Stránka 1 z 1

Napsal: pon 25.06.2012 14:06
od stychp
Zdravim.

Auto mi vibruje od 80-120. Nově kompletně dělaná přední i zadní náprava a auto vibruje furt. V řízení žádný vibrace cejtit nejsou, takže myslim, že to jde za zadu. Tlumičema by to prej bejt nemělo, takže jsou v podězření ložiska a zadní poloosy. Co Vy na to?

Díky za radu.

Napsal: pon 25.06.2012 14:28
od LukesE39
A co kola? První věc po čem bych šel... Převážit, ev. zkusit jiný.. Nebo pneu - může být prasklý kord

Napsal: pon 25.06.2012 14:48
od stychp
To jsem zapomněl napsat. Kola jsou rovný a vyvážený a odzkoušeno i na jiné sadě kol.

Napsal: pon 25.06.2012 17:16
od Dettektorr
No mě to dělalo od cca 100 kmh pořád a šlo to jakoby z prostřed auta. Nakonec to byla hardy spojka. Teď je klid jak v kostele.

Napsal: pon 25.06.2012 19:32
od stychp
Ta už je taky nová.

Napsal: pon 25.06.2012 20:07
od LukesE39
Hmmm.. Tak když by měly být v háji ložiska, tak by to muselo dělat neskutečný randál a to už v rychlosti menší než 80.. A poloosy, no... :?

Napsal: pon 25.06.2012 21:03
od stychp
Znatelně to vybruje jenom od 80 do 120 a doprovází to hluboký hučení.

Napsal: pon 25.06.2012 21:03
od ACDC
Něco podobného mi dělala povolená matka připojení kardanu na diferák. Musí se fakt dorvat a lépe i zalepit..Hledali jsme hodně dlouho.

Napsal: úte 26.06.2012 01:40
od stychp
Před týdnem byla celá náprava i s diferákem dole, takže se to nově utahovalo a dělalo to i před rozebráním.

Napsal: úte 26.06.2012 19:24
od stychp
Žádný další nápady?

Napsal: úte 26.06.2012 19:26
od LukesE39
Tak mě napadlo napadlo, proč se tu celou dobu řeší zadek, klidně to může pocházet od předku... Píšeš sice, že to nejde do řízení, ale stejně.. Geometrie, předpokládám udělaná?

Napsal: úte 26.06.2012 19:56
od stychp
Protože na předku bylo kromě tlumičů před měsícem vyměněno všechno a geometrie je dělaná před 14 dny. Ty vibrace nejdou do volantu i proto si myslím že to je na zadku. Jinak zadní náprava byla dělaná mimo tlumičů před 14 dny. Hardy spojka je měněná před půl rokem. S ní i jeden kus zavěšení motoru (ostatní zkontrolovány). Nedávno se taky měnila spojka (setrvák je ok). Už jsem celkem zoufalej. A to mě s tim autem čeká od příštího tejdne čtrnáctidenní dovolená v Norsku a 8- 9000 km. :cry:

Napsal: úte 26.06.2012 20:19
od ACDC
Vyvážení kardanu? Zkoušel jsi to na zvedáku? Normálně dáš kvalt a honíš to třeba stovkou. Vykvaltuješ a necháš doběhnout. Hledá se to líp..

Napsal: úte 26.06.2012 20:25
od stychp
Kardan je vyváženej. Jestli to zkoušeli roztočit zvednutý nevím, ale pokud ne, tak je zaúkoluju. díky

Napsal: stř 27.06.2012 19:13
od stychp
nikdo nic?

Napsal: stř 27.06.2012 19:29
od stychp
Jinak pokud je to zvednutý, tak to nevybruje.

Napsal: stř 27.06.2012 21:55
od Frax
mě tohle na e34 dělaly zvlněný kotouče, vyměnil jsem za 2,5k a bylo po prblémech

Napsal: stř 27.06.2012 23:50
od stychp
Kotouče zvlněný jsou (do konce tejdne tam pudou bremba), ale vibruje to i při normální jízdě.