Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 05.07.2012 17:22
od freeangel
poradí někdo s jakými svíčkami má dobré zkušenosti pro 530ku, r.v. 2/2001?
Pročítal jsem celý plynový fórum, ale každej má jiný motor, každej tvrdí něco jiného. Osobně jsem ze zvyku koupil brisky silver a nevím co si o nich myslet..
Jde mi o dobré zkušenosti, třeba i postřehy s vlastnosti a spotřebou. díky moc
Napsal: čtv 05.07.2012 17:30
od Meda
Ja tedy taky do LPG BMW kupuji Brisk Silver, za ty penize je asi lepsi je menit kazdych 20 000km, nez kupovat 5x drazsi a menit je po 40 000km..
Ale rad si take poslechnu jine zkusenosti..
Napsal: čtv 05.07.2012 17:52
od freeangel
řesím to protože mi vychází spotřeba při hodně úsporné ( 80-100 okresky, 110 dálnice) jízdě ke 12l. palubák mi ukazoval 8,1. takže rozdíl lpg/benzín 4L. to se mi zdá hafo. a svíčky by v tom mohly hrát roli.
Popřípadě ví někdo jak moc mají vliv na spotřebu a jízdu zadní lambdy - lambdy za katalizatorem?
Napsal: čtv 05.07.2012 18:24
od ACDC
535i taky Brisk, 70kkm bez problému. Jednotka je teda nastavena vyloženě na plyn..
Napsal: čtv 05.07.2012 18:42
od JaraX
brisk sou jedny z nejhorších svíček a dávat navíc LPG svíčky je taky kravina, ten motor potřebuje ty svíčky co ma mít. do všech bmw co dáváme dáváme bud NGK BKR6EK a nebo QUP na konci, vše funguje bez problému, životnost těch svíček je cca 40 000km. spotřeba proti benzínu prakticky stejna.
Napsal: čtv 05.07.2012 19:05
od code
Souhlas, Brisk jsou na kokot, a taky razím to, že v motoru mají být svíčky co tam dává výrobce.
Napsal: čtv 05.07.2012 19:09
od freeangel
JaraX píše:brisk sou jedny z nejhorších svíček a dávat navíc LPG svíčky je taky kravina, ten motor potřebuje ty svíčky co ma mít. do všech bmw co dáváme dáváme bud NGK BKR6EK a nebo QUP na konci, vše funguje bez problému, životnost těch svíček je cca 40 000km. spotřeba proti benzínu prakticky stejna.
tak ještě dotaz. autokelly prodává dvoje.
jedny Zapalovací svíčka NGK (3199) kód NG BKR6EQUP 525kč
druhé Zapalovací svíčka NGK (6343) V-Line30 - dlouhý kód BKR6EQUP 434kč/ks
jaký je mezi tím rozdíl??
Napsal: čtv 05.07.2012 19:12
od JaraX
to budou ty samé.
Napsal: čtv 05.07.2012 20:13
od Meda
No, na LPG rozhodne nejsou nejlepsi svicky s vice body, to znamena, ze tam sice QUP patri, ale 2x jsem to zkousel, pokazdy sranda skoro za 3k a vydrzeli mene, nez Brisky za necely petikilo..
Takze bych, kdyz uz, vybiral mezi jednobodovyma svickama, ktery jsou na LPG nejvhodnejsi, neresit co tam patri..
ACDC: jak mas jednotku nastavenou na LPG? To me docela zajima..
Napsal: čtv 05.07.2012 20:15
od JaraX
to jsi měl nějakou smulu nebo špatny svičky, ja tu mam asi 10 aut na LPG a všude sou origo svíčky, všude se mění po 40tkm a bez problemu!!!
Napsal: čtv 05.07.2012 21:54
od kubikula420
mimo LPG ale kamos si daval do 530 Brisk ma je tam asi uz rok a uplne v pohode tak ze zas tak hrozny nebudou
Napsal: pát 06.07.2012 19:56
od ACDC
S brisk mám jedině pozitivní zkušenosti. Za 15 let co jezdím s bávy zpočátku bosch, pak začal stát za h... Od té doby brisk. S jakýmikoliv jinými, obzvlášť ty lepší a super jen a jen problémy..
Napsal: sob 07.07.2012 08:49
od miloshm
Taky mám se svíčkami Brisk Silver jen pozitivní zkušenosti - zatím celkově cca 160 tis. km, výměna po cca 25 tis. km. Zkoušel jsem svíčky dle předpisu a jelo to jen na benzín, na LPG se to dusilo
