Stránka 1 z 1

Napsal: sob 26.05.2012 19:42
od berkelay
Ahoj, po výměně vodní pumpy, těsnění pod víkem ventilů a nových svíček začalo podivné chování motoru. Volnoběh při jízdě je oproti dřívějšku trochu zvýšený, cca 900ot/min, když jedu třeba 80km/h tak ručička ekonoměru je na první čárce, dříve byla na nule. Když přibrzďuji až do zastavení, tak ručička ekonoměru jde nahoru a jakmile zastavím, tak spadne na nulu a volnoběh spadne na cca 600ot/min. Je to normální chování ekonoměru? Dříve byl ekonoměr na nule stále jakmile jsem vyřadil a pustil spojku, bez ohledu na rychlost.
O dost větší problém je ten, že dnes po půlhodinové jízdě po dálnici při cca 3,5tis otáčkách jsem sjel na sjezdu a vjel do města. Najednou jsem začal cítit vibrace motoru do 2,5tis otáček, na volnoběh to třáslo celým autem a při jízdě to vypadalo, jakoby nebylo vyvážené kolo. Dojel jsem k cíli otevřel jsem haubnu a koukám, že motor trochu poskakuje. Vypnul jsem ho a po půl hodině jsem jej nastartoval, chytl hned, žádné vibrace, klidný chod v celém spektru otáček, cesta po dálnici 160km+ žádný problém. Přes den jsem pak popojížděl po městě a problém s vibracemi už nenastal. Další problém je ten, že při prudším zrychlení to cuká, v podstatě musím jen velmi zlehka přidávat plyn, jakmile prošlápnu pedál trochu více, tak to vypadá, jakoby motor vynechával.
Samozřejmě že pojedu na diagnostiku, ale nedá mi to spát a rád bych znal možné důvody co by to mohlo být.

Napsal: sob 26.05.2012 21:36
od KKKuba
co jsi tam dal za svíčky???

Napsal: sob 26.05.2012 21:53
od berkelay
ty co tam mají být, NGK BKR6EQUP , jedna stála přes 400kč