Stránka 1 z 2

Napsal: stř 04.07.2012 20:24
od kubikula420
cau uz se to tu resilo ale nikdo nejak nerek presne jake kupoval sem uz super Bosch 4 hruza des motor hazel a vynechaval tedkon NGK V-line20 lepsi nez ty bosch ale za studena rano nepravidelnej chod a neni to ono jedna se o motor M52 2.3

Napsal: čtv 05.07.2012 17:52
od kubikula420
cau od vcera tam mam svicky co sem vyndal z feldy :D brisk 4 bodove a kupodivu je to lepsi mozna uplne v pohode i spotreba sla dolu

Napsal: pát 06.07.2012 12:23
od alpineman
A proc tam nedas dávno osvědčené a ty co tam patří - NGK BKR6EK

Napsal: pát 06.07.2012 12:45
od kubikula420
ty sem tam prave mel a za studena to nekdy delalo peknej bordel a nekdy za tepla auto uplne zlenivelo

Napsal: pát 06.07.2012 13:07
od alpineman
Pak to ale možná asi není svíčkama...
Já mám nalítáno na NGK BKR6EK uz skoro 60tis. km (528i) a nemám nejmenší problém se startem za studena, ani za tepla. Možná je už vyměním (vždyť to kua stojí 7 stovek). Ale že bych musel, to fakt ne.

Napsal: pát 06.07.2012 13:54
od kubikula420
nevim no ale podle dignostiky vse pracuje jak ma a i stima brisk ma auto lepsi zvuk a hlavne treba i pri rozjedu vetsi sila je mozne ze u te 2.8 to neni tak znat jako u 2.3

Napsal: pát 06.07.2012 16:46
od jezour
Já mam v 523 taky NGK BKR6EK a spokojenost. Spotřeba od 8,5 do 9,2l, podle toho kde a jak jezdim.

Napsal: sob 07.07.2012 10:17
od Jawak
NGK BKR6EK pro motory M52
NGK BKR6EQUP pro motory M54

Nic jiného

Napsal: pon 09.07.2012 16:29
od kubikula420
tak dnes moje kazdodeni jizda a spotreba spadla o 1 L nemohl jsem se dostat pod 9,2L a ted mam 8L /100 stale svicky brisk z felicie 4 bodove a rano ani zadny nepravidelny chod ale nebylo nejak moc chladno tak ze to neni na 100% ale auto jede lepe a jde lepe za plynem

Napsal: pon 09.07.2012 16:40
od caknakis
Jawak píše:NGK BKR6EK pro motory M52
NGK BKR6EQUP pro motory M54

Nic jiného
A jaké pro M60? Díky

Napsal: úte 10.07.2012 07:08
od Jawak
caknakis píše:A jaké pro M60? Díky
Produkce vozu <08/1998 =
Bosch F7 LDCR nebo NGKBKR6EK

Produkce vozu 08/1998< =
Bosch FGR7DQP nebo NGKBKR6EQUP

Napsal: čtv 12.07.2012 18:22
od kubikula420
tak ty svicky NGK BKR6EK jsou do roku 98 tak ze je to mozna tim ja mam 2000

Napsal: pát 03.08.2012 13:26
od kubikula420
tak ani ty brisk ste feldy nic moc ale furt lepsi nez NGK BKR6EK ty po ranu skubou s autem mnohme dele

Napsal: pát 11.10.2013 12:56
od rzich
Jawak píše:
caknakis píše:A jaké pro M60? Díky
Produkce vozu <08/1998 =
Bosch F7 LDCR nebo NGKBKR6EK

Produkce vozu 08/1998< =
Bosch FGR7DQP nebo NGKBKR6EQUP

Protoze se v tom zacinam motat- Bentley doporucuje F8 LDCR jini F7..
tak nevim, mel jsem NGKBKR6EK tak chci zkusit po 48k Bosch.
Udajne ty 8my by mohli byt lepsi na jezdeni po meste.Co vy na to?

Napsal: pát 11.10.2013 13:01
od Jawak
rzich píše:Udajne ty 8my by mohli byt lepsi na jezdeni po meste.Co vy na to?
Podle mne uplne nepodstatne. Dulezite je, ze to hazi jiskru :wink:

Napsal: pát 11.10.2013 13:14
od rzich
Jawak píše:
rzich píše:Udajne ty 8my by mohli byt lepsi na jezdeni po meste.Co vy na to?
Podle mne uplne nepodstatne. Dulezite je, ze to hazi jiskru :wink:
pockej, pockej jiskru hazou i ty stare :lol:
Jde oto zasrane popojizdeni......teplota, spotreba atak

Napsal: pát 11.10.2013 13:36
od Mechosh
Jawak píše:NGK BKR6EK pro motory M52
NGK BKR6EQUP pro motory M54

Nic jiného
Myslím, že výše uvedeno je jasné ne?
Mám NGK (přesné označení nevím) 4 body pro motor M54, najeto na nich 50 tis. km a nemám stále sebemenší problém..

Napsal: pát 11.10.2013 17:29
od rzich
Myslím, že výše uvedeno je jasné ne?
Mám NGK (přesné označení nevím) 4 body pro motor M54, najeto na nich 50 tis. km a nemám stále sebemenší problém..[/quote]

Jak pro koho..V podstate to bude stejne ale na zahranicnich forech se nekteri
zminuji o urcitych rozdilech.Nikasil, mesto dalnice atd.
Problem s NGK nemam ale je cas na vymenu a chci zkusit zmenu .Proto jsem se ptal.Takova odpoved je mi k hovnu

Napsal: pon 14.10.2013 13:05
od Mechosh
rzich píše:Myslím, že výše uvedeno je jasné ne?
Mám NGK (přesné označení nevím) 4 body pro motor M54, najeto na nich 50 tis. km a nemám stále sebemenší problém..
Jak pro koho..V podstate to bude stejne ale na zahranicnich forech se nekteri
zminuji o urcitych rozdilech.Nikasil, mesto dalnice atd.
Problem s NGK nemam ale je cas na vymenu a chci zkusit zmenu .Proto jsem se ptal.Takova odpoved je mi k hovnu[/quote]

Já reagoval na motor M54.
Pokud chceš vymýšlet nějaké pokusy, pak ti bude každá odpověď k hovnu..
Tak se řiď tím, co doporučuje Bentley.. :roll:

Napsal: čtv 17.10.2013 18:32
od WITT
Zdravím, potřeboval bych rychlou radu.

E39 , 530i, r.v. 2000.

Doporučené svíčky výrobcem jsou NGK BKR6EQUP?

500,- za jednu je celkem palba, tak abych je nekupoval kdyžtak zbytečně.

http://www.autokelly.cz/#|k86fjqApTvRrq ... 1rGRw97Q==

Díky moc