Stránka 1 z 1
Napsal: ned 10.06.2012 23:49
od R_O_B
Zdravim poridil jsem tuto petku s timto motorem a potreboval bych par rad. Motor odspoda vubec netahne jako kdyby umrelo turbo ale pritom auto vubec nehuli a taky mam dlouhe teple starty. Pred par dny jsem mel vse rozdelane turbo jsem vycistil, komplet potrubi + cooler + sani a vysledek je takovy ze to jede jeste hur uz si s tim nevim rady. Dekuji za kazdou pomoc.
Napsal: pon 11.06.2012 01:00
od darklord
To bude skorej na repas cerpadla ak to dlho startuje, skus pohladat tu na fore, celkom casto sa to riesi
Napsal: pon 11.06.2012 20:42
od radokrno
starty stopro čerpadlo,netahne?třeba jenom ta hadička,která je spod sání napíchlá na snímač tlaku vzduchu,a tu jsi musel určitě odpojit když jsi sundaval sání..
Napsal: pon 11.06.2012 20:53
od radokrno
čerpadlo ti nerosí?ani malinko?kápni božskou..
dlouhý starty jsem měl i já ,ale rosilo mi čerpadlo...pekloval jsem se s tim fakt dlouho a všelijak to obcházel,a ve finále jsem na tom provařil zhruba 3000kč,pak jsem ho nechal komplet přetěsnit za 2500kč i s papírem a veškerým těsněním a nějakým válečkem,a paráda,profesionální přístup pána ze vsi,čerpadlo vrátil zaslepený s origo záslepkama,špatnýma tískama,a papírem na kterém je záruka 2 roky na těsnost..
po výměně hlavy,mi to taky netahlo,třeba do kopce jsem se nad 3000 otáček nemohl dostat a dělala to ta odpojená hadička,byl jsem ztoho v prdeli,ale bylo to tim....je to tady někde na foru,když budeš chtít dohledám tu diskuzy a odkaz ti sem vložim.
Napsal: stř 13.06.2012 17:54
od starynovy
poprosil bych vlozit

Napsal: stř 13.06.2012 21:12
od Lucifer
radokrno píše:čerpadlo ti nerosí?ani malinko?kápni božskou..
dlouhý starty jsem měl i já ,ale rosilo mi čerpadlo...pekloval jsem se s tim fakt dlouho a všelijak to obcházel,a ve finále jsem na tom provařil zhruba 3000kč,pak jsem ho nechal komplet přetěsnit za 2500kč i s papírem a veškerým těsněním a nějakým válečkem,a paráda,profesionální přístup pána ze vsi,čerpadlo vrátil zaslepený s origo záslepkama,špatnýma tískama,a papírem na kterém je záruka 2 roky na těsnost..
po výměně hlavy,mi to taky netahlo,třeba do kopce jsem se nad 3000 otáček nemohl dostat a dělala to ta odpojená hadička,byl jsem ztoho v prdeli,ale bylo to tim....je to tady někde na foru,když budeš chtít dohledám tu diskuzy a odkaz ti sem vložim.
A kde si tohle sehnal ?

ta cena a to jednání i kdyby to bylo na moravě tak by se mi vyplatilo přes celou čr jet kdyby náhodou mi kleklo čerpadlo

Napsal: stř 13.06.2012 21:17
od Tompo
Jsou to pořád rakety za starý mrchy i po těch letech. Já teď kupoval čerpadlo jiné, povedlo se mi sehnat 2roky staré, před tím ho majitel kupoval nové, měl to v pěkný leštěnce a pak to rozbil. I tak jsem za něj dával 8000,-, takže 2500,- za přetěsnění i s pístkem je supr kauf

Napsal: stř 13.06.2012 21:20
od beny-maser
v Bosch diesl servisu tohle vyjde na 6-7tis
Napsal: stř 13.06.2012 21:51
od Lucifer
Napsal: stř 13.06.2012 22:02
od radokrno
Lucifer píše:radokrno píše:čerpadlo ti nerosí?ani malinko?kápni božskou..
dlouhý starty jsem měl i já ,ale rosilo mi čerpadlo...pekloval jsem se s tim fakt dlouho a všelijak to obcházel,a ve finále jsem na tom provařil zhruba 3000kč,pak jsem ho nechal komplet přetěsnit za 2500kč i s papírem a veškerým těsněním a nějakým válečkem,a paráda,profesionální přístup pána ze vsi,čerpadlo vrátil zaslepený s origo záslepkama,špatnýma tískama,a papírem na kterém je záruka 2 roky na těsnost..
po výměně hlavy,mi to taky netahlo,třeba do kopce jsem se nad 3000 otáček nemohl dostat a dělala to ta odpojená hadička,byl jsem ztoho v prdeli,ale bylo to tim....je to tady někde na foru,když budeš chtít dohledám tu diskuzy a odkaz ti sem vložim.
A kde si tohle sehnal ?

