Stránka 1 z 1
Napsal: pát 22.06.2012 21:12
od Pavel_Franta
čau sokolové,
žádám o tip s INPA, ještě jsem to asi nespustil, ale času na to mám dost abych na to přišel.
Proč INPA...? eeee ... protože mi z nějakého důvodu motor prostě nevytočí na víc než 4000 otáček.
Máte někdo nějaký nápad co bych teda měl v INPě vlastně hledat a nebo si to představuji moc jednoduše....?
díky
Pavel
Napsal: pát 22.06.2012 21:30
od Mountainbiker
Čau draku, když tady čtu, jaký problémy máš s autem - nebylo by lepší to prostě dát do servisu a vydělávat prachy tím, co umíš, než ztrácet čas zbytečnostmi?
Napsal: pát 22.06.2012 21:37
od Pavel_Franta
... nemůžu říct že tvůj nápad není ryzí pravda...
... v pátek večer, však mám čas na nějakej vodvaz... takže jsem si koupil 4x třetinkovýhobudvaradvanáctkuveslevě a uvidíme co z toho vzejde...

Napsal: pát 22.06.2012 21:45
od Mountainbiker
Co ty čerpadla? V nádrži i pod řidičem, jsou OK? Řekl bych, že hlavní problém bude tam.
Napsal: pát 22.06.2012 21:55
od party_boy
Jako 4000 při jízdě? Mně to taky nejde vytočit přes 4000 na jedničku, ale pak tam lupne za dva a ty další kvalty to tam řadí kolem 4500 - 4700 při kickdownu.
Napsal: pát 22.06.2012 22:22
od Pavel_Franta
tak to bud spokojenej... já když dám kick down na rozjezd (asi tedy na jedničku), tak se mi otáčkoměr opře o 4000 a ztratí tah... víš co je na tom blbý...?
že převodovka poslouchá kick down a chce přeřadit někde na 4500 - 5000... jenže tam se motor nedostane a tím pádem žádné přeřazení
... prostě musim ubrat... a tak je to na jakém koliv kvaltu... z kopce kdyz na to dupnu tak i třeba na trojku se mi opře a nazdar...
Napsal: pát 22.06.2012 22:32
od Pavel_Franta
Co ty čerpadla? V nádrži i pod řidičem, jsou OK? Řekl bych, že hlavní problém bude tam.
... to já nevím

... jsou nový... jedno z nich je sráč... už jsou to celkově 3 sráče... jedno tam dal ten předemnou... vydrželo 6 měsíců... další jsem dal já do nádrže... vydrželo... 1km.... a třetí je ted pod řidičem...
čert ví...
bylo by to moc jednoduchý a co je jednoduchý, to není zábava ...
nadruhou stranu bych měl ale po problemu a cena cca 3750 za original díl + práce...
blbý ale je, že když na to dupnu, tak mi spotřeba vylítne nadoraz... a to vypadá že tlak tam nějaký je...
Napsal: sob 23.06.2012 10:00
od party_boy
A ještě blbej dotaz. Bez kvaltu třeba na P nebo na N jsi to zkoušel vytočit?
Napsal: sob 23.06.2012 10:20
od Pavel_Franta
není to vůbec blbej dotaz... je mazanej
ano zkoušel... a bylo vymalováno....
je jedno jestli na 1ku,2,3, N, P....
prostě vylítne na cca 4000 otáček a motor začne cukat, je neklidný, absolutně ztratí tah, řekl bych dokonce že jeho řev začne být utlumený...
a tam už nemá smysl šlapat na plyn... prostě otáčky má, ale netáhne (max 4000 otáček, za všech okolností, kdykoliv)... do nouzáku to nespadne.... nevím

Napsal: sob 23.06.2012 10:43
od danbrown
Ještě jeden blbej dotaz: měnils palivový a vzduchový filtr?
Napsal: sob 23.06.2012 13:47
od Pavel_Franta
měnil...
a měnil jsem i váhu vzduchu... tou to taky nebude...
Napsal: sob 23.06.2012 13:51
od Pavel_Franta
btw... jen mimoděk... po vzoru všech úspěšných jsem i já dnes dosáhl na svých 10 let starých, omlácených, plastových světlometech... dokonalého lesku a čirosti krycích plastů...
postup...?
koupil jsem šmirgly: 400,600, + vodní 1200,1500,2000 ....
VŠECHNO RUČNĚ!
a na závěr bavlněný triko a pasta CAREX, cca hodinu jedno světlo...
výsledek okouzlující...
PS: zkoušel jsem předtím sadou od TURTLE za cca 300 kč, zbytečná koupě pokud jsou světla poškozená více než jen trošku...
Napsal: sob 23.06.2012 16:40
od LukesE39
Pokud máš, zkus sem hodit fotky

nejlépe před i po...
Napsal: sob 23.06.2012 18:00
od berkelay
to Pavel_Franta:
hlavně takto zrekonstruované kryty světel ošetři nějakým kvalitním voskem s UV filtrem, protože jinak ti za pár měsíců zežloutnou. Z výroby je na těch plastových krytech mikroskopická vrstva UV filtru, kterou samozřejmě smirkem odstraníš
Napsal: sob 23.06.2012 18:56
od ada540i
Já mam taky vyleštěný světla a ničím jsem je neošetřoval. Ještě jsem neviděl, že by to někomu zežloutlo. Jinak ale nejlepší řešení je dát na světla po vyleštění ochranou průhlednou fólii, nemusíš už nic voskovat a hlavně to chrání proti poškození.
Jinak co se týče tvojeho problému s vytáčením motoru, je to dost zvláštní, protože většinou to bývá přesně v tom co si už vyměnil (čerpadla, váha, filtry). Já osobně bych ale s diagnostikou nelaboroval a zavezl auto někam k odborníkům ať ti vyčtou všechny závady na velké diagnostice. Většinou to stojí do 1000Kč a máš jistotu, že se dovíš všechno co jde. Třeba to budou vstřiky, nebo jen vypadlá podtlaková hadička.
Napsal: pon 25.06.2012 22:06
od jararak
v sekcii dme si omrkni hodnotu vstrekov, ak budes mat zahriate auto ocumuj ci niektory z nich nieje viac ako -+ 1, inpa sice udava krajnu hodnotu 5 ale to uz je privela. ked nalej vif, mozno nieso spravi
menil si uz olej? separator oleja? podtlakove hadicky su v akom stave?
v akom stave mas automat? menil si uz olej v nom? ak hej, urobil si adaptaciu?
Napsal: ned 05.08.2012 16:11
od touny
Zkus vyměnit čidlo předřadného tlaku na palivovém filtru. Dělalo mi to to samé. Když k němu odpojíš dráty,tak by to taky mělo fungovat,jen ti to napíše chybu. Jesli je to teda ještě aktuální.
Napsal: úte 07.08.2012 13:17
od ThatsMe
Mně to připadá, jako by ŘJ nevěděla, že je zařazeno. Pamatuju, že jsme na E46 měli v neutrálu omezovač o 1000 níž...