Stránka 1 z 1
Napsal: úte 03.07.2012 21:17
od jackqee
Zdravím ,
Za studena jede jak má , když se motor zahřeje a já ho chcípnu a znova natočím , výkon je v háji ... Diagnostika hlásila jen nefunkční ABS a ASC.
Napsal: úte 03.07.2012 22:32
od rooc
máš pocit že o tds je tady toho za poslední dobu málo ??

Napsal: stř 04.07.2012 13:04
od jackqee
Takový pocit nemám , ale žádné z témat se nepodobá mému problému , až nějaké najdeš , tak se klidně navážej ... Teď uvítám jen rady a informace

Napsal: pát 06.07.2012 20:36
od jackqee
Lidi nikoho nic nenapadá ? Mohlo by to zlobit kvuli ABS ? levej přední snímač je v háji , nedokážu si to vysvetlit , jako by to padá do nouzáku ale na diagnostice to v historii nebylo
Napsal: pát 06.07.2012 21:00
od Tompo
Je to dost vaření z vody, ale zkontroluj čidlo teploty nebo snímač tlaku v sání. Resp. jestli máš možnost, tak vyměň na zkoušku.
Napsal: sob 07.07.2012 00:17
od jackqee
omrknu, mockrát děkuju za rady .. Když už jsme u toho , auto jsem koupil už s nefunkčním pomocným větrákem , všiml jsem si že byl odpojen kabel , po zapojení větrák valil pořád , i když byla klima vyplá a motor pod 90 °C. Navíc má před sebou pul kruh s žebrováním který má být umístěny dole , ale blbec kterej se v tom vrtal předtým ho dal naopak nahoru a vrtule o něj drhnula. To jsem zpravil ale elektronika není můj obor , nevíte co stým větrákem aby chladil jen když má ?
Napsal: sob 07.07.2012 01:19
od Lucifer
To je to špatný čidlo na hlavě že beží furt

Napsal: sob 07.07.2012 02:12
od jackqee
i Tobě mockrát děkuju

... chtěl ještě podotknout ktomu problému s výkonem , mohlo by to pomoct , někdy když je motor zahřátej a nechám to chvili běžet na volnoběh , nebo ho opakovaně vytáčím od otáček 1800 do 2500 stane se ,že zase ožije , ale to opravdu málo kdy ... Za studena prostě jede jak má dokud ho nechcípnu.
Mně to příjde jak kdyby se vlivem teploty přerušil nějaký kontakt .. Mohla by až takovou ztrátu zapříčinit jen váha vzduchu ? Nevyznám se tak se nezlobte

Napsal: sob 07.07.2012 02:16
od jackqee
Mám tak trochu problémy s orientaci , jednoduché věci zvládnu , ale opravdu nevím kde na motoru najdu tyto dvě věci ,,čidlo teploty nebo snímač tlaku v sání" Nějakej plánek by se hodil
Napsal: sob 07.07.2012 02:18
od Lucifer
Jakej máš rok ? Jestli tam vůbec váhu vzduchu máš protože je to docela k ničemu mít váhu vzduchu u nafťáku u kterýho je teplotní a tlakový čidlo takže podle toho si dovede spočítat kolik vzduchu vůbec do motoru jde

Ale pokud ti jí tam z mnichova nacpali tak jí tam budeš muset nechat a popřípadě vyměnit ale to by ti diagnostika stopro řekla že je ko
Stáhni si google translate a tady to ohlídni nebo jestli umíš francouzky
http://www.darkgyver.fr/
Jinak čidlo teploty a čidlo přetlaku je ve spodu sání, na čidlo přetlaku vede hadička z toho spodku sání a ta tě dovede na to čidlo na tom francouzovi je návod jak ho otestovat. Pak je potřeba to teplotní a to je taky tam dole z pod sání do něj zase vede přímo drát to se dá otestovat taky že při 20°C má mít 6200ohm a při 80°C 660ohm
Napsal: sob 07.07.2012 02:43
od jackqee
K tomu prvnímu odstavci , je to rok 1996 , co to jsem z motoru vyndal a nahradil jiným dílem byla určitě váha vzduchu. Kdyby ta nově daná váha vzduchu byla špatná , nevím jak to přesně funguje. Dalo by se to přirovnat k hořící svíčce co má málo kyslíku ...
Na diagnostice jsem konstatoval hlavní důvod proč jí dělam , a bylo mi řečeno že kdyby byla špatná přímo váha vzduchu , stejně by to na diagnostice nebylo poznat
Děkuju opět za všechny informace
Napsal: sob 07.07.2012 11:31
od Lucifer
No váha vzduchu je hned pod filtr boxem. je to takovej kus trubky se sítkem a konektorem.
Ještě jednu věc bych zkusil, já měl odpojený čidlo přetlakový aj teplotní zkoušel jsem chvíli jezdit bez toho a auto po připojení moc taky nechtělo jet. Ač jsem tomu nevěřil odpojil jsem baterku hned jsem jí zase připojil a auto se srovnalo

Napsal: sob 07.07.2012 12:00
od Tompo
Co se týče vrtule, která se stále točí, tak to mi na jednom TDS dělalo seplé relé, ale už teda nevím, které to bylo, to ví určitě Lucifer

Napsal: sob 07.07.2012 12:48
od Lucifer
No vim který dvě relé to jsou u e36
10 a 12
http://www.johnyfly.wz.cz/bmw/poistky/e36_325tds_98.pdf
Skočím ti to pak do auta vyfotit jaký to jsou

Až přestane tak vydatně pršet

Napsal: sob 07.07.2012 13:37
od Tompo
Nevím, co je lepší, tady je opět vedro k padnutí 32C ve stínu

, už abych měl klimu opět ready...
Napsal: sob 07.07.2012 13:45
od Lucifer
No mě taky nefunguje doufám že to bude jen prázdná než nějaká netěsnost

už si sehnal ten klimachladič?
http://tomlucifer.rajce.idnes.cz/Rele
Žlutý je malá rychlost
Fialový je velká rychlost
Napsal: sob 07.07.2012 15:49
od Tompo
u mě je v pytli jen ten chladič, jinak maká, chladič už je na cestě, tak mužu pomalu začít rozebírat čumák

Napsal: sob 07.07.2012 15:57
od Lucifer
Tak to je paráda. Že to je jen chladič jsem zvědavej na co přijdou mě, stejně to asi letos nebudu hrotit protože budu chtít dávat příští rok digi