ta cena a to jednání i kdyby to bylo na moravě tak by se mi vyplatilo přes celou čr jet kdyby náhodou mi kleklo čerpadlo

tady u nás na Vysočině... chlápek dělal prý v mercedesu,a dal mi fakt plnej pytlík těnění a takovej váleček.. těsnění sehnal,vyměnil komplet zakrytoval,dal lejstro a vzal si 2500kč a to do týdne.čerpadlo jsem nasadil nastavil předvstřik,a volnoběžný otáčky a dobrý...dokonce mina tom víčku při štelování zůstala sedmička oříšek tak silně,že jsem ho tam na tý jedný divný hlavičce šroubu nechal a je tam dodnes kdyby něco

kontakt kdyby někdo chtěl tak dodám po optání zda-li mohu.
Napsal: stř 13.06.2012 22:11
od radokrno
Tompo píše:Jsou to pořád rakety za starý mrchy i po těch letech. Já teď kupoval čerpadlo jiné, povedlo se mi sehnat 2roky staré, před tím ho majitel kupoval nové, měl to v pěkný leštěnce a pak to rozbil. I tak jsem za něj dával 8000,-, takže 2500,- za přetěsnění i s pístkem je supr kauf

já poprvé nechal přetěsnit u jednoho pána a potom jsem sehnal dvě,jedno za 6000kč a druhý za výměnu prvního a obě na hovno..po odvolání o vrácení jsem přišel o 2400kč a trvalo to půl roku tahanic a i tak mi nikdo nevěřil,že 1 bylo ucpaný od spoda adruhý mrtvý na ru hlavičku elektronickou.
po druhým přetěsnění mi bylo řečeno ,že ten co to přetěsnoval poprvý tak je jelito narval tam jiný oringy s jinýma rozměrama a to jen dva,pod víčkemnějaký starý a dole na boku u pístku nějakou samodomo.prostě nedá sevěřit nikomu...ale tenhle člověk si na nic nehrál přijel si pro něj,ve starým fiatu punto a pak mi ho ve 22:00 večer i dovezl,ve flanelový košily a obvázanou rukou fáčem

Napsal: sob 23.06.2012 11:01
od Archon
Dobrý den já jsem sehnal jine cerpadlo a prave bych potreboval sehnat nekoho kdo by mi ho pretesnil a vymenil ten zpetny ventilek, nez ho budu dava zpet do auta, tak bych chtel poprosit jestli byste mi poskytl kontakt na toho pána který to delá za 2500

moc by mi to pomohlo. A náhodou nejaky návod na výmenu cerpadla by se asi nikde nenasel?
Napsal: sob 23.06.2012 12:12
od haCR
Čerpadlo vytáhneš tak, že vytáhneš polstrování z kufru (to co kryje i rezervu) a tam vidíš černou záslepku, odšroubuješ 4 šrouby s křížovou hlavou, sundáš ji, odpojíš konektor u elektriky a hadičky; u benzínovýho motoru mám 2, nevím jak ty u ropáka. Pak vyšroubuješ velkou plastovou matku a celý to zařízení(je tam čerpadlo i plovák) a vytáhneš ven z nádrže. Dál už je to na tobě.
Napsal: sob 23.06.2012 13:40
od Tompo
On myslel vstřikovací čerpadlo:-). Jinak to celkem jde, lepší shodit celé sání, odpojit vysokotlaké trubky od čerpala ke vstřikům. Nejhorší bývá polevit celý ten bazmek, co vede skrz k plochému řemenu, který se teda taky musí sundat...
Napsal: ned 24.06.2012 20:05
od radokrno
bohužel se mi nedaří vyhledat diskuzi o výměně hlavy,kteropujsemprodělal tam byla diskuze io čerpadlu,nechce mi to ukázat starší příspěvky,ale jen jednu stránku se staršími příspěvky.na sundání je lepší stahovák,alejde to i bez něj,,nebo já to tak odtrhnul,ale museljsemsi dvakrát zavolat jestli za to mám fakt vzít nebo jak teda.každopádně je potřeba si zaaretovat spodek,nebo aspon je to lepší.
Napsal: ned 24.06.2012 20:08
od beny-maser
stahovák není potřeba jen je třeba do toho jedním jebem praštit přes měděnou tyčku
Napsal: stř 26.09.2012 20:16
od radokrno
poprosil bych Archona aby sdělil svou zkušenost s tim kontaktem tady na vysočině.děkuji,jen pro pořádek.
Napsal: čtv 27.09.2012 13:26
od Lucifer
Napsal: čtv 27.09.2012 15:02
od starynovy
http://forum.e30.cz/naftove-cerpadlo-bosch-t28940.html asi si myslel toto.. ´´Ty sis cerpadlo pretesnoval sam? Na to jsou spec. firmy, cerpadlo se po takovemto zasahu musi seridit na stolici. Do toho bych se tedy nepoustel ....´´ ->z takych ludi ziju servisy

Napsal: čtv 27.09.2012 16:47
od beny-maser
to je blbost
seřízení na stolici je pěkná věc,ale doma to dáš taky a pokud si s tím vyhraješ pojede to lépe. Pokud se někdo nebojí to čerpadlo rozebrat tak nastavení již není nic složitého na co by nestačil klíč, kaldivo a tyčka např.z goly.