Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 09:13
				od radikator
				Ahoj. Nemá někdo zkušenost s dost žravou 530D? Ať dělám co chci, tak mám po Praze spotřebu pořád kolem 13-15L. Venku to jede kolem 7L, což je v pořádku , ale to město mi příjde hodně. Motor najeto 165tis. automat.  Na diagnostice vše OK. Tady na foru jsem četl, že s tim lidi jezdí ve městě kolem 9-10L. Neví někdo??
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 11:46
				od Killingman
				radikator píše:Ahoj. Nemá někdo zkušenost s dost žravou 530D? Ať dělám co chci, tak mám po Praze spotřebu pořád kolem 13-15L. Venku to jede kolem 7L, což je v pořádku , ale to město mi příjde hodně. Motor najeto 165tis. automat.  Na diagnostice vše OK. Tady na foru jsem četl, že s tim lidi jezdí ve městě kolem 9-10L. Neví někdo??
V tom případě máme žravý auta dva. Po výměně termostatů jsem se dostal na cca 8/100 po dálnici při 130-150km/hod, po městě bez problémů 12 (a to ROZHODNĚ nejezdím jak prase). Před tou výměnou to bylo kolem 8-9/100 i na dálnici...
Trochu za to můžou asi gumy (M5, 18tky, 245a275 šíře). Motor bez závad, vstřiky v pořádku, nafta s VIF aditivem, v kufru žádnej bordel a jezdíme ve třech lidech, každý 100kg. Zatížení je mu ale asi jedno, ať jedu sám a nebo ve 4ech, stále žere stejně
 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 14:13
				od StepanMatl
				To je hrozně moc... s 530dA (2001, 150 tkm - mno, víte jak to je 

) jsem jezdil město 9 - 10 litrů, okresky 5 - 6, dálnice 7 při 140 km/h na tempomat.
A dlouhodobou jsem měl kolem 8 litrů (jezdím brzda-plyn).
Nikdy žádná aditiva, prostě obyčejná nafta, občas jsem natankoval plnou Vervy.
Dokonce se mi po kloboukové jízdě Jihlava - Znojmo ukazoval jednou BC spotřebu 4.2 / 100 km.
Diagnostika nehlásí nic?
 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 15:01
				od radikator
				Diagnostika nic. Vše v pořádku.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 16:02
				od fikusfiala
				taky jde o to jak a kam po tom městě  jezdíš,jestli startuješ každý 1 km a jezdíš kousky je to normální spotřeba,jestli jedeš v Praze po obchvatu je to dost
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 16:10
				od radikator
				No jezdim kousky. 5-8km. Ale i když za jízdy dám reset měření spotřeby, tak tam po chvilce je zase těch cca 15L a to tam zůstane. Když to změřim podle tankování, tak to je tak těch 13-14L.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 17:10
				od kim
				Já už si taky nevím rady 

  mimo město 5.6-5.8, město 6.0 - 6.4. Kdepak hybridy a podobné nesmysly...................... 

  BMW
 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 17:20
				od radikator
				kim píše:Já už si taky nevím rady 

  mimo město 5.6-5.8, město 6.0 - 6.4. Kdepak hybridy a podobné nesmysly...................... 

  BMW
 
Jak město 6 - 6.4?? Máš třílitra?
 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 18:43
				od K0BLICH
				Po Vysočině pendluju Habry  Jihlava (cca 45km) a pod 7.8 podle Bc se nedostanu, ale stačí mi to 

...diag. je bez chyby. Auto 530dA e39 r.v. 2003 najeto cca 250k
 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 20:04
				od kim
				Mám 530D manuál, touring. Najeto 223t. V zimě jsem trošku smutný, mám spotřebu až 7,4 l město. Když všechno šlape jak má, tak to auto jezdí na ,,volnoběh"  a pokud se stane, že se zasním a otáčky mám nad 3t, tak rychle zasouvám podvozek a frrrrrrrrrrrrr 

 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 21:50
				od petratria
				530D 142Kw 2002 300 tis  manual po výměně oleje, všech filtru a termostatu. 
Spotřeba
Klobouk 
- Město 8L
- mimo město do 6.5L
Brzda plyn
Město 10L
Mimo město 7.5L
průměr jsem měl za cestu Náchod Budějovice při max 150km/h  7.8l 300km za cca 3 a čtvrt hodky, kdž jsem jel do 110 spotřeba hravě max 6.5 ale to sem usíš hlídat
jinak ted jezdim každý den 10 km v kuse a pak sem tam couračky max za 8L
( mrkni jestli ti to kouří, zkus vyměnit filtry, natankovat dobrou naftu, jezdim do pšonska pru full power a je to rozdil jak cip, Schválně jsem zkusil jednu nadrž normal nafty čr = nic moc, další W power nebo full power ( nevim jak se jmenuje zrozna 

 a rozdil ve výkonu znatelnej= menší spotřeba 

.
Ps. už se hlídám, dnes obec v závěsu Passat říkám si asi závod tak mu dám napít, ani my ta myšlenka nestihla dojit k pedálu a podřazení na trojec a už jsem viděl modré blikačky pod přední maskou 

 dostal jsem za 500,- 67km/h v obci a byl jsem rád že byli rychlejší nežli má myšlenka 

