Stránka 1 z 1
Napsal: pon 23.07.2012 18:05
od klabos
Mám 523i cca týden a po 5ti dnech se mi poprvé stalo, že mi auto za jízdy chcíplo. Udělalo to pak ještě asi 5x, myslel jsem si ale, že je to benzínem z noname pumpy. Dneska jsem ale tankoval na shell a udělalo mi to asi 15x za sebou behem cca 5ti km. Pak najednou nic a 100km to neudělalo..
Nemá někdo nějaký nápad.. ? Musim rovnou na diagnostiku ?

Napsal: pon 23.07.2012 18:47
od Miguel
Tak nemusíš, ale čim dřív tam zajedeš tim dřív to opravíš

Napsal: pon 23.07.2012 18:49
od klabos
Já spíš jen jestli se s tím někdo už nesetkal.. je to auto z D a dovozce se dušoval, že motor atd je bez chyb, tak jestli spíš nemám uhánět jeho..
Napsal: pon 23.07.2012 20:11
od TomBrno
tak spíš se rozpovídej o tom za jakých okolností ti to dělá. jestli při zařazený rychlosti s plynem nebo bez, při vyřazení a dobrždění na křižovatku atd...
pak ti tady určitě někdo něco poradí ale výsledek bude ten že bude jistější si zajet na diagnostiku jestli to je určitě ono nebo toho je víc

Napsal: pon 23.07.2012 21:02
od noname
M52 zhasiná pravděpodobně při vadném čidle kliky... diagnostika jej každopádně 100% odhalí, takže pro jistotu ji udělej, kup originální čidlo a vyhneš se problémum...
Napsal: pon 23.07.2012 21:22
od klabos
Zatím to bylo tušim většinou vždycky v tahu.. jedu třeba na půl plynu, auto jakoby dvakrát zacuká a motor se vypne.. mužu dělat co chci, podřadit, přidat, na nic nereaguje... jen vypnout zapalování a úplně znova nastartovat..
Napsal: pon 23.07.2012 21:27
od Fx
Napadá mě třeba i jenom kontakt na tom čidle klikovky, relé jednotky motoru, relé pumpy... To čidlo pozná diagnostika...
Napsal: pon 23.07.2012 21:45
od klabos
A kdopak umí v Praze dobře diagnostiku?

Je to moje první báwo tak to fakt netušim..
Napsal: úte 24.07.2012 17:28
od noname
M52 přečte taK nějak i obyč diag, jen tím, že to dělá v tahu už není tak přesvědčivé, že je to čidlo kliky...