Stránka 1 z 1

Napsal: stř 06.06.2012 11:46
od Filozof
Zní to zvláštně ale koukám se po ledničce co by pasovala do E34 nejlépe nějakej original z E38 nebo koupit něco co by pasovalo a hodilo se do auta a dokázalo hlavně chladit když pak v létě je venku 35 a chci mít vychlazené nápoje a jídlo aspon na 8C.

Kávovar jsem si všiml taky prodávají do auta.

Máte někdo aspon lednici v autě či kávovar ?

Kávovar je už takovej úlet co mě napadl ale existuje to do aut a prodává se tak proč nemít nějakej COFFEE paket a chlaďák :D

Doporučtě mi co pořídit nebo co máte vy . :)

třeba zde něco prodávají ale raději bych BMW style

Autolednice
http://www.cenyzbozi.cz/?zbozi=AUTOLEDNI%C4%8CKA

Auto kávovar

http://www.heureka.cz/?h[fraze]=k%C3%A1vovar+do+auta

Napsal: stř 06.06.2012 13:20
od Snejk
problem tech vsech lednic je, ze jsou na bazi peltierovejch clanku coz je sice srandovni technologie i to celkem chladi ale pomalu a malo... takze je to spis jen takova nouzovka... a vetsinou je to fourmou tech tasek a krabic a to nikam nezabudujes...
jooo origo autolednice jako je treba v e38,65 atd.. tak to je jina liga. to je klasicka kompresorova lednice a ta chladi jak krava.. ona teda umi i slusne mrazit :)
navic je to vetsinou jako zastavba misto skivaku, nebo do e34 se davala jako podrucka (zadni cast tunelu)...
no a dalsi varianta sou klimatizovane prihradky, ty umi taky krasne drzet piti studeny... na tech cca 8°..
takze bud si kup poradnou lednici z e38 misto skivaku ale asi te bude srat porad lozit dozadu nebo si kup e65 a mas krasnou lednici na 2L piti a jidla primo pod rukou...

Napsal: čtv 07.06.2012 07:23
od Filozof
Snejk píše:problem tech vsech lednic je, ze jsou na bazi peltierovejch clanku coz je sice srandovni technologie i to celkem chladi ale pomalu a malo... takze je to spis jen takova nouzovka... a vetsinou je to fourmou tech tasek a krabic a to nikam nezabudujes...

jooo origo autolednice jako je treba v e38,65 atd.. tak to je jina liga. to je klasicka kompresorova lednice a ta chladi jak krava.. ona teda umi i slusne mrazit :)
navic je to vetsinou jako zastavba misto skivaku, nebo do e34 se davala jako podrucka (zadni cast tunelu)...
no a dalsi varianta sou klimatizovane prihradky, ty umi taky krasne drzet piti studeny... na tech cca 8°..
takze bud si kup poradnou lednici z e38 misto skivaku ale asi te bude srat porad lozit dozadu nebo si kup e65 a mas krasnou lednici na 2L piti a jidla primo pod rukou...
No jak to myslíš že to chladí málo ? Ty všechny tašky na 12v co jsou vychladí pouze o pár stupnu nebo jim to trvá věčnost ?
Vydrží to aspon na 10-12hodin pokud někam jdu ? Nemám stím zkušenost. Třeba pokud jedu někam na víkend či podobně.

Jinak z E38 by byl velkej problém to sehnat a předělat do E34 ?

Mě by vyhovoval bud z E38 tedy nebo pak sehnat loketku a do ní a přímo třeba přivést z okruhu klimatizece nejlépe ikdyž ta mam pocit chladí tak na 15C méně asi ne co ?

Nejlepší řešení pro E34 aby to bylo za pár kč a efektivní mám tedy 3 možnosti z E38 lednici pak loketku s lednicí pokud se dá sehnat a nebo si udělat chlazení v přihrádce u spolujezdce ?

Máš nějaké schema či obrázky lednice nebo kde se dá koupit a kolik to asi přijde ?

Díky za info nemám v tomto žádné znalosti jen mě napadlo že s lednicí mam každej rok problém když musím v parnech něco převážet at nějaké jídlo nebo prostě láhve které jsou v horkém autě.

Auto samo když bude další bude bud E38 v plné náloži 740i anebo 745i-750i ale nejlépe facelift který se mi líbí více ale to je hudba budoucnosti tak za cca 1-2roky :D

Napsal: čtv 07.06.2012 13:43
od Strosek
V E28 jsem měl zásuvku na varnou konev = nemusíš hledat jen u novějších.

Ta e28 byla ze Švédska.

Napsal: čtv 07.06.2012 14:12
od JaraX
no ja si do E38 lednici dělal, konkrétně jsem koupil dvě peltierky autolednice, obe jsem vykuchal, použil z nich články, z MDFky udělal box přesně na míru skivaku,potahl alcantarou, zabudoval tam ty 2 chladici elementy, vnitřek vyložil polystyrenem a udělal tam osvětlení. 15min po startu auta spadla teplota na 6-7C a držela se, ovšem mělo to velkou nevyhodou, když jedeš ve dvou, nikdy nepujdeš do zadu pro piti, abys kvuli zastavoval, když jedeš ve 4řech tak to po čase začně srát lidi vzadu že ti furt musí podávat piti. jediny rozumny řešení je lednička po ruce, tzn jak to má E65, to jde nejlip vyřešit nákupem E65 :D ale určitě by šla vyrobit lednice na míru i mezi sedačky, takže pokud jsi kreativni, pust se do toho, klidně bych použil toho peltiera.

co se kávovaru týče, to bych řešil použitym presovačem a měničem, určitě bych tam nedaval překapávač, dyt to se nedá pít.

Napsal: pát 08.06.2012 13:08
od Filozof
JARAX: promyslím to ale raději bych hotové řešení abych to jen napasovat případně zabudoval a zapojil a ono to fungovalo.
Nejlépe nějaká luxusní loketka uprostřed kam něco vleze a hezky to vychladí na těch cca 7-8C :D

Napsal: pát 08.06.2012 20:43
od Misanek
Strosek píše:V E28 jsem měl zásuvku na varnou konev = nemusíš hledat jen u novějších.

Ta e28 byla ze Švédska.
A jak to vypadalo a kde to bylo? S tím sjem se ještě nikdy nesetkal, jestli je to nějaká specialita

Napsal: pát 08.06.2012 21:02
od Strosek
Misanek píše:
Strosek píše:V E28 jsem měl zásuvku na varnou konev = nemusíš hledat jen u novějších.

Ta e28 byla ze Švédska.
A jak to vypadalo a kde to bylo? S tím sjem se ještě nikdy nesetkal, jestli je to nějaká specialita
- mělo to i zásuvku na 220V pro ohřev chladící kapaliny - to čumělo z pod předního nárazníku

Zásuvka pro varnou konec byla u nohou spolujezdce na středovým tunelu.

Napsal: pát 08.06.2012 21:17
od Misanek
o té spirále na ohřev vody vím, ale o zásuvce na konvici jsem nevěděl. Dík za info :wink: