Stránka 1 z 1

Napsal: stř 11.04.2012 19:59
od code
Asi před týdnem mně začla svítít kontrolka baterky, po krátké jizdě zase zhasla, pak se to začlo zhoršovat a kontrolka zhasla až jsem tomu dal pilu..

No a teď ani nepomůže když to pořádně protáhnu. Napětí na baterii před startem 11,8V po nastartování 11,3V, čili altík asi nedobíjí, ale je mně divné že když jsem jel rychle tak ta kontrolka zmizla.

Kde mám začít hledat chybu? Vytáhl jsem baterku a teď jí dobíjím, baterka je asi nějaká starší (koupil jsem jí s autem a neměnil jsem ji) ale tou to asi nebude že?

Díky za rady

Napsal: stř 11.04.2012 20:08
od Lucifer
Jestli ti zhasla když se zvýšily otáčky tak jsou v prdeli diody na altíku. Není to nejlevnější záležitost u firmy ale doma to jde s klidem taky zvládnout :wink:

Napsal: stř 11.04.2012 20:18
od code
Máš link na návod, nebo jak na to?

Napsal: stř 11.04.2012 21:01
od beny-maser
jako první bych kouknul na uhlíky v altíku! jeden nebo i oba budou krátké a proto to nedobijí,diody doporučuju zkontrolovat, ale nemyslím, že by měly být špatné.

Napsal: stř 11.04.2012 21:29
od code
A jak na demontáž altíku? Ještě nevím kde ho hledat :oops:

Napsal: stř 11.04.2012 21:35
od beny-maser
tak pokud nevíš kde najdeš altík tak si to nech od někoho udělat,nemyslím to zle, ale mohl by jsi si udělat víc škody jak užitku a výměna uhlíků v rozumném servisu tě nezrujnuje.

Napsal: stř 18.04.2012 11:05
od code
Tak jsem to hodil do servisu k jednomu gaarážníkovi a vyšlo mně to na 2800,- Kč, to je hodně, málo nebo normál? U altíku prej vyměnil uhlíky a ještě něco s tím dělal.

Napsal: stř 18.04.2012 11:31
od beny-maser
záleží na tom co znamená: a ještě něco s tím dělal

Napsal: čtv 19.04.2012 09:39
od djpepo
mně výměna uhlíků za origo vyšla na 800.- :roll: