Stránka 1 z 2

Napsal: stř 06.06.2012 20:13
od 524td
Všechny zdravím a chci se zeptat jestli má někdo z vás srovnání v jízdě v 535i V8 (E39) a 540i V8 (E39) limoška? Myslím jak pohodovou tak ostřejší jízdu. Řeším brouka v hlavě, tak potřebuji slyšet nějaké zkušenosti. Všem předem děkuji za odpovědi.

Napsal: čtv 07.06.2012 13:03
od ada540i
535i má výrazně nižší kroutící moment. Pokud koukáš po automatu, tak při pohodové jízdě to ani neni znát. Při ostřejší tam ten krouťák chybí. Jinak u manuálu budeš muset 535i víc točit, nebo počítat s menším zátahem od nízkých otáček (535i má 5kvalt, 540i 6kvalt). Taky záleží jestli chceš s Vanosem nebo bez. 540i s Vanosem v manuálu táhne prakticky od volnoběhu.

Takže jestli chceš auto na svižnější jízdu tak 540i. Jinak 530i R6 jede taky slušně. 535i snad jedině pokud chceš V8 a 540i si nesehnal, nebo bude v super stavu.

Napsal: čtv 07.06.2012 21:38
od Strosek
Potvrzuju velmi citelný rozdíl v krouťáku. 4l v automatu spráská 3,5 v manuálu jako prd.
ta 3,5 má blíž k 3l jak ke 4l

Přirovnal bych to k rozdílu mezi 2l a 2,5l v E30 = nebe a dudy.

Což bys ty jako ortodoxní manuálař určitě těžko přenášel přes srdce. :twisted:

Napsal: čtv 07.06.2012 21:53
od Berserg
Jedině 4 litr!!! Já mám sice jen 2,8-a abych řekl pravdu....ale nic! Tady na foru se zrovna prodává jedna 540i-borec je z Brna,auto s investicema,ale řekl bych za pár šupů! Jdi do 4litru-jel jsem v tom a od té doby hůř spím! :twisted:

Napsal: čtv 07.06.2012 22:20
od 524td
Vím jak jede 540i v manuálu, ale zajímala mě ta 535i V8 (180kW) v manuálu, s tou jsem neměl nikdy možnost se projet. Rozhoduji se jestli koupit celkově horší 540i, nebo libovou 535i. Každopádně nikdo z vás mi to neusnadnil. :( :roll: Zatím díky všem za názory.

Napsal: čtv 07.06.2012 22:34
od Strosek
524td píše:Vím jak jede 540i v manuálu, ale zajímala mě ta 535i V8 (180kW) v manuálu, s tou jsem neměl nikdy možnost se projet. Rozhoduji se jestli koupit celkově horší 540i, nebo libovou 535i. Každopádně nikdo z vás mi to neusnadnil. :( :roll: Zatím díky všem za názory.


No tak jo. 3,5 V8 je dobrá :twisted:

Není, musíš počkat, nebo budeš za chvíli řešit svou nespokojenost.

Je to fakt o hodně línější.

Tak zastav svou techniku do mého kombajna. :twisted:

A já rozprodám svý agregáty.

Já bych se moc do E39 nehrnul. E34 je poslední mechanicky dobře udělanej brambor.

Nebudeš z toho auta mít žádnou radost. Znáš se. :twisted:

Napsal: čtv 07.06.2012 22:53
od Rejchy
Já ti to taky neusnadním :) S 540i jsem nikdy nejel,takže srovnávat nemůžu,ale aspoň se podělím o zkušenost s nevanosovou třiapůlou.Rozhodně nemám pocit že je ten motor zbytečný jak někteří tvrdí.Na pohodové svižné ježdění naprosto stačí a má podle mě i rozumnou spotřebu.Ale chybí tomu motoru vršek,hlavně při vyšší rychlosti tam ten kopanec není.Samozřejmě to auto zrychluje,ale občas se musím podívat na tachometr abych se o tom ujistil :lol:
Prostě na závodění to není,ale za ten V8 sound to stojí.

Napsal: pát 08.06.2012 07:30
od Filozof
není lepší počkat a vzít libovou 540i v manuálu než spěchat a rozhodovat se narychlo ?

