Stránka 1 z 1
Napsal: stř 25.04.2012 20:59
od nuhla
Při mírnym zátahu na tempomat třeba na 2000 otáček když je v "udržovacim" zátahu, tak trochu vibruje. Jako by byla na husto zvlněná dálnice. Nebo jako by byly nevyvážený kola (což nejsou). Může to udělat starej olej?
Napsal: stř 25.04.2012 21:52
od tanner540i
Olej v cem? Tech pricin muze byt mnoho, od ulozeni kardanu, pres spatny chod motoru (ktery se muze projevovat pouze v tahu v techto otackach), az po pozkozeny hydromenic v automatu.
Jestli ten dotaz s olejem byl miren na automat, tak vymena oleje uz nic nevyresi.
Napsal: čtv 26.04.2012 07:40
od nuhla
tanner540i píše:Olej v cem? Tech pricin muze byt mnoho, od ulozeni kardanu, pres spatny chod motoru (ktery se muze projevovat pouze v tahu v techto otackach), az po pozkozeny hydromenic v automatu.
Jestli ten dotaz s olejem byl miren na automat, tak vymena oleje uz nic nevyresi.
Olej v automatu ma 10ooo km
Napsal: čtv 26.04.2012 08:17
od clay
nuhla píše:Olej v automatu ma 10ooo km
O tomhle jsou tu taky legendy, že než měnit olej v automatu hooodně pozdě, tak raději vůbec a šetřit na repas. to by odpovídalo, že po výměně vydržel 10tis km a pak už to jen horší, ale může to být jen legenda. Co to odvézt tam, kde ten olej měnili, aby mrkli na hladinu a něco ti k tomu řekli?
Napsal: čtv 26.04.2012 12:37
od nuhla
měnili to v BMW LUX a předtim taky pravidelně. Mam všechny účtenky.
Napsal: čtv 26.04.2012 15:27
od tanner540i
Hydromenic je proste neco jako spojka u manualu, po nejake dobe se opotrebuje a musi se vymenit. Pravidelna vymena oleje ten interval sice razantne prodlouzi, ale opotrebeni zabranit nelze.
Zatim se tady bavime jen o prevodovce, ale jak vis ze je problem v ni?
Napsal: čtv 26.04.2012 15:54
od nuhla
To nevim, proto pisu sem

Napsal: sob 02.06.2012 16:05
od nuhla
Bylo to vysokotlaký čerpadlo... Odešlo ve 200 000 km. oprava 15000kč