 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 21:55
				od radikator
				kim píše:Mám 530D manuál, touring. Najeto 223t. V zimě jsem trošku smutný, mám spotřebu až 7,4 l město. Když všechno šlape jak má, tak to auto jezdí na ,,volnoběh"  a pokud se stane, že se zasním a otáčky mám nad 3t, tak rychle zasouvám podvozek a frrrrrrrrrrrrr 

 
No jestli máš spotřebu o skoro 5L míň než uvádí techničák a výrobce, tak si asi kouzelník. Ale to je jedno.
 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 22:00
				od radikator
				No, to je sice dobrý že vám všem to žere tak zázračně málo, ale to me moc nepomůže.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 22:02
				od radikator
				petratria píše:530D 142Kw 2002 300 tis  manual po výměně oleje, všech filtru a termostatu. 
Spotřeba
Klobouk 
- Město 8L
- mimo město do 6.5L
Brzda plyn
Město 10L
Mimo město 7.5L
průměr jsem měl za cestu Náchod Budějovice při max 150km/h  7.8l 300km za cca 3 a čtvrt hodky, kdž jsem jel do 110 spotřeba hravě max 6.5 ale to sem usíš hlídat
jinak ted jezdim každý den 10 km v kuse a pak sem tam couračky max za 8L
( mrkni jestli ti to kouří, zkus vyměnit filtry, natankovat dobrou naftu, jezdim do pšonska pru full power a je to rozdil jak cip, Schválně jsem zkusil jednu nadrž normal nafty čr = nic moc, další W power nebo full power ( nevim jak se jmenuje zrozna 

 a rozdil ve výkonu znatelnej= menší spotřeba 

.
Ps. už se hlídám, dnes obec v závěsu Passat říkám si asi závod tak mu dám napít, ani my ta myšlenka nestihla dojit k pedálu a podřazení na trojec a už jsem viděl modré blikačky pod přední maskou 

 dostal jsem za 500,- 67km/h v obci a byl jsem rád že byli rychlejší nežli má myšlenka 

 
Filtry nový, nafta jen Verva.  Nekouří vůbec.
 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 22:40
				od petratria
				radikator píše:petratria píše:530D 142Kw 2002 300 tis  manual po výměně oleje, všech filtru a termostatu. 
Spotřeba
Klobouk 
- Město 8L
- mimo město do 6.5L
Brzda plyn
Město 10L
Mimo město 7.5L
průměr jsem měl za cestu Náchod Budějovice při max 150km/h  7.8l 300km za cca 3 a čtvrt hodky, kdž jsem jel do 110 spotřeba hravě max 6.5 ale to sem usíš hlídat
jinak ted jezdim každý den 10 km v kuse a pak sem tam couračky max za 8L
( mrkni jestli ti to kouří, zkus vyměnit filtry, natankovat dobrou naftu, jezdim do pšonska pru full power a je to rozdil jak cip, Schválně jsem zkusil jednu nadrž normal nafty čr = nic moc, další W power nebo full power ( nevim jak se jmenuje zrozna 

 a rozdil ve výkonu znatelnej= menší spotřeba 

.
Ps. už se hlídám, dnes obec v závěsu Passat říkám si asi závod tak mu dám napít, ani my ta myšlenka nestihla dojit k pedálu a podřazení na trojec a už jsem viděl modré blikačky pod přední maskou 

 dostal jsem za 500,- 67km/h v obci a byl jsem rád že byli rychlejší nežli má myšlenka 

 
Filtry nový, nafta jen Verva.  Nekouří vůbec.
 
a co výkon?
 
			
					
				
				Napsal: pát 04.05.2012 23:15
				od rzich
				radikator píše:kim píše:Mám 530D manuál, touring. Najeto 223t. V zimě jsem trošku smutný, mám spotřebu až 7,4 l město. Když všechno šlape jak má, tak to auto jezdí na ,,volnoběh"  a pokud se stane, že se zasním a otáčky mám nad 3t, tak rychle zasouvám podvozek a frrrrrrrrrrrrr 

 
No jestli máš spotřebu o skoro 5L míň než uvádí techničák a výrobce, tak si asi kouzelník. Ale to je jedno.
 
Si zvyknes..., takovych tu je.. 

 
			
					
				
				Napsal: sob 05.05.2012 08:40
				od radikator
				petratria píše:radikator píše:petratria píše:530D 142Kw 2002 300 tis  manual po výměně oleje, všech filtru a termostatu. 
Spotřeba
Klobouk 
- Město 8L
- mimo město do 6.5L
Brzda plyn
Město 10L
Mimo město 7.5L
průměr jsem měl za cestu Náchod Budějovice při max 150km/h  7.8l 300km za cca 3 a čtvrt hodky, kdž jsem jel do 110 spotřeba hravě max 6.5 ale to sem usíš hlídat
jinak ted jezdim každý den 10 km v kuse a pak sem tam couračky max za 8L
( mrkni jestli ti to kouří, zkus vyměnit filtry, natankovat dobrou naftu, jezdim do pšonska pru full power a je to rozdil jak cip, Schválně jsem zkusil jednu nadrž normal nafty čr = nic moc, další W power nebo full power ( nevim jak se jmenuje zrozna 

 a rozdil ve výkonu znatelnej= menší spotřeba 

.
Ps. už se hlídám, dnes obec v závěsu Passat říkám si asi závod tak mu dám napít, ani my ta myšlenka nestihla dojit k pedálu a podřazení na trojec a už jsem viděl modré blikačky pod přední maskou 

 dostal jsem za 500,- 67km/h v obci a byl jsem rád že byli rychlejší nežli má myšlenka 

 
Filtry nový, nafta jen Verva.  Nekouří vůbec.
 
a co výkon?
 
Výkon v pohodě. Jede to dobře. Nepadla me váha vzduchu. Jestli je teda možný, že by to diagnostika neukázala, že je špatná. Jinak od třílitra nečekám že to bude extra úsporný auro, ale tohle se mi zdá moc.
 
			
					
				
				Napsal: sob 05.05.2012 12:43
				od Dosty87
				530dA, r.v.2003, 142kW, dle tacho 155tkm, vše OK - město 8-10l, mimo 5-7l, minimum 4.5l na trasu cca 150km - skoro šněčí jízda, pod 2000ot.
530d, r.v.1999, 135kW, dle tacho 280tkm, - město 7-8l, mimo 5-6l
			 
			
					
				
				Napsal: sob 05.05.2012 18:08
				od petratria
				No podle mě diagnostika pozná jen to na co je napojený na nákej ten drát, samo ne diagnistika za 1500,- 

, myslím že tady je mrtě kluků co o tom vědi desekrat víc jak já 
 
 
Nevím jako aby ti to žralo vic jak 10 to by jsi mu musel šlapat hodně na krk.
Zkus ještě at ti někdo přidá plyn jak ti plní turbo ( poznáž že stvrdne hadice )
Já mám Tu ovladaci hadičku o průmeru cca 5mm v hodnotě sto korun načatou a neni to prý idealní stav 

. 
Zkus si projit forum co se komu vysypalo, a uvidíš reakce a třeba najdeš řešení.
osobně bych najel na rampu, nechal to běžet a třeba budeš mít prdlou někde trubku na vzduch nebo něco tak, už jsem to tady někde četl že mu to blblo, zaprasenej EGR ventil, Může to být čidlo ale to by snad diagram vyhodil. 
Prostě vem golu kámoše a jukni co kde je. Popřípadě repete na diagnostiku vyhodíš sic litr ale lepší jak ten litr projezdit v nafte.
Ted mě pobavil soused z garaže po zimě mu nešla natočit mašina, přivezl si mechanika, ten tam šoupnul neutral a ejhle ono to naskočilo 

, nemáš nahodou zataženou ručku  

 
			
					
				
				Napsal: pon 07.05.2012 09:06
				od Eks
				radikator píše:No jezdim kousky. 5-8km. Ale i když za jízdy dám reset měření spotřeby, tak tam po chvilce je zase těch cca 15L a to tam zůstane. Když to změřim podle tankování, tak to je tak těch 13-14L.
Je spotřeba od plné do plné, nejlépe dvou až třech. Ohřátí motoru na provozní teplotu, pokud správně fungují termostaty trvá s bufikem cca 5km. V jakém městě jezdíš, je město a město. Jak široká kola máš, jak jsou nafoukaná, teď v "létě" ještě klima. Kdy jsi naposledy měnil vzduchový filtr, zkusil jsi váhu vzduchu. Kontrola těsnosti podtlakových hadic a hadice od turba přes intercooler do sání. když to studené nastartuješ, co se vyvalí z výfuku. Všechno je spojeno se vším. Dobrá diagnostika nutností.
Se svou E39 Touring v automatu jsem léto jezdil 8.7l. Jen Chorvatsko 7.0l při rychlosti do 140km. Jezdím plynule, žadné plyn-brzda.Teď s ní jezdí přítelkyně Kralupy-Praha a dvakrát týdně pojíždění po Praze a jezdí za 7,8l 
 
 
Taky nechápu.
Eks