Stránka 1 z 3
Napsal: úte 17.04.2012 17:46
od sedyvlk6
Ahoj mám problém a potřebuju poradit.Mám E61 530d když se auto při ostřejší jízdě ve městě ohřeje začne ztrácet v prvních 2-3 vteřinách po přeřazení a přidání plynu výkon.Jako by tam nešlo palivo nebo vzduch.Prostě zařadím z 1 na 2 sešlápnu plyn a auto vydává dunivej zvuk a cca po dvou vteřinách teprve začne dělat to co má.Diagnostika nic neukázala.Váha OK,turbo po repasu.Už nevím co s tím.Máte někdo nějaký nápad.EGR ventil?Auto to dělá jen ohřaté.Díky za rady.
Napsal: úte 17.04.2012 18:37
od all
diagnostikou zjistit kolik ti to při té chvilce kdy to je špatné dává tlaku! může toho být moc.... co bude špatné
prostě někoho kdo se v tom vyzná né jen diagnostiku ......
odkud jsi?
Napsal: úte 17.04.2012 18:56
od sedyvlk6
all píše:diagnostikou zjistit kolik ti to při té chvilce kdy to je špatné dává tlaku! může toho být moc.... co bude špatné

prostě někoho kdo se v tom vyzná né jen diagnostiku ......
odkud jsi?
Jo byl jsem s tím i na diagnostice a fakt to nic špatného nebo jiné hodnoty jaké mají být neukazuje. Někdo říká že to může být palivové pomocné čerpadlo ale kdyby to bylo čerpadlo nebo váha tak to bude dělat pořád a né jen první 2-3 vteřiny.Když je to studený tak to táhá jako čert bez jediného problému ale jakmile to po městě ohřeju tak v 9 z 10 se objeví tenhle problém.Jsem z Plzně.
Napsal: úte 17.04.2012 19:03
od all
čerpadlo ne, to by dělalo v dlouhodobém zatížení motoru.... (třeba minutu plnej třeba na 4rychlost)
viděl bych to na regulaci turba, egr nebo otevírání výřivých klapek

Napsal: úte 17.04.2012 20:25
od sedyvlk6
all píše:čerpadlo ne, to by dělalo v dlouhodobém zatížení motoru.... (třeba minutu plnej třeba na 4rychlost)
viděl bych to na regulaci turba, egr nebo otevírání výřivých klapek

Turbo to určitě není,zkusím ten egr a pak to podpálím.
Napsal: úte 17.04.2012 21:14
od all
psal jsem : regulaci turba
Napsal: úte 17.04.2012 21:39
od sedyvlk6
all píše:psal jsem : regulaci turba
Tohle má elektrickou regulaci a ta je součástí turba které bylo prohlášené servisem po repasu že je v pořádku tak nevím.
Napsal: stř 18.04.2012 08:54
od cajik8
jestli muzu prispet muj nazor je ta regulace turba na 90%,koupil jsem e61 kdyz je auto studeny ok,kdyz se zahreje tak netaha,zatim to resim tak ze pri startovani dvakrat nazhavim klic nez nastartuju a auto jede okey i zahrate nicmene mam taky turbo po repasu ale regulaci uz jsem koupil dalsi.jen prosim muze mi nekdo poradit jak se to tam pak naladuje kdyz to tam dam staci jen jezdit nebo to nejak nastavit v origo diagnostice??

Napsal: stř 18.04.2012 09:35
od all
ano a už jsem zase u toho, repasované turba
nechci se nikoho kdo to dělá dotknout, ale je to průser, prostě to nefunguje.
Napsal: stř 18.04.2012 11:15
od sedyvlk6
cajik8 píše:jestli muzu prispet muj nazor je ta regulace turba na 90%,koupil jsem e61 kdyz je auto studeny ok,kdyz se zahreje tak netaha,zatim to resim tak ze pri startovani dvakrat nazhavim klic nez nastartuju a auto jede okey i zahrate nicmene mam taky turbo po repasu ale regulaci uz jsem koupil dalsi.jen prosim muze mi nekdo poradit jak se to tam pak naladuje kdyz to tam dam staci jen jezdit nebo to nejak nastavit v origo diagnostice??

No a dělálá ti to jen při zařazené rychlosti nebo i při neutrálu když sešlápneš plyn? Protože mě když to začne blbnout tak když vyřadím tak plyn reaguje normálně.A kolik se pohybuje cena té regulace?
Napsal: stř 18.04.2012 13:39
od Misanek
logicky na motoru bez zátěže to člověk nepozná, jelikož turbo na motoru bez zátěže nevytváří žádný tlak a tak regulace nemá co regulovat

Napsal: stř 18.04.2012 13:47
od rooc
Co ja vim tak regulaci samotnou neprodavaj jen nove cele turbo
Napsal: stř 18.04.2012 14:44
od sedyvlk6
rooc píše:Co ja vim tak regulaci samotnou neprodavaj jen nove cele turbo
Hm ale to by asi diagnostika poznala že je něco s turbem né? Protože výkon turba diagnostika mapuje.
Napsal: stř 18.04.2012 14:58
od cajik8
Ja teda presne nevim ale ta regulace jde prej spatne sehnat nejpis ji koupis treba z jeteho turba ale kdo vi kdo ti to zase proda me ji k tomu uz borec dal prej za ni dal cca 7 litru a ze ji shanel dlouho ale tezko rict tohole fakt nevim..podle me to poznas jen kdyz opravdu jedes a motor je v zatahu pak je v zatahu i turbo na volnobeh taky nejede a neprojevi se to.
Ja teda jezdim i s tim a zatim to resim tim dvojtym nazhavenim a vykon porad stejny,ale co nejrychlej to chci vymenit at se nepodelaji dalsi veci okolo v aute jsem nasel ze predchozi majitel kupovat 2 roky zpet turbo pocitam repasovane za 10700 v jedny firme dle toho soudim ze je meneny a pak odesla jen ta regulace.Jo a jak ti ted vychazi spotreba kdyz by byla teoreticky ta regilace kaput treba na dalku?
Napsal: stř 18.04.2012 15:01
od cajik8
Jo a s tou diagnostikou,me to na motoru ani nikde jinde zadne chyby nehlasi jediny co mi haze pc v aute je ze nejde otevrit panoramaticka strecha to by mi taky bodlo zjistit cim to je o regulaci ani muk:)
Napsal: stř 18.04.2012 15:15
od sedyvlk6
cajik8 píše:Ja teda presne nevim ale ta regulace jde prej spatne sehnat nejpis ji koupis treba z jeteho turba ale kdo vi kdo ti to zase proda me ji k tomu uz borec dal prej za ni dal cca 7 litru a ze ji shanel dlouho ale tezko rict tohole fakt nevim..podle me to poznas jen kdyz opravdu jedes a motor je v zatahu pak je v zatahu i turbo na volnobeh taky nejede a neprojevi se to.
Ja teda jezdim i s tim a zatim to resim tim dvojtym nazhavenim a vykon porad stejny,ale co nejrychlej to chci vymenit at se nepodelaji dalsi veci okolo v aute jsem nasel ze predchozi majitel kupovat 2 roky zpet turbo pocitam repasovane za 10700 v jedny firme dle toho soudim ze je meneny a pak odesla jen ta regulace.Jo a jak ti ted vychazi spotreba kdyz by byla teoreticky ta regilace kaput treba na dalku?
No teď jsem tam dal origo M5 kola předek 255/35 a zadek 275/35 19 a na dálku je to kolem 9 litrů nemám to pořádně změřený zatím jsem nejvíc najezdi po městě a to jsem na 10,2 litrech.
Napsal: stř 18.04.2012 15:41
od cajik8
Dobry me to jen zajimalo skrz tady to po meste mi to bere asi trosku vic nez tobe mam automat a 18-240kola predek zadek ale dalku mam za 7litru 150 dalnice 110 mimo prumer takze myslim ze ta spotreba tim nijak taky ovlivnitelna nebude ze je vcelku normalni.Zkousel jsi uz pri zahratem aute nechat vickrat nazhavit nez nastartujes? podle me tim nejlip poznas jestli je to ono bez nejakych vetsich zkoumani ja to teda tusim na 99% protoze mi to rekl predchozi majitel a ten dil i koupil,ale treba to muzes mit i neco jinyho.Ikdyz pocitej s tim samym,prace pri vymene sotva hodku otazka je kde to sezenes.
Napsal: stř 18.04.2012 15:56
od sedyvlk6
cajik8 píše:Dobry me to jen zajimalo skrz tady to po meste mi to bere asi trosku vic nez tobe mam automat a 18-240kola predek zadek ale dalku mam za 7litru 150 dalnice 110 mimo prumer takze myslim ze ta spotreba tim nijak taky ovlivnitelna nebude ze je vcelku normalni.Zkousel jsi uz pri zahratem aute nechat vickrat nazhavit nez nastartujes? podle me tim nejlip poznas jestli je to ono bez nejakych vetsich zkoumani ja to teda tusim na 99% protoze mi to rekl predchozi majitel a ten dil i koupil,ale treba to muzes mit i neco jinyho.Ikdyz pocitej s tim samym,prace pri vymene sotva hodku otazka je kde to sezenes.
Já to právě řeším z maníkem co mi dělal oleje,turbo a ostatní věci a ten si myslí že to bude ten egr ventil. Že když se zahřeje tak je možný že díky přidřené osičce nedovírá tak rychle jak by měl. Ale chci to co nejdříve odstranit. Další věc je ta že turbo spíná cca 1800 až 2000 ot a mě to dělá třeba i pri 1300-1400 ot. Tak nevím
Napsal: čtv 19.04.2012 07:00
od cajik8
divej jestli fakt jezdis tak to bude nejlepsi zjistit tim nazjavenim klice zkousel jsi to uz?pokud to bude delat porad tak to muze byt klidne ten egr.
Napsal: čtv 19.04.2012 20:50
od sedyvlk6
cajik8 píše:divej jestli fakt jezdis tak to bude nejlepsi zjistit tim nazjavenim klice zkousel jsi to uz?pokud to bude delat porad tak to muze byt klidne ten egr.
Jezdím furt jakmile to začne blbnout tak to zkusím ale každopádně až zjistím co to je dám vědět jinak pokud mi někdo poradí budu fak rád.Nejlepší by bylo kdyby byl někdo ochoten třeba ten díl jako je turbo,váha nebo ten egr půjčit abych nemusel ty díly zbytečně kupovat protože je to fakt mazec ty ceny. A to se potom blbě zkouší metoda pokus omyl. Ach jo BMW to dvojite W má svůj význam.