Stránka 1 z 1
Napsal: sob 07.07.2012 19:47
od berkelay
Tento měsíc mne čeká STK a dnes jsem zjistil, že mi ruční brzda zabírá jen když stojím čumákem do kopce, takže to musím co nejdříve vyřešit. Nechápu ale, jak je to možné, že když stojím do kopce, zatáhnu ručku, tak auto nepopojede ani o centimetr, jakmile ale stojím čumákem z kopce tak i když mám ručku zataženou úplně nahoře, tak auto se sune pomalu z kopce. Stačí jen dotáhnou lanovody nebo je obložení ruční brzdy KO?
Napsal: sob 07.07.2012 19:59
od HAMANN
Ručka na Bmw obecně je záhada, já u svý E39 měnil pakny protože už nedržela ani na rovině a po výměně to taky není žádná výhra, i když to došteluju jak má a ještě hodně dotáhnu lana, stejně mi auto neudrží z prudšího kopce.....

Napsal: sob 07.07.2012 20:09
od ljakubicka
Ted nedávno jsem měnil na e46 ty pakny nové značky Ate byly tenší než ty originaly co tam byly hromadu kilometru. prvně si povol na lanku, a pak sešteluj na tom samostavu (na tom kolečku co se roztahuje - vyjíždí) a roztahuj tak dlouho až ti začne lehce chytat. A málokdfy jsou sjeté, pokud s tim nejezdi kunda se zatáhlou ručkou

Napsal: sob 07.07.2012 20:12
od berkelay
hmm, tak to bude ještě zábava pár dnů před STK. Jak se vůbec na STK zkouší funkčnost ruční brzdy? Točí koly dopředu nebo dozadu?

Sakra, jestli neprojdu kvůli takové chujovině, tak jim to tam zapálím
edit:
no a taky že fakt jo, podle
http://www.stknepomucka.cz/index.php?pg=9 je to nebezpečná závada takže odejmutí nálepky a odvoz na podválu...
takže asi tak, kdyby měl někdo kontakt na nějakou pohodovou STK bez problémů v okolí Prahy, tak SZ

Napsal: sob 07.07.2012 21:46
od ljakubicka
ne, normálně si zvedni prdel na heveru a at ti někdo tahá za ručku po zubu a ty toč kolama, na první zub by mělo kolo začít jit ztuha a druhý třetí už stát. Na STK se točí kola dopředu zkouší první provozní a pak ruční. nejjednodužší je když najedeš na linku necháš na spolujezdcové sedačce třeba 2-3 stovky, a problém nebude problémem, nevím jak to je v praze ale tady v okoli ostravy to funguje v případě že by si tu ručku nějak neřešil, samozřejmě to nejde tak dělat když máš totalné prorezlé auto

pak bys mohl být jako první titulek v blesku

Napsal: sob 07.07.2012 22:17
od bibikuba
pokud nejsou pakny sednutý do kotouče tak to bude blbě brzdit-ideální je to poskládat,seřídit jak píše ljakubicka a pak to projet cca na jeden zub se zataženou ručkou a znova to seřídit-pokud je to dobře sesazený tak pakny pěkně sednou do kotouče

Nemyslím tím samozřejmě ty pakny usmažit ale pěkně volně cca km to projet a znova seřídit nebo přetočit či zdrsnit kotouč někdy taky pomůže..To berkelay

možná ti brzdí jen jedno kolo-zarezlé štelování,lano,neseřízený,nebo KO krycí šusplech-asi budeš muset rozebrat nebo nenápadně nalíčit na STK jak je psáno

Napsal: sob 07.07.2012 23:46
od LukyMaster
Tohle jsem přesně řešil před 5dny , kdy sem byl na STK a samozřejmě všechno v pořadku ,než přišla na řadu ruční brzda a technik zjistil ,že mi nebrzdí levý kolo , takže sem čekal ,že mi to nedá ,ale napsal mi jenom do lehkej zavad koroze lanovodů a mam si ji co nejříve seřídit.

Napsal: stř 26.09.2012 13:57
od Batler
Ještě že v tom nejsem sám.... už jsem si začínal řikat že jsem úplněj kretén

protože to nedává smysl...
Když prostě normálně zatáhnu ručku tak do předu po směru jízdy to nebrzdí vůbec, to odtlačím na rovině jak prd, ale na zpátečku to zastavím prakticky kdekoliv
Chápu to tak že nový pakny pomůžou ?
Napsal: stř 26.09.2012 14:07
od ljakubicka
Batler píše:Ještě že v tom nejsem sám.... už jsem si začínal řikat že jsem úplněj kretén

protože to nedává smysl...
Když prostě normálně zatáhnu ručku tak do předu po směru jízdy to nebrzdí vůbec, to odtlačím na rovině jak prd, ale na zpátečku to zastavím prakticky kdekoliv
Chápu to tak že nový pakny pomůžou ?
zkus to nejprve seřídit, a pak když se to nezlepší začni něco měnit...