Stránka 1 z 2
Napsal: stř 27.06.2012 22:33
od starynovy
Mám následovný problém, při jízdě nad 50km/h žačne v aute hučet, kolísavě, a neustává to s rychlostí, spojka, záběr ani plyn na to nemá vpliv. Ložiska kol? když strhnu volantem sebevíc na stranu tak to vubec nemění charakter ani intenzitu, tekže to asi kola nebudou, nebo? Tak co Vás ještě napadá? nerad bych měnil pul auta, snad má někdo přímou skusenosť. Pocitově to jde ze zadu.
Děkuju.
Napsal: čtv 28.06.2012 09:23
od mocuryamater
a nechybí ti jenom náhodou na spodku ty gumy do ktejejch se strká hever? mě jedna chybí a na dálnici si připadám jako když přistává letadlo.
Napsal: čtv 28.06.2012 10:17
od libovka
Didferák,stredové uložení kardanu,převodovka,pneumatiky
Napsal: čtv 28.06.2012 11:35
od chaluha71
Tak ja mam stejny problem! Mne se to "huceni" ale s rychlosti zvysuje a jde to urcite ze zadu, od zadni napravy. Tak si myslim,ze to bude diferak, protoze mam po GO zadni napravy a obe loziska kol jsou uplne nova.
Kdyz si necham stazenou roletku v kufru (touring) tak je to slyset podstatne vice. A kdyby to bylo stredove lozisko kardanu, tak by ten zvuk sel vice z pod auta a ne tak vyrazne ze zadu.
Myslim si, ze u me pneu trochu susti, nejsou zrovna nove

ale to je jiny zvuk. Dale jsem postrehl, ze kdyz v rychlosti prejedu nejaky hup a auto se jakoby nadlehci, tak to huceni v tom momente prestane nebo spise o hodne ztichne. Ale jakmile auto dosedne, tak je to nanovo. Mam podezreni na lozisko na "hrusce". To je jen muj dojem, pac ten diferak jsem rozebrany nemel. To je jenom ma dloholeta zkusenost jako ridice nakladaku

.
Existuje moznost levne opravy (vymeny toho loziska) a nebo je lepsi se tady poohlednou rovnou po jinem diferaku? Jde o to aby ten jiny, pouzity neby to same...
Co myslite Vy?
Napsal: čtv 28.06.2012 21:48
od starynovy
chaluha> to je přesně ono, když se odlehčí tak ticho, a pak zase valivý hukot.. diferak, hmm to mne netesi, ale tak to bejva, celozivotni napln na 150 tisic km, a auto ma 400..
Napsal: pát 29.06.2012 07:37
od libovka
starynovy píše:chaluha> to je přesně ono, když se odlehčí tak ticho, a pak zase valivý hukot.. diferak, hmm to mne netesi, ale tak to bejva, celozivotni napln na 150 tisic km, a auto ma 400..
A kdo ti řekl že E34 má v diferáku celoživotní nápln???

Napsal: pát 29.06.2012 19:52
od starynovy
tak to píše manuál, no všichni víme co je doživotní náplň, a long-life oleje (aditíva jsou v čudu po 17k, a výměnný interval je 35k

) .. ja bych to urcite měnil, tak 60 tisíc. Ale jsem zvědav jak to pořeší Chalucha, protože má to stejné.
Napsal: úte 24.07.2012 08:19
od starynovy
tak zjištěna obrovská sbíhavost zadních kol, silenty ramen na karosérii strženy, tlumiče KO, až to po výplate vyměním, snad hučení zmizí

Napsal: úte 24.07.2012 11:56
od libovka
starynovy píše:tak to píše manuál, no všichni víme co je doživotní náplň, a long-life oleje (aditíva jsou v čudu po 17k, a výměnný interval je 35k

) .. ja bych to urcite měnil, tak 60 tisíc. Ale jsem zvědav jak to pořeší Chalucha, protože má to stejné.
U E34 doživotní nápn rozhodně nebyla.Tyhle auta jsem servisoval ještě když jsem dělal v Autecu a olej v diferáku se měnil při inspection II.At už to byla např. E30,34,36,32.
Napsal: sob 28.07.2012 21:33
od ljakubicka
mi to taky dělá stejně jak vám, určitě si jsem jisty že to bude diferak, protože všechno kolem je ok, ale dělalo to už jak jsem to koupil a určitě to ještě dlouho hučet bude, protože se mi do toho nechce

Napsal: ned 29.07.2012 00:16
od starynovy
Napsal: ned 29.07.2012 10:55
od ljakubicka
To bych viděl spíše na ložisko v kole, mi to dělá jinak a začíná to až kolem 90km/h, ale da se s tim jezdit
Napsal: pát 17.08.2012 18:51
od starynovy
tak jsem po dnešní dlouhé jízde skusil teplotu zadních náboju, studené, tedy ložiska budou ok, po zvednutí žádné vule, toči se lehce.. tak jsem šel kouknout diferák, na dotek teplý, tak 40°C, otevřel jsem nápustný šroub, je plný oleje, pěkného čisteho, musel být měnený, po 400t by asi vypadal jak bláto kdyby byl origo.. TAK CO DO PRDELE HUČÍ!?

Napsal: pát 17.08.2012 19:23
od cmelak
A jak se jistojistě pozná, že to je ložisko? Mě zas začíná hučet PP kolo, do pravotočivý zatáčky to přidá na intenzitě (je rychlá a střídavá) tak to odhaduju na ložisko ale taky to jistě nevím.
Napsal: pát 17.08.2012 19:38
od starynovy
no prave tak poznáš že je to ono, mění intenzitu v náklonu.. mne to nemení takže to asi ložiska nebudou, diferák má dobrý olej.. prosím co tam ještě je? uložení kardanu?
Napsal: pát 17.08.2012 21:53
od Misanek
To, že má diferák čistý olej ještě automaticky neznamená, že by neměl hučet

Jinak pak už je tam jenom středové uložení kardanu jak řikáš
Napsal: pát 17.08.2012 22:09
od starynovy
když schodím kardan z diferáku tak hu vytáhnu ven? jěšte jsem to nedelal tak zda nemusím rozdelat pul podvozku, to středové uložení je horký kandidát, nakolik ten hluk se těžko identifikuje.. je jakoby všude ale v zadu..ve středu? stereo? no muže to být pěkne tam vzadu v středu

Napsal: pát 17.08.2012 22:46
od Misanek
Ne ne, jenom shozením kardanu s diferáku se k uložení nedostaneš. Musíš kardan shodit celý, rozpůlit (NEZAPOMENOUT NA POZNAČENÍ VZÁJEMNÝCH POLOH půlek kardanů vůči sobě), pak odjistit segrovku a vyklepnout ložisko

Neni to žádná věda a přijdeš na to

Napsal: pát 17.08.2012 23:05
od starynovy
jsem rozhodne zneklidnen, a nepotešen

ale to hučení mi jde na nervy více..
Napsal: pát 17.08.2012 23:14
od Misanek
starynovy píše:jsem rozhodne zneklidnen, a nepotešen
Pokud je to kvůli tomu uložení, tak neklid rozhodně neni na místě ¨:wink: Fakt takováto oprava neni moc náročná, ale chce to aspoň jamu, aby se to dělalo pohodlně