Auto nejsou rohlíky a vyplatí se koupit dobrej kousek a když už tak 540i je to nebe a dudy bych řekl jak píšou ostatní.
Radši si připlatím za TOP stav než zbořeninu do které nasypeš hromadu penez a budeš se bít do hlavy co tě ještě čeká a nemine ...

Napsal: pát 08.06.2012 07:46
od ada540i
524td píše:Vím jak jede 540i v manuálu, ale zajímala mě ta 535i V8 (180kW) v manuálu, s tou jsem neměl nikdy možnost se projet. Rozhoduji se jestli koupit celkově horší 540i, nebo libovou 535i. Každopádně nikdo z vás mi to neusnadnil. :( :roll: Zatím díky všem za názory.


Jestli máš možnost koupit libovou 535i, tak si jí vyzkoušej a můžeš porovnat sám, když víš jak jede 540i v manuálu. Ale jestli si to myslel tak, že 535i všeobecně stojí míň než 540i a máš omezenej rozpočet, tak bych rozhodně počkal a šetřil na 540i, protože ty auta tu jsou každou chvíli na prodej. A jak už někdo psal, u auta se rozhodně vyplatí počkat. Já vybíral přes půl roku...

Když napíšeš víc o tom co řešíš, tak ti třeba někdo rozhodování usnadní. Takhle je to jen konstatování faktů a vlastních pocitů. V prvním příspěvku si psal, že řešíš brouka v hlavě, tak toho brouka trochu víc rozepiš. :)

Napsal: pát 08.06.2012 08:46
od 524td
ada540i píše:
524td píše:Vím jak jede 540i v manuálu, ale zajímala mě ta 535i V8 (180kW) v manuálu, s tou jsem neměl nikdy možnost se projet. Rozhoduji se jestli koupit celkově horší 540i, nebo libovou 535i. Každopádně nikdo z vás mi to neusnadnil. :( :roll: Zatím díky všem za názory.


Jestli máš možnost koupit libovou 535i, tak si jí vyzkoušej a můžeš porovnat sám, když víš jak jede 540i v manuálu. Ale jestli si to myslel tak, že 535i všeobecně stojí míň než 540i a máš omezenej rozpočet, tak bych rozhodně počkal a šetřil na 540i, protože ty auta tu jsou každou chvíli na prodej. A jak už někdo psal, u auta se rozhodně vyplatí počkat. Já vybíral přes půl roku...

Vyzkoušet si ji nemohu, stojí 870km od mého bydliště. :D
Jinak brouk v hlavě = přechod z 540i 6q E34 limo na 540i 6q E39 nebo 535i vše V8. Také zvažuji, jestli nezainvestuji do své E34 a nechám si ji dalších X-let.

Napsal: pát 08.06.2012 10:59
od Filozof
524td píše:
ada540i píše:
524td píše:Vím jak jede 540i v manuálu, ale zajímala mě ta 535i V8 (180kW) v manuálu, s tou jsem neměl nikdy možnost se projet. Rozhoduji se jestli koupit celkově horší 540i, nebo libovou 535i. Každopádně nikdo z vás mi to neusnadnil. :( :roll: Zatím díky všem za názory.


Jestli máš možnost koupit libovou 535i, tak si jí vyzkoušej a můžeš porovnat sám, když víš jak jede 540i v manuálu. Ale jestli si to myslel tak, že 535i všeobecně stojí míň než 540i a máš omezenej rozpočet, tak bych rozhodně počkal a šetřil na 540i, protože ty auta tu jsou každou chvíli na prodej. A jak už někdo psal, u auta se rozhodně vyplatí počkat. Já vybíral přes půl roku...

Vyzkoušet si ji nemohu, stojí 870km od mého bydliště. :D
Jinak brouk v hlavě = přechod z 540i 6q E34 limo na 540i 6q E39 nebo 535i vše V8. Také zvažuji, jestli nezainvestuji do své E34 a nechám si ji dalších X-let.


Myslím si že poslední 3tí možnost bude ta nejlepší. Mám sice 525i ale taky do ni investuji protože prostě za ty prachy to svezení nikde nedostaneš.

