Stránka 1 z 1

Napsal: stř 25.04.2012 17:15
od Jendix
Setkal se někdo u e60, event. u e39 s netěsným víkem ventilů? Mám auto ted v servise na výměně dvouhmoty a spojky a přitom se zjistilo, že víko je pravděpodobně malinko zkroucené a na jednom místě zcela nedoléhá - pouští tak olej. Mechanik mi sdělil že je to pravděpodobně na výměnu za nový kus.

Jedná se o 525D 130kW.

Napsal: čtv 26.04.2012 13:07
od sedyvlk6
Jendix píše:Setkal se někdo u e60, event. u e39 s netěsným víkem ventilů? Mám auto ted v servise na výměně dvouhmoty a spojky a přitom se zjistilo, že víko je pravděpodobně malinko zkroucené a na jednom místě zcela nedoléhá - pouští tak olej. Mechanik mi sdělil že je to pravděpodobně na výměnu za nový kus.

Jedná se o 525D 130kW.
Kolik tě ten servis bude stát? Mám pocit že taky budu potřebovat novou spojku.

Napsal: čtv 26.04.2012 15:33
od Jendix
sedyvlk6 píše:
Jendix píše:Setkal se někdo u e60, event. u e39 s netěsným víkem ventilů? Mám auto ted v servise na výměně dvouhmoty a spojky a přitom se zjistilo, že víko je pravděpodobně malinko zkroucené a na jednom místě zcela nedoléhá - pouští tak olej. Mechanik mi sdělil že je to pravděpodobně na výměnu za nový kus.

Jedná se o 525D 130kW.
Kolik tě ten servis bude stát? Mám pocit že taky budu potřebovat novou spojku.
Spojku sem si koupil sám v Německu, vyšla mě bez daně na něco kolem 13tis včetně dvouhmoty.

Nové víko prý kolem 8tis.