Stránka 1 z 1

Napsal: pon 23.04.2012 08:59
od cmelak
Nemá někdo zkušenosti s reklamací repasovaného turba? Koupil jsem nově zrepasované turbo na e39 530D se zárukou. Po výměně jsem s tim jezdil jen po městě a jestli jsem s tim najel tak 150km tak je to moc.

Turbo se zakouslo a s vrtulkou nejde pohnout, není tam žádná vůle.
Slyšel jsem, že když je to nedostatečným mazáním tak se to vydře a hřídelka má větší vůli.

Může to být chybou špatného repasu? Když to zkusím vyreklamovat tak si myslim, že to stejně svedou na neodbornou montáž aby ze mě vytáhli další prachy za další repas. (turbiny.cz)

Jestli s tím má někdo zkušenost tak se podělte. Díky.

Napsal: pon 23.04.2012 20:04
od pindour
A odkud máš to turbo? Měl jsem taky "super" zkušenost, chtěl jsem vrátit peníze, ale dali mi jiný, naštestí v něm něco cinkalo a byly tam viditelné praskliny, tak už jsem začal vyhrožovat čojkou a naštestí mi je pak vrátily.

Napsal: úte 24.04.2012 07:39
od Kantry
A zalil si ho nebo si ho tam dal na sucho ? :wink:

Napsal: úte 24.04.2012 08:29
od loyd-krismas
pokud to bude uznané jako vada materiálu, tak ti dají jiné, pokud ne, řeknou ti, že je to špatnou montáží a nedostaneš nic...

Napsal: úte 24.04.2012 10:40
od cmelak
Je zrepasovaný od firmy turbiny.cz, koupil jsem to ale pres internet protoze dotycny nechtel cekat nez ho udelaj (trvalo to asi skoro mesic) a sehnal si jiny a tohle pote prodal me. Nevim jestli kecal nebo ne ale kazdopadne to turbo bylo opravdu novy, nebo nove zrepasovany.

Turbo jsem samozrejme zalil pred tim nez jsem ho tam namontoval.
Me ale zajima jestli kdyz se turbo vydre z nedostatku oleje jestli je kvuli tomu v te hridelce vule nebo ne.

Napsal: úte 24.04.2012 13:22
od Andre2
Při problému s mazáním (nedostatečný přísun oleje) turbo většinou havaruje totálně, nebo se dokonce střihne hřídel. Tzn velká vůle rotoru, poškozená lopatková kola.
Ale může se také stát, že se rotor zastaví natvrdo (jako v tvém případě) - také jsem to několikrát viděl, ale je to rozhodně méně časté než totální havárie celého rotoru.
Určitě záleží na otáčkách rotoru, které v danou chvíli měl.

Turbo určitě rozebrat, v tomto případě si myslím, že musí být příčina jasně dohledatelná.

Zastavení rotoru mohou mimo jiné způsobit také nečistoty v oleji.

Kolik jsi naměřil tlak oleje na teplém motoru?

Napsal: úte 24.04.2012 16:38
od cmelak
Tlak oleje jsem neměřil, je ale pravda že když jsem vypouštěl ten starej olej tak nebyl zahřátej motor, ale nechal jsem to dlouho odtékat. Nechtěl jsem to startovat ještě s tím starým turbem aby se něco neposralo, ale teď udělám pořádnej výplach tecem. Taky je pravda že při vyšších otáčkách něco v autě začalo řvát jak když vám brousí kolo ve velký rychlosti o nějakej plast, tak jestli to nebylo taky to turbo..