Stránka 1 z 1
Napsal: úte 05.06.2012 13:41
od HIDEN
Ahoj dneska jsem narazil na tohle videjko.To tam má asi nějakej blow off ventil co?
http://www.youtube.com/watch?v=lT1615TlNcU
Napsal: úte 05.06.2012 17:03
od Lucifer
Tak v popiskách na konci videa je chip na +30ps a +70Nm. A nafoukáním 1.5 baru u obyč turba co se dávalo do tdsa nevim možná by to šlo. Ale když jsem pročítal dieselpower fórum tak vždycky měly z 525d turba na tdsu je stejná příruba aby nafoukaly 1.5baru. A stejně se musela upravovat jednotka protože jednotka při 1.4bar tušim už padá do nouzáku. Stačí poštělovat nouzák na 1.6bar.
Najdi si to na dieselpower fóru někdo tam tuším z M51 dostal dost přes 200 kobyl ale motor to nedal. Pak je tam týpek kterej má na m51 v opelu omega 209 kobyl. A furt jezdí dál. Výměnou turba a úpravou ŘJ

Napsal: úte 05.06.2012 17:58
od Tompo
Jestli myslíme toho samýho s Omegou, tak s tím dělá neskutečné kusy, nějakej motor už odpálil, dá další a zkouší, co to snese zase o kus víc...
Napsal: úte 05.06.2012 19:20
od Lucifer
Tmavá omega v kombíku 209kobyl tuším co jsem tam byl posledně
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=tds
Napsal: úte 05.06.2012 21:25
od HIDEN
Takže to takhle syčí protože mu to moc tlačí? Já myslím že ten zvuk dělá asi blowoff ventil. Známej měl na Tds taky 1,5 baru a nijak se to zvukově neprojevovalo.
Napsal: úte 05.06.2012 21:53
od Tompo
Ano, je to zvuk BOV ventilu.
Napsal: úte 05.06.2012 21:53
od beny-maser
jasný to dělá ten ventil jak to pouští ze sání rovnou ven,bude to dělat i na normální tlak,ale nebude to tolik hlasitý(čím višší tlak tím větší randál).
Napsal: stř 06.06.2012 15:48
od rooc
takovou kravinu si cpát do auta...

Napsal: stř 06.06.2012 20:42
od Misanek
Ano, blow off ventil je u dieselu hodně potřeba no...

Napsal: čtv 07.06.2012 01:49
od oldaf
V tý omeze žádnej blowoff ventil není, je v tom mechanika a GT2260 a tlak přes 2bary, proto ten zvuk. Jinak motor jezdil s výkonem 209ps celkem v pohodě, momentálně se na něm roztavily písty při vstřikování nitra.