Stránka 1 z 2
Napsal: sob 04.08.2012 13:03
od mex
Ahoj.Už delší dobu mám problém,když dojedu,chcípnu motor tak mi zavrže napínák,nebo něco z toho co napíná řemen.Vždycky to musim odrážet šroubovákem a kladivem když chci znovu nastartovat:) Rozebíral jsem to,promazal sem tu vodící páku byla zatuhlá,ale furt stejný a ten tlumič sem měnil..

nevíte někdo co stim..? už mě to dost sere:( Tady je schéma
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Předem všem díky...
Napsal: sob 04.08.2012 20:33
od beny-maser
mám stejný problém,koupil jsi napínak nový origo, nebo co jsi tam šoupnul?nic jiného to podle mě nemůže být než díl číslo 7.zatím mám problém jen občas, tak jsem to ještě tolik neřešil,než kladivo a šroubovák doporučuju klíč č.13 a ručně odtáhnout-jde to lehce.
Napsal: sob 04.08.2012 23:35
od oldaf
Dělá to ten tlumič č.7, Měnil jsem to už na několika autech, vždy po výměně je klid.
Napsal: ned 05.08.2012 00:34
od mex
koupil sem nový napínák číslo 7....sice neorigo z kelly,ale nepomohlo to! i řemen sem tam dal:)...sem koupil starline:D mám ho tam tak cca rok a je zpuchřelej jak po 100000KM:D...takže tan napínák jo....jj vim že 13 klíč ale to bych musel mít sundanej tan plast. dekl:)...a¨když vemu za řemen a jako ho vypnu tak mi to zustane vyset,to je v pořádku????
Napsal: ned 05.08.2012 00:41
od oldaf
Chodí ta páka č.1 když sundáš ten tlumič volně?
Napsal: ned 05.08.2012 00:49
od mex
jj právě žy byla zatuhlá tak sem ji demontoval a rozhejbal ....tak sem si říkal je po problému a vono hovno....

Napsal: ned 05.08.2012 00:54
od mex
jak to myslíš sundáš tlumič volně...? musíš povolit jakoby tu 13 tušim,ten napínák uplně nahoře a když to tam dáváš tak to musíš ztlačit..takže ten tlumič mám úplně stlačenej to je v pořádku? nebo nemá být úplně stlačenej...potřeboval bych vidět nějaký tds jak to tam běháááááááááááá Už 2x sem to celý rozebíral.....a tu vodící páku sem měl venku a nic furt to zlobí....
Napsal: ned 05.08.2012 18:42
od oldaf
Ten tlumič je asi tak z poloviny zmáčklej.
Napsal: ned 05.08.2012 18:45
od oldaf
Myslím to tak jestli ta páka chodí volně když tam není tlumič, ale asi chodí když už jsi to psal.
Napsal: ned 05.08.2012 18:52
od mex
jj páka chodí volně....já ten tlumič mám zmáčklej myslim že úplně na doraz.....Dával sem nový řemen asi před cca rokem z kelly jestli třeba není moc dlouhej,prostě nvm už co stim mám dělaT!
Napsal: ned 05.08.2012 19:00
od oldaf
Máš ten řemen vůbec správně provlíknutej? A má správnou délku? Ten tlumič nemůže být zmáčklej na doraz.
Napsal: ned 05.08.2012 19:10
od beny-maser
řemen šmejd co je vytahanej a napínak druhej klump! tak bych to vyděl já,osobně mám řemen ještě původní stáří jisto jistě přes 6let a už fakt vypadá na výměnu.
Napsal: ned 05.08.2012 19:31
od mex
jj určitě ho mám dobře provlíknutej jinak by tam nešel ne...?kdyžtak nemohl bys mi to nějak nafotit olefe jak to máš ten napínák a ten řemen protáhlej,jestli teda to nemám špatně daný,ale moc tomu nevěřim!
Napsal: ned 05.08.2012 19:39
od oldaf
Napsal: ned 05.08.2012 21:26
od beny-maser
pokud máš správnou délku řemene tak tam snad ani jinak provléknout nejde, byl by moc dlouhý nebo moc krátký podle toho jak jsi kreativní.
Ten šponovák by se měl skladovat podle chytré knížky pouze ve svislé poloze, je to pravda?
Napsal: ned 05.08.2012 23:47
od oldaf
beny-maser píše:pokud máš správnou délku řemene tak tam snad ani jinak provléknout nejde, byl by moc dlouhý nebo moc krátký podle toho jak jsi kreativní.
Ten šponovák by se měl skladovat podle chytré knížky pouze ve svislé poloze, je to pravda?
V chytrých knihách toho napíšou. Ale možná na tom něco bude, jeden napínák jsem vytáhl z krabice kde roky ležel a po namontování na auto vždy při chcípnutí se napínací páka překlopila. Tak jsem koupil novej V bmw a byl klid
Napsal: pon 06.08.2012 20:37
od mex
jak by se měl správně vyměnit ten tlumič toho napínacího systému...??
Napsal: ned 12.08.2012 21:21
od beny-maser
má cenu kupovat druhovýrobu nebo raději koupit novejv BMW?zkoušel to někdo sehnat někde jinde?
Napsal: ned 12.08.2012 21:55
od vosak
Měl jsem to samé.Kup tlumič č.d.7.Problém je v tom uložení kde jsou šrouby.
Musiíš koupit nový.Já to taky rozhejbával a čistil.to je k ničemu.pomohla až výměna stalo to 1800 kč.Kup originál.
Napsal: pon 13.08.2012 17:58
od beny-maser
já jsem pak koukal že třeba v kelly se to ani nevyplatí bez slev to vyjde ještě o něco dráž než origo