Stránka 1 z 1
Napsal: stř 01.08.2012 19:14
od ARMAN
http://www.nbc12.com/story/19152108/gle ... hpt=us_bn8 pro anglicky nemluvici e34 spadla na borce dcera ho našla pod autem nedychajiciho, odsunula auto na stranu(8O), udělala uměle dychani rozpumpovala srdce - vysledek fotr žije ma jen par zlamanych žeber a měnšich zloměnin
pod e30 na origo heveru jsem se valel furt, parkrat to bylo o hubu jednou jsem ho jen taktak udržel když se auto začalo posouvat zatimco jsem řešil "co je zas kura s tim vyfukem" - snižena třica, nikdo v okoli, žadne podpěry.. dement no

naposledy mi e34 vyklozla z heveru ještě že kolo bylo na mistě, nějak jsem to blbě zahaknul bo co

(ne nebyl jsem pod autem chystal jsem se sundat kolo)
par měsiců zpět na bimmerforumu takhle auto zabilo klučinu, otec pak ve forumu psal jaky to je
použivate origo hever při praci pod autem?
Napsal: stř 01.08.2012 19:19
od starynovy
jedine v kombinaci se stojkama, a autem řádne stabilizovaným špalky pod koly.. pak není na tom heveru nic zlého.. jednou mi padla felicie z toho jejich originál heveru, sama, jen tak.. takze by mi to zdravý rozum nedal u o 400kg težši E34

Napsal: stř 01.08.2012 19:30
od beny-maser
origo hever je pouze na výměnu kola,je to týden co se to řešilo i v televizi přesně z důvodu jakej píšeš
Napsal: stř 01.08.2012 20:43
od Blackie
Tohle podle mě udělá jen někdo kdo je línej nebo blbej

Práce jen s heverem bez nějakejch podpěr je docela risk

Napsal: čtv 02.08.2012 08:24
od M4we
Používám špalky pod prahy (pro jistotu) a hever jsem koupil kdysi dávno
http://www.naradi-naradi.cz/fotocache/b ... 36350K.jpg.
Nedávno jsem na chalupě kontroloval brzd.obložení na golfu a použil jsem ten origo VW hever (něco jako tohle
http://cartuning.cz/images/large/waterm ... h-_LRG.jpg ), protože jsem zapomněl svůj doma => po 5 minutách auto slítlo z heveru na špalky, naštěstí bez újmy, na zdraví (nebyl jsem pod ním) i na autě. A špalek vydržel a udržel

, každopádně se mi potvrdilo, co jsem si myslel o těch origo heverech. Nemám v to důvěru hned od chvíle jak začnu točit a zvedat auto.

Jinak když sundavám kolo, tak ho pro sichr pak hodím na ležáka ještě pod auto. Člověk nikdy neví. Radši zkurvím kolo a špalky než hlavu

Napsal: čtv 02.08.2012 10:30
od cmelak
Tak skoro každý má snad v autě rezervní kolo ne? Není nic jednodušího když už nic není to kolo dát pod auto..
Napsal: čtv 02.08.2012 10:44
od Kail
Přesně tak,i když to občas dost flákám (za tu chvilku se přece nic nestane

) tak alespoň to kolo pod práh vždycky hodím.Nijak zvlášť to nepodkládám ale kdyby to spadlo tak to nemám na hrudi

.
Vůbec ten origo hever je povedenej,hlavně dost dopře zvládá udělat ďolík do dveří a následně při spouštění ještě pěkně škrábnout půlku dveří...
Vlastně nejlíp se dělá pod LC,tam si v pohodě sednu a nemusím nic zvedat

Napsal: čtv 02.08.2012 12:08
od KKKuba
Origo hever je pouze na výměnu kola, v žádným případě by pod to nikdo neměl lehat. Když to nějakej retard udělá a spadne to na něj tak je to jeho blbost. Snad není takovej problém koupit si v tescu klasickej hydraulickej zvedák za pětikilo...
Napsal: čtv 02.08.2012 13:18
od cmelak
Já si v Bauhausu koupil dvě trojnožky za pětičento a bohatě stačej.
Napsal: pát 03.08.2012 11:22
od jararak
viac verim tomu origo heveru ako tomu z tesca za 500,-
kolesa stale podkladam oboma smermy, stale nieco hodim pod prah - bud rezervu, zlozene koleso alebo nieco, predsa len istota. e36 mi padla zo zdvihaku - hever bol v poriadku, problem bol v hnilom prahu.
Napsal: pát 03.08.2012 12:45
od Couloo
Origo hever snad už ani na výměnu kola !!! Spadla mi už dvakrát z něj E39 a E60 jednou.
Napsal: pát 03.08.2012 16:45
od KKKuba
Hever z tesca používám už 4 roky prakticky obden a nebyl jedinej problém, myslím si že použít origo tak už jsem tak dvacetkrát mrtvej...