Stránka 1 z 1

Napsal: ned 10.06.2012 23:49
od R_O_B
Zdravim poridil jsem tuto petku s timto motorem a potreboval bych par rad. Motor odspoda vubec netahne jako kdyby umrelo turbo ale pritom auto vubec nehuli a taky mam dlouhe teple starty. Pred par dny jsem mel vse rozdelane turbo jsem vycistil, komplet potrubi + cooler + sani a vysledek je takovy ze to jede jeste hur uz si s tim nevim rady. Dekuji za kazdou pomoc.

Napsal: pon 11.06.2012 01:00
od darklord
To bude skorej na repas cerpadla ak to dlho startuje, skus pohladat tu na fore, celkom casto sa to riesi

Napsal: pon 11.06.2012 20:42
od radokrno
starty stopro čerpadlo,netahne?třeba jenom ta hadička,která je spod sání napíchlá na snímač tlaku vzduchu,a tu jsi musel určitě odpojit když jsi sundaval sání..

Napsal: pon 11.06.2012 20:53
od radokrno
čerpadlo ti nerosí?ani malinko?kápni božskou..
dlouhý starty jsem měl i já ,ale rosilo mi čerpadlo...pekloval jsem se s tim fakt dlouho a všelijak to obcházel,a ve finále jsem na tom provařil zhruba 3000kč,pak jsem ho nechal komplet přetěsnit za 2500kč i s papírem a veškerým těsněním a nějakým válečkem,a paráda,profesionální přístup pána ze vsi,čerpadlo vrátil zaslepený s origo záslepkama,špatnýma tískama,a papírem na kterém je záruka 2 roky na těsnost..
po výměně hlavy,mi to taky netahlo,třeba do kopce jsem se nad 3000 otáček nemohl dostat a dělala to ta odpojená hadička,byl jsem ztoho v prdeli,ale bylo to tim....je to tady někde na foru,když budeš chtít dohledám tu diskuzy a odkaz ti sem vložim.

Napsal: stř 13.06.2012 17:54
od starynovy
poprosil bych vlozit :wink:

Napsal: stř 13.06.2012 21:12
od Lucifer
radokrno píše:čerpadlo ti nerosí?ani malinko?kápni božskou..
dlouhý starty jsem měl i já ,ale rosilo mi čerpadlo...pekloval jsem se s tim fakt dlouho a všelijak to obcházel,a ve finále jsem na tom provařil zhruba 3000kč,pak jsem ho nechal komplet přetěsnit za 2500kč i s papírem a veškerým těsněním a nějakým válečkem,a paráda,profesionální přístup pána ze vsi,čerpadlo vrátil zaslepený s origo záslepkama,špatnýma tískama,a papírem na kterém je záruka 2 roky na těsnost..
po výměně hlavy,mi to taky netahlo,třeba do kopce jsem se nad 3000 otáček nemohl dostat a dělala to ta odpojená hadička,byl jsem ztoho v prdeli,ale bylo to tim....je to tady někde na foru,když budeš chtít dohledám tu diskuzy a odkaz ti sem vložim.
A kde si tohle sehnal ? 8O 8O ta cena a to jednání i kdyby to bylo na moravě tak by se mi vyplatilo přes celou čr jet kdyby náhodou mi kleklo čerpadlo :)

Napsal: stř 13.06.2012 21:17
od Tompo
Jsou to pořád rakety za starý mrchy i po těch letech. Já teď kupoval čerpadlo jiné, povedlo se mi sehnat 2roky staré, před tím ho majitel kupoval nové, měl to v pěkný leštěnce a pak to rozbil. I tak jsem za něj dával 8000,-, takže 2500,- za přetěsnění i s pístkem je supr kauf :D

Napsal: stř 13.06.2012 21:20
od beny-maser
v Bosch diesl servisu tohle vyjde na 6-7tis

Napsal: stř 13.06.2012 21:51
od Lucifer
Tak jestli jste viděli co všechno je v tom čerpadle schovanýho tak tu cenu chápu.

Viz tady

http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... r-m51.html
http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... uctif.html

Napsal: stř 13.06.2012 22:02
od radokrno
Lucifer píše:
radokrno píše:čerpadlo ti nerosí?ani malinko?kápni božskou..
dlouhý starty jsem měl i já ,ale rosilo mi čerpadlo...pekloval jsem se s tim fakt dlouho a všelijak to obcházel,a ve finále jsem na tom provařil zhruba 3000kč,pak jsem ho nechal komplet přetěsnit za 2500kč i s papírem a veškerým těsněním a nějakým válečkem,a paráda,profesionální přístup pána ze vsi,čerpadlo vrátil zaslepený s origo záslepkama,špatnýma tískama,a papírem na kterém je záruka 2 roky na těsnost..
po výměně hlavy,mi to taky netahlo,třeba do kopce jsem se nad 3000 otáček nemohl dostat a dělala to ta odpojená hadička,byl jsem ztoho v prdeli,ale bylo to tim....je to tady někde na foru,když budeš chtít dohledám tu diskuzy a odkaz ti sem vložim.
A kde si tohle sehnal ? 8O 8O ta cena a to jednání i kdyby to bylo na moravě tak by se mi vyplatilo přes celou čr jet kdyby náhodou mi kleklo čerpadlo :)
tady u nás na Vysočině... chlápek dělal prý v mercedesu,a dal mi fakt plnej pytlík těnění a takovej váleček.. těsnění sehnal,vyměnil komplet zakrytoval,dal lejstro a vzal si 2500kč a to do týdne.čerpadlo jsem nasadil nastavil předvstřik,a volnoběžný otáčky a dobrý...dokonce mina tom víčku při štelování zůstala sedmička oříšek tak silně,že jsem ho tam na tý jedný divný hlavičce šroubu nechal a je tam dodnes kdyby něco 8) kontakt kdyby někdo chtěl tak dodám po optání zda-li mohu.

