Stránka 1 z 1

Napsal: ned 17.06.2012 15:31
od palkos10
prosím o rady, svítí mi "bremsbelag" a nevím co mám hledat za kotouče vůbec. Vepředu jsem teď dával Bremba a destičky textary, ale s zadkem to bude trošku složitější si myslím, ohledně ruční brzdy atd...díky moc

Napsal: ned 17.06.2012 15:43
od Dan td
Dost tomu pomůžeš, když napíšeš, o jaké se jedná auto :roll:

Napsal: ned 17.06.2012 15:57
od palkos10
omlouvám se, zapomněl jsem :) E39, 525D r.v.2000

Napsal: ned 17.06.2012 18:13
od Raadii
Při trochu lepšim nářadí než jsou kombinačky a kladivo to neni nijak složitá práce. Osobně mam TRW a brzdí suprově, jen brzdí líp když se trochu zahřejou. Destičky mam taky TRW a skoro nešpiní...

Napsal: ned 17.06.2012 19:26
od Pavel_Franta
... zrovna si říkám, že typ co sahá po kvalitě jako brembo, tak bud chce pro svoje auto vážně to nejlepší i přes to že potenciál bremba jen těžko na 525d potřebuje....

ale druhak je ještě kutil TIM, a na předku nešetřil, ale zadek je ochotnej si kuchat sám a neví ani čim...

vzhledem k tomu že jsme na tom evidetně se znalostmi úplně stejně, tak obdivuji tvůj zápal pro věc... možná bych ale odbornou práci nechal na odborníkách... oni za to chtějí 600 kč za práci... a ty pak nemusíš 5000 km řešit proč ti furt sakra pískají brzdy... (vlastní zkušenosti :D )

Napsal: ned 17.06.2012 19:35
od Raadii
Nevim sice koho se ptáš na brzdy za 30, ale pomalu a jistě mě začínáš hrozně srát. Když k otázce nemáš co říct, tak si hleď svýho a nezasírej to tady. Jestli mluvíš o TRW brzdách, tak nevim o jakejch 30k mluvíš, já jsem dal za komplet předek i zadek, kotouče, destičky a pakny na ručku 4300kč.

Napsal: ned 17.06.2012 19:37
od Pavel_Franta
to co s tebou moje příspěvky dělají mě pramálo zajímá :D

a druhak... psal že na předku dělal bremba... takže jestli máš pocit že se dělají za stejnou cenu jako tvoje soušky, tak doufám že tě budu srát víc a víc :D

Napsal: ned 17.06.2012 19:40
od Pavel_Franta
a abych to doplnil, tak mám předek i zadek AT, celková cena 12.000 kč.

... asi by to chtěla nějak okořenit... noooo brzdííí toooo... nepráší to na disky... takže asi dobrý... :D

Napsal: ned 17.06.2012 19:54
od Raadii
Kotouče Brembo na předek se daj pořídit za podobnou cenu jako moje soušky TRW... Jinak výměna zadku je stejně jednoduchá jako předek jestli jsi ho dělal sám. Jestli budeš dělat i tu ručku, tak tam je jen chvilka sraní se seřízením a s nandáním novejch paken, ale jestli jsi ty ani předchozí majitel nezatahoval ručku zajízdy, tak bys je sjetý mít neměl a výměna samotnýho kotouče je pak otázka chvíle.

Napsal: úte 19.06.2012 17:22
od Laco19
Kotuce som teraz kupil BOSCH, zaujali ma povrchovou upravou a z DE bola aj dobra cena. TRW sa predavaju (aspon tie co som mal) navazelinovane bez povrchovej upravy a u ostatnych znaciek sa tiez neuvadza ziadne lakovanie - vyzera to otrasne ked cez elektrony vidno hrdzavy disk.

Napsal: stř 20.06.2012 16:24
od aDAm_2
tak ono je snad jedno jestli máš na povrchu lak a nebo nějakou mastnotu kterou musíš sundat. výsledek bude ten že pro pár probrždění budeš mít tu povrchovku dole a kotouč bude holy a reznout vesele dál.

Napsal: stř 20.06.2012 19:13
od Raadii
aDAm píše:tak ono je snad jedno jestli máš na povrchu lak a nebo nějakou mastnotu kterou musíš sundat. výsledek bude ten že pro pár probrždění budeš mít tu povrchovku dole a kotouč bude holy a reznout vesele dál.
Asi tak.... Jedině v případě, že by ty kotouče byly nastříkaný nějakou vypalovací barvou na brzdy už z výroby. A to si dokáže každej udělat doma před výměnou.

Napsal: stř 20.06.2012 19:23
od matik
Pavel_Franta :roll:
Asi tě nenapadlo že i brembo dělá "běžné" kotouče :wink:..
Nebo mi snad chceš říct že 2ka za kotouč je darda ? :D
http://www.autojazz.cz/09.6841.11?CategoryID=3713277