi setrvak a ten stoji raketu tak ze uzasny :(

Napsal: sob 25.08.2012 10:26
od RuDoSh
kubikula420 píše:jo tesneni vika jsem mel taky problem furt mi tekl olej na svody chce to vymenit i ty gumy pod srouby dnes sem jeste pretesnil sani a vycistil klapku i volnobeznej ventyl zlepseni ale to bouchani tam je ale jak jsem psal vyslapnu spojku a prestane to tak ze asi setrvak a ten stoji raketu tak ze uzasny :(


Taky ho mám trochu chycený, řekl bych, že to je od toho volnoběhu. Měl jsem tam už takovoufugu, že za studena to chcípalo. A ten smard oleje ze svodů taky nebyl nic moc :-)

Zkuz místního člena Nowice, nabízel mi díly za super ceny ;-) Nejlepší asi bude koupit spojkovou sadu i se setrvákem.

Napsal: sob 25.08.2012 10:31
od kubikula420
ok napisu mu a uvidime uz jsem koukal na celej komplet a ta cena taky paradni :( uvazuju tam dat ten setrvak jednohmotu