Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 09.08.2012 12:08
od PetanE60tka
Počítám, že za takových 30 až 40 000 km, což vychází někdy na jaro 2013 budu nucen dělat podvozek. Nechci měnit něco a pak po pár tisicich zase něco, chci udělat komplet, proto bych se rád zeptal, zda-li jste někdo již řešil, kolik si mám cca dát stranou na to, a jaké značky kupovat ( radši si připlatím a chci, aby to vydrželo dlouho, než ušetřit a za 30 000 to měnit znovu ). Případně nějaké poznatky a zkušenosti, s čím je problém atd. Chci sakum prdum i s tlumicema.

Jeste jeden dotaz, mam od vyroby sportovni podvozek, znamena to jen snizeni nebo i jine dily?

Diky, Petr

Napsal: čtv 09.08.2012 15:31
od Dettektorr
u E39 mpaket podvozek typu II je cena u auto Bychl v Praze za komplet nějakejch bratru cca 60-70 tis.

Napsal: čtv 09.08.2012 16:17
od PetanE60tka
TAk ja to nechci davat k bychlovi, mam sveho cloveka, slo mi vylozene o materialy a zkusenosti, chci , aby to nevcco vydrzelo

Napsal: čtv 09.08.2012 22:28
od Lucifer
Určitě bych se nebál meyle slyšel jsem na to jen chválu ale nevím jaký sortiment mají na e60 :ja_nic:

Napsal: pát 10.08.2012 08:23
od mari
Komplet předek ramena a tyčky - zesílený Meyle HD stojí cca desítku, zadní 2 ramena 4 litry + si připočti tlumiče dle libosti. Třeba Bilstein B4 stojej komplet 8 litrů, sportovnější B6 15 litrů a pokud máš sportovní podvozek tak klidně zkrácený B8 za 13-14K komplet.

Napsal: pát 10.08.2012 10:23
od Matthes
Ahoj už jsem se touto otázkou taky zaobíral :D
Určitě vsadím na značku LEMFOERDER popř. Meyle HD.
Jinak co se životnosti týče, záleží po čem a na čem jezdíš :D
je rozdíl mít 20" či 18" kola. Momentálně mám 18" style 124 a hodně uvažuji o 19" vypadá to líp že, ale nevídím to tak slavně co se výdrže podvozku týče nemluvě o servu, které dostává taky zabrat. Prostě dylema 8)

Napsal: pát 10.08.2012 11:02
od ada540i
Dettektorr píše:u E39 mpaket podvozek typu II je cena u auto Bychl v Praze za komplet nějakejch bratru cca 60-70 tis.
Omlouvám se autorovi za příspěvek mimo téma. Chtěl bych se jen zeptat co znamená M podvozek typu II. Mám to ve výpisu výbavy a chtěl bych vědět v čem je jiný oproti klasickýmu M podvozku. BMW e39 540i 2001 Edition Sport. Díky

Napsal: pát 10.08.2012 12:45
od hansm5
[quote="PetanE60tka"]Počítám, že za takových 30 až 40 000 km, což vychází někdy na jaro 2013 budu nucen dělat podvozek. Nechci měnit něco a pak po pár tisicich zase něco, chci udělat komplet, proto bych se rád zeptal, zda-li jste někdo již řešil, kolik si mám cca dát stranou na to, a jaké značky kupovat ( radši si připlatím a chci, aby to vydrželo dlouho, než ušetřit a za 30 000 to měnit znovu ). Případně nějaké poznatky a zkušenosti, s čím je problém atd. Chci sakum prdum i s tlumicema.

Jeste jeden dotaz, mam od vyroby sportovni podvozek, znamena to jen snizeni nebo i jine dily?
posli do bmw email s win a co chces a oni ti poslou cenovou nabidku. :wink: [/b]

Napsal: pát 10.08.2012 13:28
od Dettektorr
Jo tak s těma typama podvozku taky netuším, jen mi prostě řekli že mám typ II.

Napsal: pát 10.08.2012 17:42
od PetanE60tka
Matthes píše:Ahoj už jsem se touto otázkou taky zaobíral :D
Určitě vsadím na značku LEMFOERDER popř. Meyle HD.
Jinak co se životnosti týče, záleží po čem a na čem jezdíš :D
je rozdíl mít 20" či 18" kola. Momentálně mám 18" style 124 a hodně uvažuji o 19" vypadá to líp že, ale nevídím to tak slavně co se výdrže podvozku týče nemluvě o servu, které dostává taky zabrat. Prostě dylema 8)
Mám tam 20" a na zimu 17"