Stránka 1 z 2
Napsal: sob 23.06.2012 23:45
od jaradaf
Zdarec mam takovy problem po zime mi pribylo oleje v motore mam podezreni ze mi propousti vysokotlake cerpadlo

,patral jsem zde ale nikdo tu nepsal jak ho vymontovat, dle etk jse zjistil ze nemusim rozebirat pul motoru a ze staci povolit matku c.2( je mi jasny ze tam toho bude urcite vic co jsem se dival tak tam bude urcite zavazat cerpadlo serva)
Lower timing case -
BMW parts catalog.Na ebay jsem nasel takovy stahovak
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-LANDROVER ... 0350761889 kde povolim matku co drzi ozubene kolo na cerpadle stahnu kolo tim stahovakem ale kolo zustane na svem miste (aniz by preskocily retezy)a vytahnu v.cerpadlo.
Mate s tim nekdo nejake zkusenosti popripade nejake problemy co cekaji.
Predem dik za odpovedi Jara
Napsal: ned 24.06.2012 00:06
od magorcondoria
Hned nepanikař.Kolik ho je "navic".Zkontoluj olej pul minuty po vypnutí motoru a potom třeba za par hodin a rozdíl je i 0,7L.Vyteče ti olej z držáku filtru a z filtru.Při studeném startu v zimě se určitě část paliva dostane do vany.Okolo kroužku při špatném spalování po startu studeného motoru.Žhavicí svíčky máš v pořádku všechny?
Napsal: ned 24.06.2012 12:20
od bibikuba
o tom stahováku se tu psalo hafo,někdo tvrdí že neni třeba,jiný že jo...

každopádně se taky chystám na demontáž a stahovák pro klid pořídím

náhodou někdo v ČR nesehnal??Je to lepší než ho pořizovat na ebay

Napsal: ned 24.06.2012 14:26
od jaradaf
magorcondoria píše:Hned nepanikař.Kolik ho je "navic".Zkontoluj olej pul minuty po vypnutí motoru a potom třeba za par hodin a rozdíl je i 0,7L.Vyteče ti olej z držáku filtru a z filtru.Při studeném startu v zimě se určitě část paliva dostane do vany.Okolo kroužku při špatném spalování po startu studeného motoru.Žhavicí svíčky máš v pořádku všechny?
Jasny nepanikarim ale kontroloval jsem to po zime a bylo tam tak 2-3cm nad horni ryskou

. Vymenil jsem olej tak ted to kontroluju casteji

zatim je to v pohode.Ale je tom dopredu zjistuji co me ceka

Napsal: pon 25.06.2012 10:21
od cmelak
Já jsem ho měnil v zimě a docela vomrd, sundáš sání a pak už jen v podstatě po hmatu sundaváš matky co jsou na čerpadle z druhý strany, už si to přesně nepamatuju jak a co jsem sundaval ale prostě jsem na to vždycky nějak přišel i když jsem to dělal poprvý. Ten stahovák je asi dobrá věc, já to dělal do půlnoci u Snejka na dílně kde měl i ten stahovák. Je to jistota.
Napsal: čtv 28.06.2012 10:02
od fubutomas
Nakreslete někdo ten stahovák,ať se to dá udělat jaký tam jsou zavity atd... dost lidí by to tady potřebovalo a hoďte sem,díky
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... EDpravk%F9
Napsal: čtv 28.06.2012 13:16
od jaradaf
Vsak je to tam napsany ne

outside ring is M40x1.5mm and the inner ring size is M30x1.5mm Teda aspon myslim.
Napsal: čtv 28.06.2012 17:45
od fubutomas
Kvuli tomu že myslíš se s tim bude dělat mraky lidí a pak může zjistit že je to k hovnu

Napsal: sob 22.12.2012 20:52
od jaradaf
Tak zas klasika zacala zima a olej je nad horni ryskou (kontroloval jsem cca pred mesicem a byl v poho). Zhavice mam asi dva spatny ale nemyslim si ze by to bylo tim to bych musel met krouzky uplne KO aby to proteklo

.Takze to vidim na vysokotake cerpalo

.
Mate nekdo zkusenosti s jeho opravou na webu jsem nasel tohle
http://www.dieseltechnika.com/vstrikova ... -cerpadla/
Napsal: sob 22.12.2012 21:50
od cmelak
Nechápu tvojí souvislost mezi hladinou motorového oleje a vysokotlakým čerpadlem paliva?
Napsal: sob 22.12.2012 22:05
od jaradaf
cmelak píše:Nechápu tvojí souvislost mezi hladinou motorového oleje a vysokotlakým čerpadlem paliva?
Ja jsi myslim ze idealne netesni a nejaka nafta proteka do mot.prostoru.
Napsal: sob 22.12.2012 22:10
od cmelak
Jestli tomu dobře rozumím tak ty si myslíš, že protejká nafta skrz pístní kroužky do motorovýho oleje?

Napsal: sob 22.12.2012 22:17
od jaradaf
Ne ne (nekdo tam pasal jestli nemam zhavice v pr.eli sie dva ko ale tim to asi nebude) myslim ze to protika srz v.cerpadlo do mot.prostoru(nekde pres rozvody je pohaneny retazem od rozvodu).
Uploaded with
ImageShack.us
Napsal: sob 22.12.2012 23:34
od cmelak
To se mi zdá jako blbost, spíš mrkni jestli ti tam neteče voda.
Napsal: ned 23.12.2012 00:22
od jaradaf
Proc blbost to je jediny misto kama se tam ta nafta muze dostat

(uz jsem parkrat videl ale s klasickym vstrikovacim cerpadlem)
Auto mam uz pres 3roky a nikdy jsem vodu nedolival

Napsal: ned 23.12.2012 00:26
od martas11
Kdyyby ti tekla nafta do oleje,tak by jsi to přece musel po sundání víčka cítit.
Napsal: ned 23.12.2012 00:43
od jaradaf
martas11 píše:Kdyyby ti tekla nafta do oleje,tak by jsi to přece musel po sundání víčka cítit.
Zdarec
Kdyz jsem to na jare vypoustel tak ten olej byl ridky jak karava poredeny naftou.
Dela mi to vzdycky pres zimu jak zacne byt poradna kosa a nafta asi trochu zhoustne(neliju tam zadnou ku.vu).
Vsak to vysoktlaky certadlo je klasicky zubovy (jako napr.olejovy)musi tam kolem hridele nejaka manzetka nebo 0-krouzek aby to tesnilo a neprosakovalo do oleje

Ptam se prave proto jestli udelat nejake otestovani a pretesneni (cca 3tis) nebo GO cca5-10tis

Jo a jeste by mi celkem pomohlo toto
http://www.motorsport-tools.com/sealey- ... 49864.html
Jestli nekdo ma z okoli na pujceni nebo kde to v cr koupit

Napsal: ned 03.03.2013 23:40
od jaradaf
Zdarec tak jsem konecne nechal opravit v.cerpadlo dnes jsem ho tam dal a nechce to chytnout(nejake naznaky tak byly) kdyz povolim trubku na liste tak tam moc nafty nejde(kdyz startuju). Nevi nekdo nejaky figl jak to odvzdusnit?
Predem dik jara
Napsal: pon 04.03.2013 16:39
od jaradaf
Napsal: pon 04.03.2013 23:09
od bibikuba