Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: stř 04.07.2012 20:24
				od kubikula420
				cau uz se to tu resilo ale nikdo nejak nerek presne jake kupoval sem uz super Bosch 4 hruza des motor hazel a vynechaval tedkon NGK V-line20 lepsi nez ty bosch ale za studena rano nepravidelnej chod a neni to ono jedna se o motor M52 2.3
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 05.07.2012 17:52
				od kubikula420
				cau od vcera tam mam svicky co sem vyndal z feldy 

 brisk 4 bodove a kupodivu je to lepsi mozna uplne v pohode i spotreba sla dolu
 
			
					
				
				Napsal: pát 06.07.2012 12:23
				od alpineman
				A proc tam nedas dávno osvědčené a ty co tam patří - NGK BKR6EK
			 
			
					
				
				Napsal: pát 06.07.2012 12:45
				od kubikula420
				ty sem tam prave mel a za studena to nekdy delalo peknej bordel a nekdy za tepla auto uplne zlenivelo
			 
			
					
				
				Napsal: pát 06.07.2012 13:07
				od alpineman
				Pak to ale možná asi není svíčkama...
Já mám nalítáno na NGK BKR6EK uz skoro 60tis. km (528i) a nemám nejmenší problém se startem za studena, ani za tepla. Možná je už vyměním (vždyť to kua stojí 7 stovek). Ale že bych musel, to fakt ne.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 06.07.2012 13:54
				od kubikula420
				nevim no ale podle dignostiky vse pracuje jak ma a i stima brisk ma auto lepsi zvuk a hlavne treba i pri rozjedu vetsi sila je mozne ze u te 2.8 to neni tak znat jako u 2.3
			 
			
					
				
				Napsal: pát 06.07.2012 16:46
				od jezour
				Já mam v 523 taky NGK BKR6EK a spokojenost. Spotřeba od 8,5 do 9,2l, podle toho kde a jak jezdim.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 07.07.2012 10:17
				od Jawak
				NGK BKR6EK pro motory M52
NGK BKR6EQUP pro motory M54
Nic jiného
			 
			
					
				
				Napsal: pon 09.07.2012 16:29
				od kubikula420
				tak dnes moje kazdodeni jizda a spotreba spadla o 1 L nemohl jsem se dostat pod 9,2L a ted mam 8L /100 stale svicky brisk z felicie 4 bodove a rano ani zadny nepravidelny chod ale nebylo nejak moc chladno tak ze to neni na 100% ale auto jede lepe a jde lepe za plynem
			 
			
					
				
				Napsal: pon 09.07.2012 16:40
				od caknakis
				Jawak píše:NGK BKR6EK pro motory M52
NGK BKR6EQUP pro motory M54
Nic jiného
A jaké pro M60? Díky
 
			
					
				
				Napsal: úte 10.07.2012 07:08
				od Jawak
				caknakis píše:A jaké pro M60? Díky
Produkce vozu <08/1998 = 
Bosch F7 LDCR nebo NGKBKR6EK
Produkce vozu 08/1998< = 
Bosch FGR7DQP nebo NGKBKR6EQUP
 
			
					
				
				Napsal: čtv 12.07.2012 18:22
				od kubikula420
				tak ty svicky NGK BKR6EK jsou do roku 98 tak ze je to mozna tim ja mam 2000
			 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2012 13:26
				od kubikula420
				tak ani ty brisk ste feldy nic moc ale furt lepsi nez NGK BKR6EK ty po ranu skubou s autem mnohme dele
			 
			
					
				
				Napsal: pát 11.10.2013 12:56
				od rzich
				Jawak píše:caknakis píše:A jaké pro M60? Díky
Produkce vozu <08/1998 = 
Bosch F7 LDCR nebo NGKBKR6EK
Produkce vozu 08/1998< = 
Bosch FGR7DQP nebo NGKBKR6EQUP
 
Protoze se v tom zacinam motat- Bentley doporucuje F8 LDCR jini F7..
tak nevim, mel jsem NGKBKR6EK tak chci zkusit po 48k Bosch.
Udajne ty 8my by mohli byt lepsi na jezdeni po meste.Co vy na to?
 
			
					
				
				Napsal: pát 11.10.2013 13:01
				od Jawak
				rzich píše:Udajne ty 8my by mohli byt lepsi na jezdeni po meste.Co vy na to?
Podle mne uplne nepodstatne. Dulezite je, ze to hazi jiskru 

 
			
					
				
				Napsal: pát 11.10.2013 13:14
				od rzich
				Jawak píše:rzich píše:Udajne ty 8my by mohli byt lepsi na jezdeni po meste.Co vy na to?
Podle mne uplne nepodstatne. Dulezite je, ze to hazi jiskru 

 
pockej, pockej jiskru hazou i ty stare 
 
 
Jde oto zasrane popojizdeni......teplota, spotreba atak
 
			
					
				
				Napsal: pát 11.10.2013 13:36
				od Mechosh
				Jawak píše:NGK BKR6EK pro motory M52
NGK BKR6EQUP pro motory M54
Nic jiného
Myslím, že výše uvedeno je jasné ne?
Mám NGK (přesné označení nevím) 4 body pro motor M54, najeto na nich 50 tis. km a nemám stále sebemenší problém..
 
			
					
				
				Napsal: pát 11.10.2013 17:29
				od rzich
				Myslím, že výše uvedeno je jasné ne?
Mám NGK (přesné označení nevím) 4 body pro motor M54, najeto na nich 50 tis. km a nemám stále sebemenší problém..[/quote]
Jak pro koho..V podstate to bude stejne ale na zahranicnich forech se nekteri
zminuji o urcitych rozdilech.Nikasil, mesto dalnice atd.
Problem s  NGK nemam ale je cas na vymenu a chci zkusit zmenu .Proto jsem se ptal.Takova odpoved je mi k hovnu
			 
			
					
				
				Napsal: pon 14.10.2013 13:05
				od Mechosh
				rzich píše:Myslím, že výše uvedeno je jasné ne?
Mám NGK (přesné označení nevím) 4 body pro motor M54, najeto na nich 50 tis. km a nemám stále sebemenší problém..
Jak pro koho..V podstate to bude stejne ale na zahranicnich forech se nekteri
zminuji o urcitych rozdilech.Nikasil, mesto dalnice atd.
Problem s  NGK nemam ale je cas na vymenu a chci zkusit zmenu .Proto jsem se ptal.Takova odpoved je mi k hovnu[/quote]
Já reagoval na motor M54.
Pokud chceš vymýšlet nějaké pokusy, pak ti bude každá odpověď k hovnu..
Tak se řiď tím, co doporučuje Bentley..  

 
			
					
				
				Napsal: čtv 17.10.2013 18:32
				od WITT
				Zdravím, potřeboval bych rychlou radu. 
E39 , 530i, r.v. 2000.
Doporučené svíčky výrobcem jsou NGK BKR6EQUP?
500,- za jednu je celkem palba, tak abych je nekupoval kdyžtak zbytečně.
http://www.autokelly.cz/#|k86fjqApTvRrq ... 1rGRw97Q==
Díky moc