Stránka 1 z 3
Napsal: stř 09.05.2012 08:57
od clay
Nedávno se mi stalo, že motor měl hrubý zvuk, automat si držel vysoké otáčky (E61 530D, kolem 2/tis místo 1,5tis) a spotřeba šla nahoru. už jsem z toho byl nervózní... samozřejmě mě napadlo, že probíhá regenerace filtru, ale bylo to u neprohřátého motoru (jel jsem 25 km tam, nechal to dvě hodiny stát a při cestě zpět se to dělo)...
co vaše zkušenosti? Čekal bych to hlavně na dálnici nebo při jízdě po cca 30 - 60 min.
Napsal: stř 09.05.2012 09:11
od mari
Čoveče já to ještě nezaregistroval nikdy, každopádně musí bejt zahřátej motor, a jestli ses vracel za 2 hodiny tak je motor ohřátej za chvíli.
Napsal: stř 09.05.2012 12:50
od rooc
s tím taky laboruju každej říká něco jiného mě zas hodně lidí tvrdí že bmw musíš prohnat a koncern musí jet ustálenou rychlostí v klidu taky mi přišlo že byla regenerace nemělo to takovej výkon a dunivej zvuk tak jsem ho večer prohnal 180 na 5tku cca 40 km a jede zas jak fík..koukni na koncovky jestli jsou špinavé
Napsal: stř 09.05.2012 13:32
od clay
rooc píše:s tím taky laboruju každej říká něco jiného mě zas hodně lidí tvrdí že bmw musíš prohnat a koncern musí jet ustálenou rychlostí v klidu taky mi přišlo že byla regenerace nemělo to takovej výkon a dunivej zvuk tak jsem ho večer prohnal 180 na 5tku cca 40 km a jede zas jak fík..koukni na koncovky jestli jsou špinavé
přiznávám, že jsem ho po 10km taky prohnal, což je ale špatně. Opravdu pak jel jako dřív, co víc líp, menší spotřeba apd a teď jsem naštvaný, že jsem to nenechal doběhnout...

přišlo mi to vážně divný, že to probíhá na takhle krátké vzdálenosti a to jsem jel dva dny před tím po dálnici.
Napsal: stř 09.05.2012 18:59
od mari
To mi přijde divný, řekni mi kde mám jet konstantně 180-kou 40km. To abych vstal ve 2 ráno a jel někam na dálnici. Koncovky mám čistý, když šáhnu do vejfuku tak ani nemám ruku od sazí. Kouknu do manuálu co tam k tomu píšou, ale aby regenerace probíhala v těchle rychlostech takovou dobu mi příde nepravděpodobný.
Napsal: stř 09.05.2012 19:15
od clay
mari píše:To mi přijde divný, řekni mi kde mám jet konstantně 180-kou 40km. To abych vstal ve 2 ráno a jel někam na dálnici. Koncovky mám čistý, když šáhnu do vejfuku tak ani nemám ruku od sazí. Kouknu do manuálu co tam k tomu píšou, ale aby regenerace probíhala v těchle rychlostech takovou dobu mi příde nepravděpodobný.
To jsi spatne pochopil, regenerace probihala nez jsme zrychlili, pak se prerusila. Vykon dostal prednost. Neco se vypalilo a hlavne regenerace prestala, proto to pak jelo lip. Podle me nejde pri regeneraci o rychlost auta.
Napsal: čtv 10.05.2012 11:10
od mari
Tak to jo, já už myslel že to musím někde kulit jak hovado

Já se rozhod že ho stejně zlikviduju. Navařim skrz něj nerez trubku a nechám smazat spouštění regenerace a fertig. Filtr pod autem bude takže nikdo nic nepozná a nebudu muset tenhle výmysl už nikdy řešit. Původně jsem tam chtěl dát přímo mezikus místo DPF co se prodává, ale tohle bude efektnější.
Napsal: čtv 10.05.2012 11:15
od clay
mari píše:Tak to jo, já už myslel že to musím někde kulit jak hovado

Já se rozhod že ho stejně zlikviduju. Navařim skrz něj nerez trubku a nechám smazat spouštění regenerace a fertig. Filtr pod autem bude takže nikdo nic nepozná a nebudu muset tenhle výmysl už nikdy řešit. Původně jsem tam chtěl dát přímo mezikus místo DPF co se prodává, ale tohle bude efektnější.
čert ví jestli EURO 4, budou chtít řešit ještě zpětně.... tam je tolerance na hraně, ale pokud by to hodlali měřit nějak líp, měl bys smůlu - to bych ho raději vytáhnul celý, schoval a případně se k němu vrátil než ho zničil a pak kupoval nový... no ruku na srdce, víš proč tam je a dřív nebyl, že jo? Že je jemné vstřikování a popílek se "ti" dostane rovnou do plic... to u hnusné kouřící avie se až tam nedostane... jen jestli je vůbec morální ho dát pryč.
Napsal: čtv 10.05.2012 11:40
od mari
Jestli budu mít tim že ho vyndám z Eura 4 Euro 3 mi je fuk, emisema to projde absolutně bez problémů a zelenou plaketu pro vjezd do Německejch měst mi nikdo neveme. A když pak jedu kolem Mittalu a vidim co lítá do ovzduší tak si já mám hrát na ekologa kvůli pár gramům sajrajtu? To je nesmysl. Svuj filtr si schovám, to je jasný, použiju na to filtr kterej je po smrti.
Napsal: pát 11.05.2012 21:27
od sanitak
Já ho vyříznul a je klid,kontrola motoru nesvítí,jede to jak má,při napíchnutí to píše sice chybu filtru pevných částic,ale snaží se to občas regenerovat,tak začne hučet vejfuk a pokuřovat nespálenou naftou,neznáte někoho,kdo to za rozumné kačky vymaže s pc.Dík
Napsal: sob 12.05.2012 09:38
od mari
Tě prdel, jestli jezdíš bez toho abys smazal DPF tak potěš koště.
Napsal: sob 12.05.2012 09:49
od sanitak
Proč?
Napsal: sob 12.05.2012 12:31
od mari
Ty normálně jezdíš a auto nic nehlásí a chová se normálně?
Napsal: sob 12.05.2012 16:07
od sanitak
Jo,jezdí to normálně,měl jsem to i na brzdě,výkon sedí,kontrola motoru nesvítí,vše ok,jen občas regeneruje i bez pdf filtru.
Napsal: sob 12.05.2012 16:54
od mari
Zajímalo by mě za jak dlouho se něco odporoučí.
Napsal: pon 14.05.2012 15:07
od Couloo
DPF nějak neřeším.Až se odporoučí, tak ho nechám vytáhnout a bude klid. Tady u nás kousek od OV to dělají za 5tis. 2tis mechanická práce a elektro práce za 3 se vším všudy a hotovo.
Napsal: pon 14.05.2012 17:55
od Soptiiik
S vymontovaným DPF se obloukem vyhněte německu a rakousku místní policie má hračičky díky kterým pozná že filtr není ve vozidle.
Napsal: pon 14.05.2012 19:44
od mari
Zrcátko na klacku

Napsal: úte 15.05.2012 00:02
od Couloo
Ty vole tak takové hovna co tady čtu, opravdu stojí za to. A když poznají, že ho tam nemám tak jako co ??? Mám rád SCIFI ale tohle je fakt síla.
Napsal: úte 15.05.2012 06:40
od sanitak
Nemáš na ně kontakt,chtěl bych to nějak vyřešit.