Stránka 1 z 1

Napsal: stř 27.06.2012 11:32
od peshi
Ahoj! Mám takový dotaz. Na svém 525d e61 lci - facelift jsem měl klasický problém z nalomenými a uklepanými dráty v pantech pátých dveří. Tento problém byl jen na straně spolujzdce. Projevovalo se to tak, že mi to hlásilo nefunkční mlhovku PZ a občas nešla dálka. Také, když jsem zabouchl 5. dveře, tak se mi otevřelo sklo. Po opravě vše chodí, kromě dálky.
Moje otázka je, je třeba nějak klíček spárovat? Jaký je postup? Je k tomu potřeba diagnostika?
Pojistky jsem kontroloval, byla přepálená jedna, myslím 5A vzadu v kufru, myslím k rádiu, nevím přesné číslo.. Vyměněna, jinak vše ok. Klíčky předtím chodily oba, nebo oba nefungovaly. Teď nejde ani jeden. Centrál jde zamknout jak zevnitř tlačítkem, tak zvenku klíčem manuálně od řidičových dveří.
Zmizeli předvolby na tlačítkách pod cd mechanikou a když chci teď uložit něco na předvolbu, tak to nejde - napíše sice "key assigned" ale jsou tam jen dvě -- a nic se neuloží, ale stanice FM zůstali, tak jak jsem si je uložil - memorised stations. Po nastartování se vždy zapne rádio na stejné stanici o stejné hlasitosti nezávisle na tom, co jsem poslouchal naposled, když jsem opouštěl auto.

Za všechny postřehy moc díky!!

peshi

Napsal: pát 29.06.2012 07:59
od peshi
Nikdo nevi jak sparovat klic u e60? Takze asi jen pres diagnostiku..:((

Napsal: pát 29.06.2012 09:04
od Sweden
tady se toho o e60/61 od lidí moc nedozvíš,když jsem měl e39 tak to byla jiná,teď už se tady radši na nic ani neptám,zkus SK bmw forum,tak jsou lidi vtřícnější a je tam i víc majitelů e60/61 :? :wink:

Napsal: pát 29.06.2012 21:47
od BMW_paja
podle toho co jsem našel na webu tak u E6x se klíče nepárujou, resp. jsou spárovaný natvrdo v jednotce
taky mi nešla dálka a byl to zlomenej kablík od napájení antény v 5. dveřích, takže pokud jsi si jistej že máš všechny kabely nezlomený je třeba projít to ještě o kus dál případně zapojení konektorů do toho zesilovače v křídle

Napsal: ned 01.07.2012 10:57
od peshi
Ulamaný drátky jsem mel taky, ale komplet jsem přeletoval oba svazky na pravy strane. Predtim mi dalka sla, takze bud jsem udelal nekde chybu a prohodil draty - ale zadnou jinou chybu mi to nehlasi nebo odesla ta krabicka, co je v kridle? To by byla ale moc velka nahoda. Nevite, ktere kabely jsou k dálkovemu otvirani?

Napsal: ned 01.07.2012 11:02
od peshi
Vsechno funguje, telefon chodi, gps chodi, radio ok, svetla sviti vsechna, chybu to nehlasi, otvirani skla, 5. dveri, vse ok.. Jediny co nejde, je dalka a predvolby pod radiem..:/

Napsal: ned 01.07.2012 13:39
od peshi
Tak je to na 99% ta krabicka co je v kridle. Tištěný spoj byl zoxidovaný, tak jsem se snazil ho trošku očistit precision cleaner od CRC. Po složení se mi vrátili předvolby a chvilku fungovalo i dálkové ovládáni. Bohužel, teď už zase nejde dálka, takže asi budu muset koupit nový díl č. 1..:/

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=30

Nebo z druhé ruky, ale většina bude mít asi stejné potíže.. Je potřeba nějak nakódovat klíče nebo je to uložené v jiné jednotce a stačí prohodit kus za kus?

Napsal: pon 02.07.2012 08:20
od clay
tu krabku jsem nechal menit pred tydnem, taky u E61 12/2005, nefungoval komfortni pristup ani dalka. Ono to neni z vyroby nijak zaizolovany a je tedy jen otazka casu, kdy se tam nakupi dost vody. Cca 5tis samotny dil.

Napsal: úte 03.07.2012 16:46
od Jendix
Když jsem si měnil kabely pátých dveří, celou krabičku jsem měl rozebranou. Nejen že byly špatné kabely, ale po rozebrání jsem vypozoroval že dálkáč nefunguje tak jak má, zejména po dešti. Nechal jsem to z jara pořádně na sluníčku vyschnout a zaizoloval čirým silikonem. Od té doby to zatím nezlobilo, možná že to je řešení alespoň pro část lidí co má podobné problémy.

Napsal: pon 01.07.2013 16:04
od Teddy
Jak to nakonec dopadlo?

Chová se mi to úplně stejně. Projel jsem příšernou průtrží. Pak přestala fungovat dálka a rádio se vrací na pozici, kterou jsem používal naposledy. Bez ohledu na to kterou stanici poslouchám před vypnutím.

Změny si pamatuje asi půl minuty po vypnutí.:-)
Dálka nefunguje vůbec.

Napsal: pon 01.07.2013 17:27
od Filozof
Už jsem to tady psal asi 3x během 2let ...

e61 ma chybu z výroby a zatéká voda pod 3tí brzdové světlo a odchází jednotka ...projevuje se to nefunkční dálkou,....radiem apod.

Taky jsme si tím prošli po prutrži mračen pokud se otevřou dveře dostatečně dlouho zateče do jednotky voda ...stačí párkrát a je vystaráno ...někdy stačí jednou a hotovo ... občas to stačí vysušit ale nejlepší je přetěsnit silikonem .

roky se nic neděje a pak trochu zaprší a dálkou neotevřete.
Ono je toho více ale toto je opravdu pruser BMW. :?

Napsal: pon 01.07.2013 17:34
od xdentist
A stačí vyměnit kus za kus, nemusí se nic párovat a kódovat. Je to "pouze" přijímač/předzesilovač.

Napsal: pon 01.07.2013 19:30
od Teddy
Dík za info, byť mě to moc nepotěšilo.
Máte někdo tip, kde se to dá sehnat levnějš, než za těch cca 5 tis.?


Další věc, kterou experti z bmw totálně posrali. Je to fakt zkurvený auto. Nikdy bych nečekal, že bmw dokáže tak zmrvit auto.
Bavili jsem se o tom v práci v rakousku. Okamžitě zrušili objednávku na 3 nový služebáky a koupili si jiný auta. Prej už taky slyšeli, že je to sračka, ale nevěřili tomu. Říkal jsem jim, že nový by jim chvilku fungovali. Asi si naskenuju doklad o zrušený objednávce a pošlu ho tomu kokotovi ze zákaznickýho servisu na kterýho jsem před 14 dny řval, že to auto totálně posrali.


Moje první bmw. Kupovla jsem ho proto, že se o něm říká, že je to držák..... Až tady jsem zjistil, že už to dávno neplatí.

Sorry za OT