Stránka 1 z 1
Napsal: úte 10.07.2012 18:26
od darklord
Tak mi pomaly dosli sily s riesenim problemu mojho motoru, v zabere motor vibruje (otacky 1500-2000, inak pohoda), volnobeh obcas zakolise, ked na mieste s pustenou klimou zaberem za volant som schopny motor az udusit, otacky padnu nizko.
Co som uz robil:
- nova original lambda
- komplet nove hadice na sani
- nove vsetky tesnenia na sani
- novy volnobenzy ventil
- nove cidlo vacky
- vymenene tesniace kruzky na sani, odvetrani, atd
- skontrolovane cidla teploty
- menena vaha vzduchu (za funkcnu pouzitu)
- meneny palivovy filter a cerpadlo
- vymenene sviecky
- vymeneny alternator (stary mierne prebijal, do 14.9V)
- pretesneny vanos
- merane tlaky, vsetkych 6 valcov 11.9-12bar
- menene zapalovacie cievky
- meneny snimac polohy skrtiacej klapky
Zda sa ze nic z toho nijak zasadne nepomaha :/ Nejake napady? Pasmat zavad v jednotke motoru je cista.
Napsal: úte 10.07.2012 18:41
od KKKuba
zkontroluj výfukový potrubí, jestli nemáš sesypanej kat nebo nějakej tlumič, to už je asi poslední možnost co ti zbývá...
Napsal: úte 10.07.2012 20:28
od ljakubicka
a co uhel skrtící klapky, nepomohlo by vyčistit, nevim jak to je přesně u bmw, ale třeba u octavky 1,6 se dala čistit klapka ale musel si znat hodnoty na ktere to mužeš vyčistit, protože par lidi co to slyšeli v (hospodě) to udělali na slepo bez diagnostiky a drželo jim to až moc velké otáčky... ale jak řikam nevim jak to je u Bmw
Napsal: úte 10.07.2012 20:59
od darklord
Tak toto je nieco uplne ine ako magnetti marelli, smiemens a bosch co je v octavii 1.6
Napsal: stř 11.07.2012 13:51
od haCR
Mohl by to být, jak už bylo zmíněný vysypanej KAT nebo nějakej jinej tlumič. Když diagnostilektka nepíše problém, asi to nebude nic elektrickýho... Co všechny takový ty vedlejší hadičky, co vedou do sání a volnoběžnýho ventilu a podtlakový hadičky, jsou všechny OK?? Možná taky vstřikovače by mohli být KO.
Vyměnil jsi snad už všechno, něco to dělat musí. Přeji hodně štěstí..
Napsal: stř 11.07.2012 13:56
od darklord
vsetky podtlaky som menil, je to pisane vyssie, skusal som aj vstreky z ineho auta. Pravda, len keby to bol vyfuk tak to hadam bude udusene tak ze nepojde do vyssich otacok, a nie len na volnobeh a v jednom rozsahu...
Napsal: stř 11.07.2012 17:10
od darklord
Tak, vymenene aj cidlo na klukovke, stare sa mi rozsypalo v rukach, ale zmena ziadna. Skusil som cvicne odpojit odvetranie, hadicky zaslepit ale nic. Tak som zaslepil dieru vo ventildekli, povolil vicko na olej a holt, to asi budu kruzky, pretoze vicko mierne odskakovalo, po pridani plynu viac :/ Na druhu stranu olej to nezere, takze mi to nejak nejde do hlavy. Fuknute tesnenie pod hlavou by zas tlakovalo do vody ci?
Neviete o niektom komu to zverit aby mi to dal dokopy?
Napsal: stř 11.07.2012 22:07
od haCR
tak kroužky by to být nemuseli, pokud nemáš svíčky od oleje, a tlaky válců máš v pohodě. Jakej jde po nastartování kouř z výfuku? A to těsnění pod hlavou by se muselo projevit buďto v tlaku ve válcích nebo olejem ve vodě, vodou v oleji, přehříváním anebo úbytkem chladící kapaliny...
Zkus si ještě půjčit od někoho řídící jednotku, taky už jsem slyšel, že někdo měl podobnej problém a byla to jebnutá jednotka...
Napsal: čtv 12.07.2012 07:38
od darklord
No prave moje auto je co sa tyka jednotky celkom specialita, pretoze je to s EWS a tych je v mojom okoli presne nula. Ale uz som objednal z ebay, tak hadam bude funkcna a podari sa mi ju sparovat s imobilizerom.
Tlaky som meral, vsetko okolo 11.9-12, pokial som meral dobre tak by to malo byt este ako tak v norme, olej to nezere, sviecky su v poriadku. Ale zaraza ma to tlakovanie po zapchati odvetrania...