Stránka 1 z 1

Napsal: ned 15.04.2012 16:25
od HAMANN
Jak sundám regulátor paliva co je vzadu na liště, a ještě k čemu je ten šroubek ve předu na liště a jak poznám že je nastavenej správně :wink: ?
Ještě jak se projevuje když je regulátor vadný?
523i E39 Díky

Napsal: ned 15.04.2012 19:26
od noname
vytáhneš vstřikovací lištu, nejlépe i odpojiš palivové hadice, ale dej pozor, vyteče dost benzínu někam na starter, pak vemeš kleště na velkou segerovku, po jejím danídopryč jej normálně kolmo vytáhneš. ten šroubek co myslíš, je pravděpodobně čepička ventilku :D pro měření tlaku a tím bych začal -volnoběh 3 bary +/- desetina při sešlápnutí plynu vyskočí na 3,5

Napsal: ned 15.04.2012 20:19
od HAMANN
Díky :wink: , ještě jak se projevuje špatnej regulátor?

Napsal: ned 15.04.2012 20:32
od noname
může být poškozena ta membrána, což by znamenalo slabý tlak, změř to... projevovalo by se to líným motorem, slabší tlak by jednotka kompenzovala delším vstřikem, ale i tak by to nemuselo stačit a auto by ve vyších nárocích na palivo nejelo.