Stránka 1 z 1

Napsal: stř 01.08.2012 23:22
od darklord
Zdravicko, riesim problem pri zamene riadiacej jednotky v svojej E34 - M50B25TU (vanos). Original jednotka je na 90% zla, objednal som preto skrz ebay inu na rovnaky motor (s EWS II) avsak "nova" jednotka je pre auto s DWA (alarmom) a moje auto alarm nema. Cez DIS sparujem jednotku s imobilizerom, ale auto pri startovani nenaskoci a do jendotky motoru nabehne chyba ohladom signalu z DWA (predpokladam ze auto nestartuje pri absencii/aktivovanom alarme). Moja otazka znie ako tento problem vyriesit? Da sa DWA nejako obist alebo musim zhanat inu jednotku? Da sa pripadne jednotka nejak prekodovat aby nebrala do uvahy DWA? Mam k dispozicii DIS/Progman, ale neviem si s tym rady...

Napsal: čtv 02.08.2012 14:42
od darklord
Takze, stacilo odpojit pin 66 z konektora jednotky a motor bezi. Co uz je horsie, ze ot nevyriesilo moj problem takze prachy za jednotku vyhodene zbytocne :/

Napsal: pát 03.08.2012 17:11
od ljakubicka
a co řešiš za problém???

Napsal: pát 03.08.2012 20:03
od darklord
Slaby vykon motoru na volnobeh (padaju otacky pri toceni volantom) a cukanie cca do 2300 otacok v zabere.

Napsal: pát 03.08.2012 21:03
od ljakubicka
to co popisuješ má známý na oplu omega 525 td, uplně ta samá závada, už měnil čerpadlo, koupil jinou jednotku nechal předělat, a pak mu elekrikář řekl že má snad někde problém ve svazku co vede do jednotky, tak na to hodil bobek a jezdi s tim. A ještě jeden poznatek ode mě sice mám tds e34, ale občas mi nejde rychloměr tím spadne i ukazatel spotřeby, otáčkoměr jde a taky to škube jak sviňin... :D

Napsal: sob 04.08.2012 01:07
od daewoo333
Cau a co takhle, cidla vacky a kliky?

Napsal: sob 04.08.2012 01:14
od darklord
No, to som si myslel tiez. Neviem co dalej, viz:

http://www.bmwklub.sk/bmw5-e28-e34/525i ... 66036.html

Napsal: sob 04.08.2012 03:21
od daewoo333
Po tom co sem si precet co vsechno si vymenil, me napada zkontrolovat rozvody a jeste vstriky.

Napsal: sob 04.08.2012 03:23
od darklord
Sak som pisal ze som tam mal inu komplet vstrekovaciu listu... Rozvody v nedelu, a v pondelok to bud bude jazdit alebo to necham zosrotovat.

Napsal: sob 04.08.2012 12:12
od matiz
sesrotovat neeee :cry:

Napsal: úte 21.08.2012 16:40
od darklord
Pol kralovstva a princeznu tomu kto tento problem rozlusti a vyriesi... Ani regulatorom tlaku to neni. Kurvafix uz s tym

Napsal: úte 21.08.2012 22:02
od ljakubicka
No a při výměně pal. pumpy nedival si se do nadrže jestli tam není bordel? mohla to na sát a zasrat filtr, a pak se to mohlo stát znova i s novou pumpou a filtrem, a nebo palivové potrubí někde scvaknuté že je maly průtok paliva. to už jsem taky viděl. A ještě mě napadlo pokud to má něco společného se zatížením zkusit zhazovat řemeny postupně řemeny, od klimy a od serva a altiku. zkoušet projiždět bez řemenu může tam výt nějaka spojitost kterou ani diagnostika nevyhazuje. To je nejhorší hledat takové závady. :wink: