Stránka 1 z 1
Napsal: úte 10.04.2012 18:56
od HAMANN
Pořád mi kolísala teplota měl jsem studenou tu spodní hadici co vede z chladiče, vyměnil jsem termostat, odvzdušnil na 101% ale spodní hadice je furt studená, ani ne vlažná, prostě studená. Napad mě ucpanej chladič, ale když tu spodní hadici zmáčknu tak voda nahoře vyletí....! Má někdo radu čím to může ještě být? Docela to spěchá, mám to rozdělaný a zejtra bych chtěl vyjet:-)!
Napsal: úte 10.04.2012 19:58
od all
tak se trochu rozepiš.
auto se ti přehřívalo? jak a kdy kolísala tepota?
ted po výměně termostatu to dělá co? jaký si dával termostat?
Napsal: úte 10.04.2012 20:05
od clay
HAMANN píše:Pořád mi kolísala teplota měl jsem studenou tu spodní hadici co vede z chladiče, vyměnil jsem termostat, odvzdušnil na 101% ale spodní hadice je furt studená, ani ne vlažná, prostě studená. Napad mě ucpanej chladič, ale když tu spodní hadici zmáčknu tak voda nahoře vyletí....! Má někdo radu čím to může ještě být? Docela to spěchá, mám to rozdělaný a zejtra bych chtěl vyjet:-)!
ze by venku byla takova zima, ze po pruchodu chladicem je ta voda studena? To je prece fajn, ne?
Napsal: úte 10.04.2012 20:53
od ACDC
A jak dlouho to ohříváš? 10-20 km?
Napsal: úte 10.04.2012 20:53
od HAMANN
No spíš kolísala teplota, a kolikrát to nevylezlo ani na střed, když sem sundal vrtuly a šahal na chladič tak byl vlažnej, akorád dole kolem tý hadice studenej, tak mě napadá že může bejt asi přicpanej... Termostat Gates
Napsal: úte 10.04.2012 21:05
od noname
hladič bude ok, tam není nic, co by takhle blblo, při venkovní teplotě kolem 20 C se voda ohřeje dost rychle do 5 ti km klidné jízdy, když to tvá dlouho, nebo po záhřátí to někdy spadne, kolisá, bude špatně fungovat termostat...
Napsal: úte 10.04.2012 21:21
od noname
a píšeš, že máš teplý chladič, ikdyž je rafika vody třeba v půlce ? Fungujcí termostat má otevřít vodu do chladicího okruhu až po zahřátí na správnou teplotu a tutu teplotu držet.
Napsal: úte 10.04.2012 21:39
od HAMANN
Termostat je novej a dělá to dá se říct to stejný...
Napsal: úte 10.04.2012 21:45
od beny-maser
né každej termostat funguje tak jak má i když je novej,nebyl by jsi první kdo by si tu na to stěžoval. Pokud nedosáhne provozní teploty ,je to termostat, v chladiči hledej vadu až teprve potom, co se ti to bude furt hřát a už nebudeš vědět co dál.
Napsal: úte 10.04.2012 22:00
od HAMANN
Mě se nic nehřeje, naopak, třeba šlápnu na plyn, ručička sleze třeba o pět milimetrů a pak se vrátí zpět na prostředek:-).
Napsal: úte 10.04.2012 22:12
od noname
a kolik máš vody v systému ? nemáš "přelito" ? zkus jen tak zestrandy odpustit vodu k rysce... jinak opravdu si myslím, že to dělá termouš, nemáš natlakované hadice ?
Napsal: úte 10.04.2012 22:27
od Netopyr
rozhodně souhlas - levný termostaty jsou někdy špatný už z výroby :c)
ánébó - dělají se pro různé teploty, tak je otázka jestli jsi nekoupil nestandardní teplotu
Net.
Napsal: úte 10.04.2012 22:29
od all
ano termostat. bud kup origo (behr) nebo wahler
v okruhu ti min. teplotu dělá pouze termostat! pokud by se ti to přehřívalo, je to na složitější debaty

Napsal: úte 10.04.2012 22:49
od HAMANN
No nevím, zítra zkusím pořádně projet a uvidí se...
Napsal: úte 10.04.2012 22:52
od Netopyr
v tom případě je to jednoduchá pomoc - vyndat chladič a "v protisměru" ho propláchnout hadicí - uvidíš hned co z něj poteče a jestli je vůbec průchozí...
Net.
PS. osobně bych bral spíš origo, páč Wahler má strašně malý talířky :c) teda aspoň pro škodovku, nissana a e36 :c)