Do E39 budeš sypat uplně jinou vatu a bude se ti stýskat po E34 to mi mužeš věřit.
Kolik lidí tady vzpomínalo na E34 a pak se někteří vraceli zpět.
Prostě E39 je jinde a navíc je to tuctové auto ...E34 i dnes lidi obdivují pokud je v dobrém stavu. Sám jsem se divil co mi kdo řekl za poslední rok a jak někteří byli nadšení.

A mít 540i e34 asi bych neměnil.
Pokud ano jedině do E65 745i nebo 750i nebo E38 to jsou zajimavé auta ale zase uplně něčím jiným...luxus a pohodlí a výbava ... :wink:

Je to samo na tobě, tak si sepiš pro a proti. :wink:

Napsal: pát 08.06.2012 11:26
od nuny
Jak píše Filozof......"jen bych opakoval jeho slova" .....Do E39 budeš sypat uplně jinou vatu a bude se ti stýskat po E34 to mi mužeš věřit.
Kolik lidí tady vzpomínalo na E34 a pak se někteří vraceli zpět........
Přesně můj případ :roll:

Napsal: pát 08.06.2012 13:58
od Rejchy
Tak to se taky přimlouvám za ponechání E34.Mě E39 krom větší bezpečnosti a hezčího interieru ničím neoslovila.

Napsal: pát 08.06.2012 14:04
od ada540i
524td píše:Vyzkoušet si ji nemohu, stojí 870km od mého bydliště. :D
Jinak brouk v hlavě = přechod z 540i 6q E34 limo na 540i 6q E39 nebo 535i vše V8. Také zvažuji, jestli nezainvestuji do své E34 a nechám si ji dalších X-let.


No když je to takhle, tak bych si asi nechal to co máš, protože by sis výkonově pohoršil. Má to cenu jedině pokud se ti líbí e39 víc než e34. Já když řešil nástupce mojí staré e39 525tds, tak jsem koukal po e60 a po vyzkoušení asi patnácti aut jsem koupil zase e39 tentokrát 540i 6q 2001 ikdyž bych za stejné peníze mohl mít e60. A neřekl bych, že je to tuctové auto :) ono taky záleží na stavu. e34, e39 i e60 dokáže vypadat jako tuctové auto, ale pokud jsou v udobré kondici, tak každé z nich dokáže zaujmout.

Nedávno jsem odtahoval tátovo auto od nehody a jeden přihlížející se mě přišel zeptat na BMW, jestli je v tom opravdu V8 a jak to jezdí atd. Dokonce i přítomným policistům se moc líbilo :) Prostě záleží na vkusu.

Jinak servis e39 je taky někde jinde oproti e60. Takže tenhle faktor je třeba zvážit. Nemyslím si že by e39 byla náročná na údržbu, ale e34 bude asi levnější no...

Napsal: pon 11.06.2012 12:20
od 524td
Tak je asi rozhodnuto, E34 zůstává doma. :wink:

Napsal: pon 11.06.2012 12:23
od beny-maser
:potlesk:

Napsal: pon 11.06.2012 19:34
od ACDC
Mám (v podstatě) 535i E39, je na plyn. Není to závoďák, ale svezení pěkné, zvuk super. Jinak podle hodně různých reakcí, názorů ap je E39 jedno z nejlepších kdy vyrobených aut. A znám se s dost automechaniky i profi BMW a podle nich je to s E34 naopak..

Napsal: pon 11.06.2012 19:58
od beny-maser
a já to slyšel od hodně lidí právě naopak.

Napsal: pon 11.06.2012 20:23
od ada540i
Já si myslim, že e34 je hodně spolehlivý auto. e39 už je trošku modernější (podvozek, motory, elektronika) a to sebou přináší náchylnosti k poruchám, ale pořád je to kvalitní práce a hlavně klasické BMW, což mi právě chybělo u e60.

Napsal: pon 11.06.2012 21:30
od 524td
Mě se E39 osobně také líbí, ale je fakt, že jsem již také slyšel, že nevydrží tolik co E34, hlavně zadní náprava. Měl jsem nedávno zájem o jednu E39 540i 6g z Německa. Chvíli jsem si s němcem psal a nakonec jsem ho požádal o fotky lehce zrezlých míst jak tvrdil. Byl jsem dost udivený, že je auto totálně prohnilé a to naprosto všude. Byl to rok 99. Čekal bych, že antikorozní ochrana bude u E39 už trochu lepší než u předchozích modelů.