Stránka 1 z 1
Napsal: pát 27.07.2012 19:50
od Koldas
Ahojda, mám bmw e39 528i, ujel jsem asi 30km na rezervu, poté jsem natankoval za 1000,- vervu 95, ujedu asi 10km a za jízdy v koloně mně to chcíplo, hned jsem zastavil a zkusil znovu nastartovat, startér točí cca 3 vteřiny a potom nastartuje, volnoběh v pořádku ... nehoupe, na tempomat jsem jel dálnici a vše v pořádku než jsem chtěl zrychlovat, když rychle sešlápnu plyn motor se nejprve v nízkých otáčkách zaklepe a potom lezou otáčky, ale pomaleji než normálně. Za jízdy je zátah takový gumový a mnohem menší, předjíždět se skoro nedá. Otáčky při akceleraci lezou skokově ... chvíli rychle, potom se trochu zadrhnou a zase pokračují. Vytočit motor k omezovači jde, ale trvá to déle. Vervu jsem smíchal obyč. benzínem na Shellce za 500,- po ujetí cca 350km je to trochu lepší, ale není to moc znát, teď jsem tankoval dvakrát po 300,- a stav je skoro stejný. Nenapadá někoho, čím to může být? Děkuji Kolda
Napsal: pát 27.07.2012 19:59
od beny-maser
a nemáš zanesený palivový filtr?verva ti něco třeba rozpustila a posunulo se to do filtru.
Napsal: sob 28.07.2012 13:47
od Koldas
beny-maser píše:a nemáš zanesený palivový filtr?verva ti něco třeba rozpustila a posunulo se to do filtru.
dnes zkusim vymenit a napisu .. diky za tip
Napsal: pon 30.07.2012 13:14
od Koldas
tak jsem ani nestihl vyměnit pal. filtr a auto začalo jezdit a startovat naprosto v pořádku ... celý den takto jezdilo .. dnes ráno zase dobrý a teď jsem nastartoval a už zase to začalo .. špatně jede i startuje. Včera bylo chladnější počasí, nemůže to na to mít vliv? Nemohlo by to být palivové čerpadlo? Díval jsem se na něj a bylo docela zahřáté po jízdě, ale třeba to je normální.
Napsal: pon 30.07.2012 13:19
od Raadii
Startování může dělat čidlo vačky, když je auto ohřátý, tak špatně startuje, ale na jízdu si myslim, že by to vliv mít nemělo. Aspoň kámošovi jelo auto vždycky bez problému, jen mu špatně startovalo a po výměně OK.
Napsal: úte 31.07.2012 14:40
od Koldas
Teď jsem to zkoušel a startuje pořád špatně, ale než se ohřeje voda, tak motor táhne celkem slušně a po ohřátí už je z něj zase lenoch.
Napsal: stř 01.08.2012 00:55
od Haste
Pred ohratim na to muze mit vliv sytic... to neni bezny stav, kazdopadne bych zkusil proverit zminovany palivovy filtr. Je mozne, ze co si jel na rezervu, dostaly se ti do nej nejake bordely, co plavaly na hladine nadrze.
Napsal: stř 01.08.2012 11:55
od Koldas
pal. filtr vyměněný a auto jede a startuje na jedničku

tak snad to není jen náhoda

Napsal: čtv 02.08.2012 12:17
od Koldas
tak dnes se to zase vrátilo

je to sice lepší, ale už zase to špatně startuje a hůře jede ... že by se přicpal i ten nový pal. filtr??
Napsal: čtv 02.08.2012 18:05
od beny-maser
to asi ne,vyteklo něco z toho starého krom benzínu? tohle může klidně dělat nějaké čidlo vačky či kliky, buť si to vypůjčit a vyzkoušet a nebo diagnostika
Napsal: pát 03.08.2012 13:28
od Koldas
tak nakonec čidlo kliky

díky za tipy