Napsal: stř 13.06.2012 22:11
od radokrno
Tompo píše:Jsou to pořád rakety za starý mrchy i po těch letech. Já teď kupoval čerpadlo jiné, povedlo se mi sehnat 2roky staré, před tím ho majitel kupoval nové, měl to v pěkný leštěnce a pak to rozbil. I tak jsem za něj dával 8000,-, takže 2500,- za přetěsnění i s pístkem je supr kauf :D
já poprvé nechal přetěsnit u jednoho pána a potom jsem sehnal dvě,jedno za 6000kč a druhý za výměnu prvního a obě na hovno..po odvolání o vrácení jsem přišel o 2400kč a trvalo to půl roku tahanic a i tak mi nikdo nevěřil,že 1 bylo ucpaný od spoda adruhý mrtvý na ru hlavičku elektronickou.
po druhým přetěsnění mi bylo řečeno ,že ten co to přetěsnoval poprvý tak je jelito narval tam jiný oringy s jinýma rozměrama a to jen dva,pod víčkemnějaký starý a dole na boku u pístku nějakou samodomo.prostě nedá sevěřit nikomu...ale tenhle člověk si na nic nehrál přijel si pro něj,ve starým fiatu punto a pak mi ho ve 22:00 večer i dovezl,ve flanelový košily a obvázanou rukou fáčem :P

Napsal: sob 23.06.2012 11:01
od Archon
Dobrý den já jsem sehnal jine cerpadlo a prave bych potreboval sehnat nekoho kdo by mi ho pretesnil a vymenil ten zpetny ventilek, nez ho budu dava zpet do auta, tak bych chtel poprosit jestli byste mi poskytl kontakt na toho pána který to delá za 2500 :) moc by mi to pomohlo. A náhodou nejaky návod na výmenu cerpadla by se asi nikde nenasel?

Napsal: sob 23.06.2012 12:12
od haCR
Čerpadlo vytáhneš tak, že vytáhneš polstrování z kufru (to co kryje i rezervu) a tam vidíš černou záslepku, odšroubuješ 4 šrouby s křížovou hlavou, sundáš ji, odpojíš konektor u elektriky a hadičky; u benzínovýho motoru mám 2, nevím jak ty u ropáka. Pak vyšroubuješ velkou plastovou matku a celý to zařízení(je tam čerpadlo i plovák) a vytáhneš ven z nádrže. Dál už je to na tobě.

Napsal: sob 23.06.2012 13:40
od Tompo
On myslel vstřikovací čerpadlo:-). Jinak to celkem jde, lepší shodit celé sání, odpojit vysokotlaké trubky od čerpala ke vstřikům. Nejhorší bývá polevit celý ten bazmek, co vede skrz k plochému řemenu, který se teda taky musí sundat...

Napsal: ned 24.06.2012 20:05
od radokrno
bohužel se mi nedaří vyhledat diskuzi o výměně hlavy,kteropujsemprodělal tam byla diskuze io čerpadlu,nechce mi to ukázat starší příspěvky,ale jen jednu stránku se staršími příspěvky.na sundání je lepší stahovák,alejde to i bez něj,,nebo já to tak odtrhnul,ale museljsemsi dvakrát zavolat jestli za to mám fakt vzít nebo jak teda.každopádně je potřeba si zaaretovat spodek,nebo aspon je to lepší.

Napsal: ned 24.06.2012 20:08
od beny-maser
stahovák není potřeba jen je třeba do toho jedním jebem praštit přes měděnou tyčku

Napsal: stř 26.09.2012 20:16
od radokrno
poprosil bych Archona aby sdělil svou zkušenost s tim kontaktem tady na vysočině.děkuji,jen pro pořádek.

Napsal: čtv 27.09.2012 13:26
od Lucifer

Napsal: čtv 27.09.2012 15:02
od starynovy
http://forum.e30.cz/naftove-cerpadlo-bosch-t28940.html asi si myslel toto.. ´´Ty sis cerpadlo pretesnoval sam? Na to jsou spec. firmy, cerpadlo se po takovemto zasahu musi seridit na stolici. Do toho bych se tedy nepoustel ....´´ ->z takych ludi ziju servisy :D

Napsal: čtv 27.09.2012 16:47
od beny-maser
to je blbost :!:
seřízení na stolici je pěkná věc,ale doma to dáš taky a pokud si s tím vyhraješ pojede to lépe. Pokud se někdo nebojí to čerpadlo rozebrat tak nastavení již není nic složitého na co by nestačil klíč, kaldivo a tyčka např.z goly.