Stránka 1 z 1

Napsal: sob 09.06.2012 13:08
od sedmicee
Ahojte, stala se mi dnes strašná věc na e39 touring, nasednu do auta, nastartuji cekám do spadnutí ručičky zvýšeného volnoběhu za studena spadne, zařadím 'R' vycouvám, rozjedu se směrem ke stavebninám cca 1km
zastavím nechám vrčet na 'P' a jdu pro pitle s potěrem, jak se vracím k autu, cítím smrad spáleniny, a auto chcíplé ''panika'' otevřu kapotu, uškvařený konektor od ''map cooling'' termostatu a na liště se vstříkama- oboje jsem odpojil, - otočím klíčkem bc hláška: MOTORNOTPROGRAMM a GETRIEBENOTPROGRAMM - já infarktový stav - skusím nastartovat, s nouzákem jsem se dokuckal domů. no fuj- bojím se jestli se nespálila jednotka motoru a převodovky - stalo se to před půl hoďkou - jsem z toho rozhozený.

Napsal: sob 09.06.2012 14:42
od matiz
Jednotky bys nemel tak lehce zlikvidovat, preci jsou jen chranene a vic nez palubni napeti se ti nikde dostat nemohlo. Byl bych vicemene v klidu. Muze tam byt ale nasekano spousta chyb kvuli cemuz ti to jede v nouzaku.

Napsal: sob 09.06.2012 15:39
od sedmicee
matiz píše:Jednotky bys nemel tak lehce zlikvidovat, preci jsou jen chranene a vic nez palubni napeti se ti nikde dostat nemohlo. Byl bych vicemene v klidu. Muze tam byt ale nasekano spousta chyb kvuli cemuz ti to jede v nouzaku.
díky moc za odpověď, napichl jsem to, chyb jak noha
ale nejde se napíchnout na jednotku převodovky EGS - :( což šlo.
Začlo to hořet od coolig map termostatu, zkrat nebo něco, den předtím jsem vše prostříkával kontoxem- snad to nebude tím - celých 24hodin jelo v pohodě, pak smrad a tohle