Stránka 1 z 1
Napsal: stř 16.05.2012 08:37
od shadou
zajímá mě zda jde zaměnit hlava na motoru M20 2,0i E34 rok 88 , za hlavu z jiného auta s Motorem M20 2,0i.
Je to jedno nebo jsou velké rozdílnosti ve vačkách?
Podle čeho porovnávat ?
díky za rady
Napsal: stř 16.05.2012 10:25
od libovka
Zaměnit jdou.Jen vačky na starích modelech nebyl rozdělovač na hlavě ale na bloku.Tam je pak potřeba abys měl vačku na kterou jde přidělat palec rozdělovače.
Napsal: stř 16.05.2012 17:48
od shadou
takže časování je stejné.
Napsal: stř 16.05.2012 20:58
od Francis
Vačka z M20B20VE (motor s karburátorem z E21 320/6) je dokonce lepší, jede to s ní lépe, není tak "ekologická"

Napsal: čtv 17.05.2012 06:37
od shadou
to je dobré vědět, díky za info. Člověk se pořád učí.
Napsal: čtv 17.05.2012 09:07
od Francis
libovka píše:Zaměnit jdou.Jen vačky na starích modelech nebyl rozdělovač na hlavě ale na bloku.Tam je pak potřeba abys měl vačku na kterou jde přidělat palec rozdělovače.
Auto s M20 motorem už mnoho let nevlastním, ale pokud mě paměť neklame, tak palec je přišroubovaný k rozvodovému kolu a ne k vačce.
Napsal: ned 27.05.2012 20:28
od Misanek
Francis píše:libovka píše:Zaměnit jdou.Jen vačky na starích modelech nebyl rozdělovač na hlavě ale na bloku.Tam je pak potřeba abys měl vačku na kterou jde přidělat palec rozdělovače.
Auto s M20 motorem už mnoho let nevlastním, ale pokud mě paměť neklame, tak palec je přišroubovaný k rozvodovému kolu a ne k vačce.
Taky mám ten dojem
