Stránka 1 z 1
Napsal: ned 22.07.2012 22:35
od Afekt
Ahoj kluci, máte někdo zkušenost s tím jak se zbavit filtru pevných částic a nahradit ho něčím, aby auto nepoznalo že tam není?
V případě, že víte, tak jak ? A jak je to finančně náročné ?
Díky moc
Napsal: ned 22.07.2012 22:56
od Sweden
flexa,kus roury a někdo šikovný kdo si pohraje s diagnostikou,cenově nevím ale myslím že odstraňovat DPF je za všech okolností blbost

Napsal: ned 22.07.2012 23:06
od Afekt
Sweden píše:flexa,kus roury a někdo šikovný kdo si pohraje s diagnostikou,cenově nevím ale myslím že odstraňovat DPF je za všech okolností blbost

Ale co s tím, když špatně propouští a hulí se u něj, když se přidá plyn. Novej se mi kupovat nechce za nějakejch 20-30 tis :(nějaký nápady ?
Napsal: ned 22.07.2012 23:16
od Sweden
A čištění jsi zkoušel ať už nějakou vlastní metodou nebo někde kde se na to zaměřují a maji s tím nějaké zkušenosti

Napsal: pon 23.07.2012 09:51
od Jendix
Afekt píše:Sweden píše:flexa,kus roury a někdo šikovný kdo si pohraje s diagnostikou,cenově nevím ale myslím že odstraňovat DPF je za všech okolností blbost

Ale co s tím, když špatně propouští a hulí se u něj, když se přidá plyn. Novej se mi kupovat nechce za nějakejch 20-30 tis :(nějaký nápady ?
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 58#1136658
Koukni sem, měl jsem taky menší problém s filtrem.
Jinak co se kouření týče, já u mě žádný nezpozoroval, ale zevnitř koncovek jsem měl dřív malinko saze, tzn. občas si to asi zakouřilo. Jestli používáš aditivum do nafty, možná bych ho zkusil na chvíli vysadit, mám právě podezření že to aditivum částečně zabraňuje čištění filtru.
Já bych jako první zkusil vyndat filtr (nevim co máš za ročník, ale do 2007 je filtr přímo pod autem, asi budeš muset uřezat šrouby a koupit nový těsnění) koupit nějaký čistidlo, ať už přimo na filtry nebo jenom něco např. na motory a stravit jedno odpoledne u čistění. Cenově tě to nic stát nebude, jako první krok si myslím že nejrozumější řešení.
Napsal: pon 23.07.2012 11:23
od Afekt
Jendix píše:Afekt píše:Sweden píše:flexa,kus roury a někdo šikovný kdo si pohraje s diagnostikou,cenově nevím ale myslím že odstraňovat DPF je za všech okolností blbost

Ale co s tím, když špatně propouští a hulí se u něj, když se přidá plyn. Novej se mi kupovat nechce za nějakejch 20-30 tis :(nějaký nápady ?
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 58#1136658
Koukni sem, měl jsem taky menší problém s filtrem.
Jinak co se kouření týče, já u mě žádný nezpozoroval, ale zevnitř koncovek jsem měl dřív malinko saze, tzn. občas si to asi zakouřilo. Jestli používáš aditivum do nafty, možná bych ho zkusil na chvíli vysadit, mám právě podezření že to aditivum částečně zabraňuje čištění filtru.
Já bych jako první zkusil vyndat filtr (nevim co máš za ročník, ale do 2007 je filtr přímo pod autem, asi budeš muset uřezat šrouby a koupit nový těsnění) koupit nějaký čistidlo, ať už přimo na filtry nebo jenom něco např. na motory a stravit jedno odpoledne u čistění. Cenově tě to nic stát nebude, jako první krok si myslím že nejrozumější řešení.
Super dekuju moc, zkusim to:)
Napsal: pon 23.07.2012 11:34
od Afekt
Je ten filtr přístupný ze spodu pod krytem motoru?
Napsal: pon 23.07.2012 13:16
od Jendix
Afekt píše:Je ten filtr přístupný ze spodu pod krytem motoru?
ne ne.. to je katalisator.. filtr je až ta druhá "bandaska" ca. v polovině auta..
http://www.google.com/imgres?q=dpf+e60& ... FCg&zoom=1
poz.3
Napsal: pon 23.07.2012 13:26
od Sweden
musí dolu i dekl pod převodovkou
