Stránka 1 z 1

Napsal: ned 10.06.2012 17:00
od duckling8
zdravim, mam E34 2.0l vanos a chtel bych se zeptat mam do toho vrazet penize a nebo treba tam dat neco silnejsiho? Treba by se mi libil motor 3.0l ale nevim jestli V6 nebo V8 ? Nebo 3.5l ? Nevim,chtel bych radu na vykon,praci a finance diky. . .

Napsal: ned 10.06.2012 17:16
od darklord
V6 motor od BMW? Taky sa nemontoval do ziadnej E34, a boh vie ci sa vobec nejaka V6 niekedy v BMW vyrabala. Pokial mas R6 2.0 vanos, tak uvazuj len o R6 motoroch, kvoli V8 by si musel prekopat cely motorovy priestor. Asi najlepsie co sa da urobit s minimom uprav je nahodit M52B28 z E39 a naskladat na to sanie a elektriku z M50B25TU. Davat miesto M50 starsi motor typu M30 mi pride nerozumne.

Napsal: ned 10.06.2012 18:07
od Kail
Píšu to co všem - jestli tvoje auto není uplná raritní leštěnka se 100tis na tachu tak nemá cenu to vůbec řešit (a kdyby snad byla,akorát by jsi jí takovou úpravou do budoucna snížil cenu),radši prodej a kup silnější.Není to zdaleka jen o motoru...

Napsal: ned 10.06.2012 20:25
od beny-maser
přesně :!:
a nebo si kup čip,je to lepší něž měnit motor za jinej typ, to co dáš za přestavbu(myšleno papírovou legalizaci) stojej ty nejlevnější čipy na benzína.

Napsal: ned 10.06.2012 21:34
od KKKuba
Čip na atmosferickej benzín jsou vyhozený peníze, co tam chceš ladit? Plnící tlak asi těžko, bohatost směsi ti nepomůže když tam stejně nedokážeš narvat víc vzduchu a posunutí omezovače pomůže trochu max při řazení, ale jinak to vliv nemá na nic..

Jak už je tu psáno, nejlevnější zvýšení výkonu je koupě silnějšího auta, pokuď chceš jezdit za rozumný peníze tak jdi do vanosový 525i, pokuď chceš výkon za každou cenu tak 535i, popř nějakej osmiválec..

Sám mám 525i s motorem M50 a jede to hezky, díky dlouhý převodovce tam v 90ti lupneš trojku, plyn na podlahu a předjíždíš zaraženej v sedačce, a to není zdaleka nejsilnější motorizace co se dá sehnat...

Napsal: pon 11.06.2012 09:36
od duckling8
diky,a takze cip je na ho*no ?

Napsal: pon 11.06.2012 09:44
od ada540i
U e34 520i je čip opravdu k ničemu.

Napsal: pon 11.06.2012 11:37
od Kail
Taky se přimlouvám k tomu že čip je k ničemu.

Napsal: pon 11.06.2012 12:01
od Rendis
Každý rozumný člověk tady Ti musí říct,že pokud chceš výkon musíš do jiné motorizace. Já si tím prošel také.Moje první bylo 1.8i a taky jsem řešil vačky a čip a nitro :) No a dnes mám M5

Napsal: pát 15.06.2012 00:53
od haCR
Vážně nejlepší varianta chvíli ještě pojezdit a pak prodat a koupit něco se silnějším motorem...
Rendis: Doufám, že se taky jednou dožiju vytouženýho e34 M5

Napsal: pát 15.06.2012 07:39
od beny-maser
čip ti zvedne výkon o cca 10% ty lepší o 20%.Na zvíšení výkonu nemusí mít auto turbo,ale stačí změnit palivovou mapu na úkor rezerv,které v motoru ještě jsou a emisních limitů.
Jinak taky mohu doporučit povozit se a potom tohle auto prodat a pořídit něco silnějšího,protože objem ničím nenahradíš.

Napsal: pát 15.06.2012 09:52
od duckling8
to bych udelal ze bych ho prodal ale nemuzu,auto uz mam vyvarene komplet,na sport podvozku,kola ale to muzu sundat a dat na jiny ale mam to i v laku takze mi zustane 2.0l

Napsal: pát 15.06.2012 10:00
od Mishak
Zkusil byl dál reálně pátrat po jiné R6. Ona už dvouapůle tě posune o hodně dál. Na V8 zapomeň. ALe jedna R6 za by měla bejt sranda...a to možná i v rovině z m50 na M52 z E39. Nebo pokud je to fakt epesní stav, tak na to dej inzerát za nějakou vyšší sumu a třeba se někdo ozve.

Napsal: pát 15.06.2012 10:04
od Kail
No s tím se u atmosféry moc souhlasit nedá,většina lidí ti řekne že bez úprav motoru je chip vyhozenej peníz.
Reálný nárůst výkonu u atmosféry je sotva 5%,na jízdě to prakticky nepoznáš,snad jen to posunutí omezovače,ale to je u takovýho auta k ničemu...

Prostě jak říkáš,objem nenahradíš :wink: .
Jednou mi jeden frajer s 1.8L říkal že to má načipovaný na 3.5L :lol:

Napsal: pát 15.06.2012 10:51
od ada540i
Jestli to auto máš rád a chceš jen pár koní navíc a neni ti líto dá se říct vyhozených peněz, tak bych spíš investoval do svodů, výfuku, hlavy válců apodobně, a potom to třeba chipnout na míru od profíka. Nebo jestli si šikovnej a s autama to umíš, tak přehodit motor neni zas takovej hardcore. Někdo to má třeba jako koníčka...

Napsal: pát 15.06.2012 22:42
od KKKuba
V tomhle případě bych asi doporučil swap za 2.5 R6, motory jsou to vzhledově prakticky identický a když trošku "pomůžeš" tomu aby byl nečitelnej typ motoru tak máš velkou šanci že STK projdeš naprosto legálně, samozřejmě za předpokladu že bude zbytek auta v cajku a že si nebudeš na techniky otvírat hubu... :wink: